Hyvä tumma suklaa herkutteluun?
Yritän päästä maitosuklaasta eroon, mutta kaipaisin pientä suklaapalaa kahvin kylkeen. Ei mitään kitkerää eikä raakasuklaata kuitenkaan, en ole oppinut tykkäämään siitä.
Kommentit (11)
Marabou 86%, ei ole kitkerä, tosi hyvä kahvin kanssa.
Lidlin 81% (punainen kääre) on älyttömän hyvää.
Lidlin suklaat eivät todellakaan edusta hyvää tummaa suklaata, se nyt vaan on niin että kun tuotteessa on 70prossaa sitä itseään, sitä ei voi myydä halvalla!
Aloita Lindtin suklaista ja siitä sitten tilaat vaikka Valrhonaan ja eteenpäin.
Olen joskus ostanut 100% suklaata, muistaakseni merkki oli Stella. Oli oikein hyvää, tosin kallista.
Itse tykkään valrhonan suklaista, mutta usein menee myös 99% vivanin suklaata, on tosi kitkerää, koska siinä ei ole pahemmin sokeria, jos tykkää oikein voimakkaasta suklaasta, niin se on hyvä.
Karkkitummasuklaista (70%) myös se jonkun valmistajan cornish sea salt on tosi, tosi hyvää.
Lidlin tummat suklaat ovat omia suosikkejani. Varsinkin se, jossa on karamellimuruja seassa.
Fazerin tummasuklaa meillä suosikki.
Tumma suklaa ja herkuttelu on mahdoton yhtälö
Lindhin tummat konvehdit on parhaita.
Olen mieheksi aivan järkyttävä suklaan mussuttaja. Tummassa suklaassa 70% on vielä hyvää ja 80% menee liian kitkeräksi. Yhden tuollaisen 80% levyn syöminen vaati kaveriksi oreotäytteisen maraboulevyn.