Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rypsiöljy on epäterveellistä

Vierailija
07.10.2017 |

Kannattaa lukea: http://www.anttiheikkila.com/blogi/miksi_en_kayta_rypsioljya/

Rypsiöljy taitaa olla Suomen eniten käytetyin öljy? Surullista.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään tämä on tiedetty, mutta suurin osa on sinisilmäisiä lampaita kun uskovat mediahömppään ja siihen mitä pajunköyttä suuret maksetut tutkijat yrittävät syöttää.

Vierailija
2/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota ylipainoisten ravintovinkkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei. Noh, menee jononjatkoksi niiden kaikkien ruoka-aineiden kanssa, joita syön ja ovat niiiiiin epäterveellisiä. Ei oikeasti jaksa näitä liioittelevia pseudotieteilijöitä. Tuskin se pari ruokalusikallista rypsiöljyä kuolemaksi on. Ainakin toistaiseksi ihan terveenä porskutellaan, vaikka kaikkea hirveyttä tässä syödäänkin.

Vierailija
4/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään tämä on tiedetty, mutta suurin osa on sinisilmäisiä lampaita kun uskovat mediahömppään ja siihen mitä pajunköyttä suuret maksetut tutkijat yrittävät syöttää.

Kai joku Heikkilääkin uskoo. Luotettavaa Magneettimediatasoa.

Vierailija
5/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 71-vuotias. Harva on tuossa iässä tikkulaiha, ellei ole sairas.

Ap

Vierailija
6/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aivan turha puhua rasvoista. Ei nää mammat ymmärrä.

Vierailija
7/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän muttei kiinnosta. Ei mun ruokavalio koostu pelkästä rypsiöljystä eikä rasvan saantini riipu siitä. Kohtuus on mielestäni se avainsana. Ei ole järkeä seota näiden ruokavalioiden kanssa.

Vierailija
8/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, ei pitäisi edes yrittää. Ja kun Heikkilän nimi mainitaan, monilta tuntuu alkavan otsasuoni pullottamaan. Ei Heikkilä ole ainoa taho joka rypsiöljystä varoittaa.

Ap

Vierailija
9/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on 71-vuotias. Harva on tuossa iässä tikkulaiha, ellei ole sairas.

Ap

Minä 48, mies mua 20 v vanhempi. Painaa sen 66 kg, jonka on painanut koko aikuisikänsä. Ei mitään sairauksia, ei käytä mitään lääkkeitä. Syö makkaraa joka päivä, voita, lihapiirakkaa, pullaa tai muuta kahvin kanssa. Liikkuu tosin joka paikkaan pyörällä tai jalan, pitemmälle sitten ottaa sen auton. Mun ei tarvitse kuin vilkaista noita luettelemiani syötäviä, niin painoa on sen kolme kiloa tullut puntariin lisää. Joten on niitä hoikkiakin luonnostaan.

Vierailija
10/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän muttei kiinnosta. Ei mun ruokavalio koostu pelkästä rypsiöljystä eikä rasvan saantini riipu siitä. Kohtuus on mielestäni se avainsana. Ei ole järkeä seota näiden ruokavalioiden kanssa.

Et todellakaan ymmärrä, jos avainsanasi on kohtuus. Sisällöstä viis.

Ei kukaan sekoa, jotkut vain haluavat tietää muutakin kuin kohtuutta.

Vierailija
11/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan kansainvälisesti tutkittua tietoa, rypsiöljyyn tulee kuumennettaessa syöpää aiheuttavia yhdisteitä, ilmeisesti sitä on ihan ok sitten nauttia kylmänä vaikka salaatin kastikkeessa. Samaten ueimpiin muihinkin kasviöljyihin, oliiviöljy kestää parhaiten paistamista. Ei tietysti muutenkan hirmu kuumalla paistamisella kannata  kärtsäillä ruokiaan.

Teollisuus ja pikaruokapaikat käyttävät juuri niitä huonoiten kuumuutta kestäviä öljyä uppopaistossa koska ne ovat halpoja.

Tietysti kohtuudella voi kaikkia öljyjä nauttia, mutta ei pidä tuudittautua siihen uskoon, että juuri lobattu rypsiöljy olisi se paras maailmassa, vaikka kotimaista olisikin.

Vierailija
12/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan kansainvälisesti tutkittua tietoa, rypsiöljyyn tulee kuumennettaessa syöpää aiheuttavia yhdisteitä, ilmeisesti sitä on ihan ok sitten nauttia kylmänä vaikka salaatin kastikkeessa. Samaten ueimpiin muihinkin kasviöljyihin, oliiviöljy kestää parhaiten paistamista. Ei tietysti muutenkan hirmu kuumalla paistamisella kannata  kärtsäillä ruokiaan.

Teollisuus ja pikaruokapaikat käyttävät juuri niitä huonoiten kuumuutta kestäviä öljyä uppopaistossa koska ne ovat halpoja.

Tietysti kohtuudella voi kaikkia öljyjä nauttia, mutta ei pidä tuudittautua siihen uskoon, että juuri lobattu rypsiöljy olisi se paras maailmassa, vaikka kotimaista olisikin.

Minä olen kuullut että oliiviöljy nimenomaan ei oikein kestä kuumentamista. Mistä sen tietää mihin pitäisi uskoa.

Vierailija
13/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen yleisessä käytössä oleva ravintorasva on kymmeniä kertoja tieteellisesti todistettu terveelliseksi ja epäterveelliseksi.

Vierailija
14/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen yleisessä käytössä oleva ravintorasva on kymmeniä kertoja tieteellisesti todistettu terveelliseksi ja epäterveelliseksi.

Jokainen voi ihan itse miettiä terveellisyyttä ilman tutkimuksia, jos ymmärtää jotain ravinnosta ja sen käyttäytymisestä kehossa.

Vierailija
15/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vesi on epäterveellistä, saattaa aiheuttaa jopa nopean kuoleman.

Vierailija
16/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nykyisin oliiviöljyä ja voita.

Vierailija
17/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki öljyt, margariinit ja voit ovat epäterveellisiä. Terveellisin tapa saada välttämättömät rasvat on syödä ne luonnostaan sellaisenaan pähkinöiden, oliivien, kalan ym. muodossa.

Vierailija
18/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ihminen on käyntikortti.

Olen tehnyt juuri päin vastoin kuin ylipainoiset tulehtuneen ihon omaavat, ikäänsä vanhemmalta näyttävät opettavat.

Ja kas, olen hoikkavartaloinen, nuorekkaalla iholla ja ikäistäni nuoremman näköinen.

Myös fyysisesti sitä olemme.

Nelkyt ja risatpariskunta, siitä huolimatta seksimme kaksi kertaa arki-iltoisin. Viikoloppuisin jopa viisi kertaa päivässä.

Tämän mainitsen siksi että kronologisesti samanikäiset julkisten kyselyiden valossa tätä aktiviteettia toteuttavat viikossa saman minkä me arki-illassa.

Kun terveellisesti syö, niin iho ja limakalvot pysyy myös terveinä ja tunto ei heikkene.

Vierailija
19/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana V kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ihminen on käyntikortti.

Olen tehnyt juuri päin vastoin kuin ylipainoiset tulehtuneen ihon omaavat, ikäänsä vanhemmalta näyttävät opettavat.

Ja kas, olen hoikkavartaloinen, nuorekkaalla iholla ja ikäistäni nuoremman näköinen.

Myös fyysisesti sitä olemme.

Nelkyt ja risatpariskunta, siitä huolimatta seksimme kaksi kertaa arki-iltoisin. Viikoloppuisin jopa viisi kertaa päivässä.

Tämän mainitsen siksi että kronologisesti samanikäiset julkisten kyselyiden valossa tätä aktiviteettia toteuttavat viikossa saman minkä me arki-illassa.

Kun terveellisesti syö, niin iho ja limakalvot pysyy myös terveinä ja tunto ei heikkene.

aivan kuin kertoisit meidän elämästämme.

t. lähes 7-kymppinen mummeli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi