Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulle on/oli miehiä tarjolla 20-25 v iässä?

Vierailija
07.10.2017 |

Eli montako miehen tekemää aloitetta suunnilleen sait vuosittain?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Kaikki sain jotka halusin ja valitsin parhaan päältä. Sillä tiellä ollaan edelleen 25 vuotta myöhemmin.

Vierailija
2/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä vaan laatu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä olisi ollut. Ikäväkseen jouduin aina kertomaan olevani naimisissa ja pienen lapsen äiti. Tuli myös pari naisen tekemää aloitetta :D

Vierailija
4/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosittain? Eihän sellaista voi laskea. Pitää sanoa päivittäin. Etkö ole lukenut biologiaa? Tuossa iässä nainen on erittäin kiinnostava miesten mielestä.

Vierailija
5/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä on tullut vain yksi, mutta ei haittaa: Se tuli juuri siltä mieheltä, johon olin ja olen edelleen rakastunutkin.

Vierailija
6/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppisenä ehkä muutamia kymmeniä, lähemmäs 25v noin 100-150 eri mieheltä vuodessa sen jälkeen kun olin alkanut pukeutua naisellisemmin ja käydä usein kampaajalla. Sittemmin sormus noin puolitti tuon aiemman luvun.

Vierailija
7/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja, olin melkoinen syöjätär silloin. Jahtasin komistuksia niin Suomessa kuin ulkomailla ja kyllähän sitä kaikenlaista haaviin tarttui. Meno oli villiä.. Kaukaiselta tuntuu nyt, mutta onneksi silloin tuli elettyä vallatonta nuoruutta!

Vierailija
8/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. Yksi oikea olisi riittänyt, mutta sitä en koskaan tavannut, joten en sitten ketään heistä huolinut. Että sisänsä yksi liian vähän.

Vierailija
9/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä laittaisi mitään noiden nahjusten tekemien aloitusten varaan. Käy itse kimppuun, jos olet jostain tyypistä kiinnostunut. Muuten jää luu käteen.

Vierailija
10/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri yhtään. En muista kertaakaan, että minua olisi lähestytty. Itse tein muutaman aloitteen ja yksi niistä johti noin vuoden seurusteluun.

Vierailija
11/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti, mutta minä tyhmä hukkasin 8v tuosta ajasta huonoon suhteeseen. Nyt 29v tajuan minkä virheen olen tehnyt. Eipä ole kiirettä suhteen, mutta eipä niitä miehiä kyllä perässäkään enää juokse.

Vierailija
12/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nykyisen mieheni kanssa siitä asti kun olin 18. Nyt olen 24v,joten eipä ole tullut kokeiltua tai katsottua paljonko niitä miehiä olisi. Alkuaikoina, siis joskus 18-20v miehet tulivat kyllä baarissa juttelemaan, tarjoamaan juotavaa jne, mutta en jäänyt edes juttelemaan. Olisi niitä varmasti tarjolla, mutta ei kiinnosta. Minulla on aivan loistava mies enkä ole häntä vaihtamassa :)

Vierailija
13/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon.

Jos baariin meni sai hätistellä ympäriltä. Muualla ei tarvinnu hätistellä tai sit en vaan tajunnu. Mut oli vientiä!

Vierailija
14/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hyvin vähän tuonikäisenä. Olen paljon kauniimpi, naisellisempi ja itsevarmempi nyt 35-vuotiaana. Vientiä olisi arjessa ja baareissa.

Vierailija
15/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, ei ainakaan kovin paljon.

Vasta kolmekymppisenä, pienen lapsen äitinä alkoi miehiä, ja nuoria sellaisia, tulemaan ovista ja ikkunoista. Sinkkuna kyllä silti viihdyn mieluummin.

Vierailija
16/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 0. Ennen 26 ikävuotta ainut palaute mitä miehiltä sain oli "oot ruma" ja "kasvata tissit"/"oot lauta". Sanomattakin lienee selvää että olin 26 v asti varma että menen neitsyenä hautaan. Jostain ihmeen syystä liityin kuitenkin 26 vuotiaana tinderiin ja sain ensimmäistä kertaa elämässäni huomiota ja kehuja miehiltä. Silloin lähti viimein neitsyys. Nyt ikää 28 ja olen harrastanut seksiä 30 miehen kanssa. Suhteeseen en ole kuitenkaan koskaan kelvannut.

Vierailija
17/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen mihin? Seksiin? Parisuhteeseen? Muuten vain juttelemaan?

Vierailija
18/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä silloin tällöin. Ei kiinnostanut, olen hetero.

Vierailija
19/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin matkustajapikajunavuoro (täydellä matkustajakapasiteetillaan) pystyy kuljettamaan...

Vierailija
20/42 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan