Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku tulkita uneni

Vierailija
07.10.2017 |

Unessa katsoin peiliin ja kulmakarvani olivat lähes kokonaan tippuneet pois. En ole ihan varma mutta taisin olla myös täysin kalju. Oikeesti mulla pitkät hiukset ja tummat kulmat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on syöpä.

Vierailija
2/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmat ilmentää, ilmeikkyyttäsi

Sinulla on nyt eräänlainen kriisi sun rooliesi välillä, kenelle esität mitä ja miksi? Uni voisi kuvata tarvetta luopua rooleista-pitkät hiukset ja naiseus? Vai persoonaa, toiset kokee persoonallisuutensa itsensä hiusten kautta.

Miksei kukaan uneksi jalkakarvoista

Peilissä on aina syvempi syvyys, tämä hetki, totuus valhe ja toive sekaisin. Se kuvastaa sinut, sinuuden - unessa peili on, ajattele, sinä sellaisena kuin unesi sen sinulle näyttää. Totuutena, koska peilihän ei valehtele mutta unessa se on vain inception.

Miksi haluat että av kanavoi untasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tulkinta on että pelkäät kateutta toinen että pelkäät menettäväsi kasvosi ja kolmas on

Läpällä: liikaa av tä

Vierailija
4/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkinnan kannalta pitäisi tietää mitä ajattelit tai miltä sinusta tuntui kun katsoit kuvaasi. Ja unen muillakin tapahtumilla on merkitystä.

Vierailija
5/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät menettäväsi ulkonäkösi joka onkin sulle tärkeä osa id tä. Pelkäät että muutut tavikseksi. Sellaiseksi joka ei tiedä itsekään miten tulisi olla ja miten tuntee.

Vierailija
6/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun täällä on "asiantuntijoita" niin mitä taas tarkoittaa jos elämäni ihastus ilmestyy uneen ja on pukeutunut tyylikkäästi mustaan jakkumekkoon tms. ja unessa kävelee hyväntuulisena hymyillen ohitseni. Oon itse oikeassa elämässä aviossa joten meillä ei ole tämän ihastuksen kanssa oikeasti mitään menossa.

Vierailija
7/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä on "asiantuntijoita" niin mitä taas tarkoittaa jos elämäni ihastus ilmestyy uneen ja on pukeutunut tyylikkäästi mustaan jakkumekkoon tms. ja unessa kävelee hyväntuulisena hymyillen ohitseni. Oon itse oikeassa elämässä aviossa joten meillä ei ole tämän ihastuksen kanssa oikeasti mitään menossa.

Pukeutuuko hän yleensä jakkuihin?

Vierailija
8/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä uni tarkoittaa että suret sitä osittain että suhde on mahdoton. Siksi se menee ihikin, koska se meneekin ohi. Valmistaudut menetykseesi alitajuisasti.

Vierailija
9/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuuko hän yleensä jakkuihin?

Pukeutuu tosielämässä hyvin eli ainoastaan se väri ihmetyttää.

Vierailija
10/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasi tuppivat huomenna. Sitä se uneni tiesi..

Vierailija
11/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisessa unisymboliikassa hiukset liittyvät seksuaalisuuteen. Hiusten menettäminen unessa voisi symboloida jotain kriisiä seksuaalisuudessa.

Olen kyllä enemmän sillä kannalla, että unisymbolit muodostuvat yksilöllisesti, ja että unen näkijä itse on uniensa paras tulkki, kunhan osaa kysyä oikeita kysymyksiä.

Vierailija
12/12 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniskateutta.