Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ihan sama" - mies vierittää vastuun kaikista päätöksistä minulle ja syyllistää, jos asiat menevät pieleen!

Vierailija
07.10.2017 |

Ostetaanko isompi asunto- "ihan sama"
Voinko ottaa opintovapaata toista maisterin tutkintoa varten, riittääkö rahat - "ihan sama"
Tehdäänkö lapsi, toinen, kolmas - "ihan sama"
Minne mennään lomalle - "ihan sama"
Mitä syödään tänään - "ihan sama"
Mikä auto ostetaan - "ihan sama"
Laitanko lapselle tänään lenkkarit vai kumpparit - "ihan sama"

Lista on loputon. Pidin aluksi miestä vähän vässykkänä ja tein kaikkeni lypsääkseni hänen oikean mielipiteensä esille jotta en olisi pomottava pirttihirmu. Nyt yhteisten vuosien myötä olen tajunnut miehen pakoilevan päätöksentekoa tietoisesti, sillä aina jos jokin päätös osoittautuu jotenkin huonoksi, hän pääsee syyllistämään minua asiasta eikä joudu kohtaamaan omien valintojensa seurauksia. Tämä on alkanut nakertaa arkeamme, kun mies ei osaa päättää itse edes siitä, ajetaanko tänään Mäkkärin autokaistalle vai lämmitetäänkö hernekeittoa.

Onko kenelläkään muulla samanlaista?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos sinä et tee päätöstä vaan se on sinullekin ihan sama mennäänkö mäkkäriin vai lämmitetäänkö hernekeittoa?

Mies vatvoo asiaa niin pitkään, että lapset alkavat kiukutella nälkäisinä, mies hermostuu ja päätös kaatuu taas minun niskaani. AP

Miksi otat miehen mukaan päätin sinä sitten lasten kanssa kummin tahansa?

Niin, kyllähän se miehen huono käytös on aina naisen syytä jollakin lailla

Vierailija
22/25 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos sinä et tee päätöstä vaan se on sinullekin ihan sama mennäänkö mäkkäriin vai lämmitetäänkö hernekeittoa?

Mies vatvoo asiaa niin pitkään, että lapset alkavat kiukutella nälkäisinä, mies hermostuu ja päätös kaatuu taas minun niskaani. AP

Ehkä ap haluaa ottaa miehen mielipiteen huomioon päättämättömyydestä huolimatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap haluaa ottaa miehen mielipiteen huomioon päättämättömyydestä huolimatta?

Juuri näin, teen parhaani että en olisi mikään komenteleva Justiina mutta vaikeaa se on. Ei enää jaksaisi lypsää tietoa yksinkertaisimmissakin asioissa. AP

Vierailija
24/25 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, eihän tää voi olla totta, eihän? Miten ihmeessä joku voi suhtautua elämään niin, että kaikki asiat on "ihan sama"? Vai koskeeko tämä suhtautuminen vain niitä asioita, joista ap haluaisi saada miehen mielipiteen? Toimiiko mies esim. töissä samalla tavalla, sukulaistensa tai ystäviensä kanssa samalla tavalla? Entä jos lapset kysyvät isältään jotain?

Vierailija
25/25 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ryhdistäydy hyvä ihminen ja lakkaa pelkäämästä justiinaa, joka on hieno vahva nainen ja pitää ilmeisen syrjäytyneen ukkonsa normaalissa elämässä kiinni. Kunnia justiinoille!

Vastedes et kysele, vaan ilmoitat. Kai se mies sitten alkaa vängätä vastaan, jos sillä joskus onkin joku mielipide jostain asiasta. Aikuinen ihminen.