Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka montaa deittailit ennenkun tapasit "sen oikean" eron jälkeen?

Vierailija
07.10.2017 |

Erosin miehestäni (joka oli samalla kaikkien aikojen ensimmäinen ja ainoa poikaystäväni koko elämässäni) 8v jälkeen keväällä. Kesällä deittailin pari kuukautta yhtä mukavaa miestä, mutta hänen epämääräinen tyylinsä olla salaperäinen otti päähän ja lopetin tapailun. Sen jälkeen tapasin syyskuussa uuden miehen, jonka kanssa kävin vain kahdesti ulkona (ei toimittu). Masentaa, kuinka monia deittailitte ennenkun joku hyvä tuli kohdalle? Tuntuu siltä että haluaisin vaan luovuttaa koko deittailun suhteen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta ja 3 miestä. Eli 3 laastaria, muuta en edes kaivannut heistä.

Kun sitten aloin olemaan nykyisen mieheni kanssa tiesimme 2 vkossa että tämä oli tässä.

Yhdessä yli 20v

Vierailija
2/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen aviomieheni kanssa meillä oli heti eksästä eron jälkeen yhden illan juttuja, sitten kävin yksillä treffeillä yhden miehen kanssa n.3kk kuluttua erosta ja siitä muutaman kuukauden kuluttua yritin tapailla toista pari kuukautta, mutta etäsuhde ei oikein ottanut toimiakseen tämän hienon professorin kanssa ja alettiin viettämään aviomieheni kanssa enemmän aikaa yhdessä. Kun minulla tuli taloudellisista syistä muutto eteen, muutin ennemmin työkaverin luokse, kuin hänen kanssaan yhteen. Mies sai väsyttää minua 1.5v ennenkuin suostuin kokonaan uskomaan, että tästä jotain tulee. Ollaan oltu nyt neljä vuotta yhdessä, naimisissa 1.5v ja yksi alle 2v lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ollut ja sekin vain laastari, johon menin ihastumaan. Ihastus kesti kuitenkin vain noin 2kk ja nyt olen ollut yksin kolme vuotta. Kaipaan exääni, enkä tiedä löydänkö enää ketään koskaan. Oltiin tosi kauan yhdessä kuitenkin ja yhteiset lapset. Mies löysi toisen, mutta sekään suhde ei kestänyt,

Vierailija
4/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta deittailu...

Mä deittailin eron jälkeen ainakin 20 miestä. Olin sinkkuna 5 vuotta. Olin todella turhautunut ja ajattelin että tästä ei tuu mitään.

Heti kun päätin että en enää aktiivisesti etsi kumppania ja lopetin deittailun, nyxä käveli vastaan. Kirjaimellisesti käveli vastaan yhdessä harrastuksessa :)

Vierailija
5/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi laastari, jonka jätin, kun tapasin nykyisen aviomieheni.

Vierailija
6/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ällöttävä etten pääse edes treffeille.

Vierailija
7/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kanssa. Toisen kanssa olisin ollut vaikka valmis suhteeseen mutta hän ei ollut. Pian sen jälkeen tapasin nykyiseni:)

Vierailija
8/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 2,5v. Treffattu 24 miestä joista 3 parin kuukauden tapailusuhdetta. Edelleen olen sinkku. Jätin exän joten laastareita en kaipaa.. Tuntuu että 30-40v miehissä ei ole eronneita miehiä juurikaan tai ainakaan sellaisia jotka minusta kiinnostaisivat tai minä heistä. Etsintä jatkuu.. Ehkä joskus kolahtaa! Ja asiaan varmasti vaikuttaa ne pari lasta jotka ovat elämässäni mukana..

Vierailija
9/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk olin sinkku. Tässä ajassa tutustuin kymmeniin ellen satoihin miehiin ja otin sen parhaan tietenkin. Mitä muutakaan?

Vierailija
10/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olet tapaillut miehiä ja päässyt treffeille? mä en pääse mihkään :(

Vierailija
11/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten olet tapaillut miehiä ja päässyt treffeille? mä en pääse mihkään :(

Toinen pyysi minua purjehtimasn kun sanoin että en ole koskaan käynyt ja toinen oli isossa kaveriporukassa tutun tuttu baarissa ja lähetti viestiä sen jälkeen.

Vierailija
12/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi myös miten olette tavanneet miehiä ja missä? Mä olen ollut 3 v sinkkuna, enkä ole sinä aika deittaillut, ei ole kiinnostanut. Ero oli niin hajottava. Mutta nyt alan olla pikkuhiljaa valmis, onko pakko mennä nettiin?

Vierailija
13/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta 2,5v. Treffattu 24 miestä joista 3 parin kuukauden tapailusuhdetta. Edelleen olen sinkku. Jätin exän joten laastareita en kaipaa.. Tuntuu että 30-40v miehissä ei ole eronneita miehiä juurikaan tai ainakaan sellaisia jotka minusta kiinnostaisivat tai minä heistä. Etsintä jatkuu.. Ehkä joskus kolahtaa! Ja asiaan varmasti vaikuttaa ne pari lasta jotka ovat elämässäni mukana..

