Miksi miehet tulee iskemään baarissa aina sen tavallisemman näköisen eikä sitä kauniimpaa?
Oon havainnut tän ilmiön baarissa monesti ja mietin, että onko tämä sitä että luullaan ettei ole tsäänssejä siihen kauniimpaan vai sitä että yritetään tehdä se kauniimpi "mustasukkaseksi" jotta hän kiinnostuisi miehestä?
Kommentit (33)
Tuostahan on saatu nobelin palkintokin. Kannattaa tähdätä siihen numero kakkoseen koska se on tosi otettu kun se valitaan eikä parhaan näköinen. Toinen juttu on, että sen kauneimman itsetunto saa kolauksen kun se jääkin seinäruusuksi ja sillä tavalla se palautetaan maan pinnalle.
Ohhoh. Mistäs ap tietää, kuka iskemään tulleen miehen mielestä on se kaunein? Vai onko kaikilla samat kauneuskäsitykset. Väsynyt aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Mistäs ap tietää, kuka iskemään tulleen miehen mielestä on se kaunein? Vai onko kaikilla samat kauneuskäsitykset. Väsynyt aloitus.
En tiedäkkään. Mutta jos vaihtoehtona on esimerkiksi vahvasti meikattu, tatuoitu, vähän ylipainoinen nainen ja klassisen kaunis normaalivartaloinen nainen niin minusta jälkimmäinen on kauniimpi. Toki tämä on mun mielipide.
Hankala kysymys miehelle. - Jos kiinnostut siitä kauniimmasta olet pinnallinen. Jos taas olet enempi kiinnostunut siitä "tavallisemmasta" (, joka merkitsee minulle kyllä jotain muuta kuin vahvaa meikkiä, tatuointeja, ylipainoa..) niin herää ksymys, että miksi? - Ikäänkuin ainoa valinta kriteeri olisi, miltä nainen näyttää. - Kyllä ainakin minulle on merkitystä vaikka sillä, että vastaako nainen tervehdykseeni. Vai katsooko neenänvarttaanpitkin nyrpistellen, että mitä oikein yritän häntä kohtaan kun en olen enkä väitäkään olevani se NHL- jääkiekkoilija (miljonääri), joka lienee ainoa mies "tyyppi" jonka oletetaan olevan kiinnostuneita vallanerityisesti kauniisita missi ja malli naisista tai toisinpäin. Ennakkoluulot on sitten herttasia
kauneus on katsojan silmissä
jotkut näkee pakkelimöröt nätimpänä ja helpompana kuin luonnolliset meikittömät jne
No miksi sitten rumat naiset jäävät sinkuksi ja aina ne kauniit ovat parisuhteissa ja lätkäpelaajat/muusikot seurustelevat mallien kanssa.Jos aina niitä tavallisia naisia isketään niin kauniita olisi vapaana pilvin pimein.
Ei niin hyvännäköinen on varma ja helppo, siksi miehet iskee niitä enemmän. Yleensä ne jääkin yhden illan jutuiksi. Kauniit naiset on yleensä varattuja.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten rumat naiset jäävät sinkuksi ja aina ne kauniit ovat parisuhteissa ja lätkäpelaajat/muusikot seurustelevat mallien kanssa.Jos aina niitä tavallisia naisia isketään niin kauniita olisi vapaana pilvin pimein.
Liian kovat kriteerit niin kuin siinä tv-ohjelmassa, jossa oli sinkkunaisia
Vierailija kirjoitti:
Hankala kysymys miehelle. - Jos kiinnostut siitä kauniimmasta olet pinnallinen. Jos taas olet enempi kiinnostunut siitä "tavallisemmasta" (, joka merkitsee minulle kyllä jotain muuta kuin vahvaa meikkiä, tatuointeja, ylipainoa..) niin herää ksymys, että miksi? - Ikäänkuin ainoa valinta kriteeri olisi, miltä nainen näyttää. - Kyllä ainakin minulle on merkitystä vaikka sillä, että vastaako nainen tervehdykseeni. Vai katsooko neenänvarttaanpitkin nyrpistellen, että mitä oikein yritän häntä kohtaan kun en olen enkä väitäkään olevani se NHL- jääkiekkoilija (miljonääri), joka lienee ainoa mies "tyyppi" jonka oletetaan olevan kiinnostuneita vallanerityisesti kauniisita missi ja malli naisista tai toisinpäin. Ennakkoluulot on sitten herttasia
Oli väärin käyttää sanaa tavallinen mutta lähinnä meinasin ehkä tämmösiä wt naisia joita näkee yllättävänkin paljon baarissa.
Onko nyt siis tilanne maailmanlaajuisesti se, että ainoastaan rumat ja korkeintaan tavallisen näköiset naiset saavat miesseuraa ja kauneimmat jäävät yksin?
Vierailija kirjoitti:
Tässä meinataan baaripanoja, niissä isketään aina helpointa.
Parisuhteeseen kaikki tähtää kauneimman kanssa.
Nuo on kaksi eri asiaa.
Joillakin miehillä on myös periaate etteivät "saastuta" kauneimpia naisia yhden illan panoilla, vaan niihin otetaan ne rumemmat. Rumemmat suostuvat myös helpommin kaikenlaiseen esim. takapuolijuttuihin.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä meinataan baaripanoja, niissä isketään aina helpointa.
Parisuhteeseen kaikki tähtää kauneimman kanssa.
Nuo on kaksi eri asiaa.
Joillakin miehillä on myös periaate etteivät "saastuta" kauneimpia naisia yhden illan panoilla, vaan niihin otetaan ne rumemmat. Rumemmat suostuvat myös helpommin kaikenlaiseen esim. takapuolijuttuihin.
M29
Pyydetäänkö baaripanoilta puhelinnumeroita ja yhteystietoja? Tämä jäi kiinnostamaan,koska yleensä ympärilläni pyörii miehiä baarissa ja ovat tositarkoituksella liikkellä.Haluavat alkaa tapailemaan ja eivät edes ehdota seksiä...
No mutta juurikin näin on käynyt että mies valitseekin mieluummin sen pyntätyn ja tyrkymmän naisen kuin sen kauniimman ja luonnollisemman.