Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako 3,5 kk:n ikäisen vauvan kanssa mennä huomenna hulluille päiville?

Vierailija
06.04.2006 |

Mahtuuko sinne vaunujen kanssa shoppailemaan? Ja onko lastenhoitohuoneessa tungosta? Mietin, rohkenenko mennä vauvan kanssa, kun mies on töissä pe-la enkä pääse muuten. Ei kai vauva siitä tungoksesta kärsi vaunuissaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunujen kanssa. On todella ryysis. Jos sun nyt on kuitenkin pakko pingetä sinne, niin riisu vauvasi. Siellä on todella kuuma. Sydäntä särkee, kun pienet vauvat huutavat naama punaisena toppavaatteissaan, kun mammat shoppailevat hullun kiilto silmissään.

Vierailija
2/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati sitten vauvan kanssa.

Varsinkin jos ajattelit keskustan Stockaa, siellä on niin julmetun kuuma aina muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaunut saavat heidät näkemään punaista. Vaunuja tönitään ja jos yrität mennä hissiin saat todennäköisesti haukut siitä, että olet siellä pienen vauvan kanssa. Ryysis on todella jotain aivan käsittämätöntä. Ei todellakaan kannata mennä. Jos miehesi illalla kotona, niin mene kahdeksan jälkeen kipaisemaan yksin.

Vierailija
4/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei siel ees oo mitään halpaa. kato vaikka niiden internet sivuilta ei yhtikäs mittäää

Vierailija
5/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. päähisseillä olen useasti saanut odottaa jopa viiden hissin verran ennen kuin olen itse päässyt kyytiin - ihmiset tunkee hisseihin hullun lailla ja jos ei halua jyrätä ketään vaunuillaan, jää auttamatta ulkopuolelle.. Ja hulluille päiville en tykkää mennä edes yksin, se tungos saa mut hulluksi. Joten en menisi vauvan kanssa myöskään.

Vierailija
6/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jäät ihan kakkoseksi vaunujen kanssa ja nopeimmat hyökkää kyynärpäätaktiikalla edellesi ostamaan aivan turhaa sekundaa kamaa, mitä on roudattu hulluille päiville.

Vierailija
7/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tänään keskellä päivää ei keskustan Stockalla ollut minkäänlaista ryysistä. Enemmän väkeä siellä on normaalina lauantaina. Vaunujakin oli, eikä kenelläkään näyttänyt olevan mitään ongelmaa niiden kanssa.

Vierailija
8/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota edes kantoliina jos ihan pakko on mennä. Tai joku mummo mukaan kahville lähistölle ja mene yksin. Niin ja laita kevyttä vaatetta päälle, kuuma tulee.

Vierailija
9/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kertokaapas MITÄ te ostatte sieltä?????

Kuvaston perusteella

- Sandin paitis miehelle 54,90

- Bossin paitis miehelle 59,90

- 2 x Timberlandin kengät tytölle 29,90

- Puhallettava pomppulinna 25,90

- Cat mokkakengät miehelle 64,90

- Burberryn aurinkolasit mulle 79e

- 2 x Burberryn t-paita mulle 69,90e

- Burberryn tuoksut mulle ja miehelle 25e ja 25e

- 2 x Burberryn pikeepaita miehelle 2 x 49,90e

- 3 x Marc O' Polon t-paita mulle 3 x 14,90e

- Vagabond tossut mulle 39,90e

- Tommy Hilfiger kangaskassi 29,90e

Ja kaikenlaista muuta kivaa, mitä sattuu nyt löytymään. Lapsille muutenkin normaalihintaisia vaatteita, siksipä ne otankin messiin. Meillä on aina hauskaa shoppailessa ja sitten syömään ja herkuttelemaan :)

Vierailija
10/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ees 10 vuodessa ostan noin paljon kamaa.

se pomppulinna olis ainoo mikä vois olla kiva

Vierailija
11/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kotiäitinä on yli kuudentonnin tulot kuukaudessa. Ei kaikilla huonosti mene.