Miksi tätä alapeukutetaan? Nainen tuntuu tietävän mitä haluaa, eikä kelpaa kuka vaan.

Vierailija
14/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, nettideitit. Missä muualla niitä miehiä tapaisi, kun on hoitoalalla ja kotona lapsia hoidettavana? Ei ole kukaan kauppajonossa tullut kahville pyytämään.

Vierailija
15/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että erittäin vaikeaa on löytää tasapainoista, kunnollista VAPAATA miestä. Kyllä ne kelvolliset päätyvät melkein samantien kaverien ja kaverien kaverien kautta uusiin suhteisiin. Omat kokemuksenia 1v8kk ajalta olivat karut. Kaksi alkoholistia, yksi huumeiden käyttäjä, yksi jolla selvästi ongelmia aggressioiden kanssa ja monta, monta epäkelpoa tapausta.

Vierailija
16/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa ketään. Seitsemän vuoden suhde loppui keväällä. Suunnittelin villiä sinkkukesää. Kävin parilla kavereiden järkkäämillä sokkotreffeillä, jotka ei todellakaan ollut mun juttu. Jäi ihan vaan tapaamisiksi ne. Silmäpeliä oli parinkin kaverimiehen kanssa, mutta treffeille eivät koskaan pyytäneet. Käytiin ihan vaan kavereina syömässä ja yksillä. Sitten lähdin kohtalokkaalle baarireissulle lapsuuden maisemissa. Tarkoitus oli pitää kavereiden kanssa pitkästä aikaa hauskaa. Ei katsella junttimiehiä. :D Ja siellä hän oli. Paikallisen tiskillä. Tiedettiin heti, että se on nyt menoa. Nyt takana on viisi yhteistä vuotta. :)

Vierailija
17/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itseasiassa ketään. Seitsemän vuoden suhde loppui keväällä. Suunnittelin villiä sinkkukesää. Kävin parilla kavereiden järkkäämillä sokkotreffeillä, jotka ei todellakaan ollut mun juttu. Jäi ihan vaan tapaamisiksi ne. Silmäpeliä oli parinkin kaverimiehen kanssa, mutta treffeille eivät koskaan pyytäneet. Käytiin ihan vaan kavereina syömässä ja yksillä. Sitten lähdin kohtalokkaalle baarireissulle lapsuuden maisemissa. Tarkoitus oli pitää kavereiden kanssa pitkästä aikaa hauskaa. Ei katsella junttimiehiä. :D Ja siellä hän oli. Paikallisen tiskillä. Tiedettiin heti, että se on nyt menoa. Nyt takana on viisi yhteistä vuotta. :)

Siellä hän? Anteeks.

Vierailija
18/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että erittäin vaikeaa on löytää tasapainoista, kunnollista VAPAATA miestä. Kyllä ne kelvolliset päätyvät melkein samantien kaverien ja kaverien kaverien kautta uusiin suhteisiin. Omat kokemuksenia 1v8kk ajalta olivat karut. Kaksi alkoholistia, yksi huumeiden käyttäjä, yksi jolla selvästi ongelmia aggressioiden kanssa ja monta, monta epäkelpoa tapausta.

Tämä on niin totta! Tuntuu että helpompi olisi ollut etsiä uusi valmiiksi entisen suhteen aikana, mutta minusta ei oo pettäjäksi. Nyt sitten saa maistaa omaa lääkettä ja elää yksin kun kunnolliset on varattuja! Ehkäpä parin vuoden päästä alkaa omaa ikäluokkaa tulla toiselle kierrokselle, niin mahdollisuuksia on vähän enemmän.

Vierailija
19/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä hän? Anteeks.

Otsikon kysymä "se oikea".

Vierailija
20/38 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin nuoruuden suhteesta, joka kesti 15 vuotta. Meistä tuli erilaisia ihmisiä aikuisena. Vuosi yksin, tapailin sen aikana kolmea miestä, yksi oli kuuma suhde mutta ikäeron vuoksi parisuhde ei lähtenyt toimimaan, liian levotonta. Sitten jäin kiinni parisuhteeseen viideksi vuodeksi ja sekin suhde alkoi olla viimeisenä vuotena työläs, jälleen ero. Heti perään tapasin aviomieheni ja ensin emmin ehkä kuukauden mutta sitten ajattelin mitä menetettävää. Nyt yli 10 vuotta yhdessä. Joka päivä on onnellinen.

Tässä on huvittavaa se, että olen järki-ihminen. Eikä minulla suhteita niin paljoa ollut, mutta suhdetarina kirjoitettuna näyttää sekavalta. Pitkän eron jälkeen vain etsin paniikissa elämäni rakkautta ja kuuma suhde ei tuonut tasapainoa elämääni. Tosin se muistutti erinomaisesti, että olin elossa. Tein virhearvion viiden vuoden suhteessa, se ei riittänyt minulle loppuelämän ajaksi. Kolmas kerta parisuhteeseen toi onnen, tasapainon ja sähkön, kaikki mitä toivoin niin tätä minä ehkä etsin, tai ainakin kaipasin. Nyt olen tyytyväinen, onnellinen ja kiitollinen, joka päivä.