Toisenlaiset äidit Minttu & Hannu
Katsooko kukaan? Onko sanottu mihin Mintun sisko kuoli?
Ihanan oloinen pari. Minttu kaunis ka herkkä kuin mikä ja Hannu vaikuttaa kultaiselta tyypiltä.
Kommentit (10)
Multakin jäi se kohta näkemättä mihin kuoli? :(
Ei sitä kuolinsyytä minusta kerrottu.
Kivan tuntuinen pari, kaikkea hyvää heille.
Ei kuolinsyytä sanottu, mutta arvelin, että olisi voinut olla joku sydänjuttu, kun häntä elvytettiin.
Ennakkotiedoissa puhuttiin lapsen saamisesta surun keskellä. Oli vähän liioittelua. Naisen sisko oli kuollut jo pari vuotta sitten ja miehen kaksi sisarusta paljon kauemman aikaa sitten. Ja sen naisen isä, joka oli saanut syöpädiagnoosin, oli hänkin kohtuullisessa kunnossa ja hengissä.
Kaksi vuotta sitten, pitkä aika surussa muka. Voin kokemuksesta sanoa, ei todellakaan ole. Läheisen ihmisen äkillinen kuolema on tosi pitkä ja raskas prosessi.
aivan ihana pari! komea mies ja uskomattoman kaunis nainen :)
Läheisen ihmisen menettämisen suru jatkuu koko loppuelämän.2 vuotta on alkumatkaa eikä siinä.ajassa vielä välttämättä edes sisäistä tapahtunutta.Sitten nämä asiat tietää kun ne omalle kohdalle osuvat.
Tuo Hannu on komea ja kivanoloinen. Ite voisin kuvitella tuollaisen miehen kanssa olla.
Vierailija kirjoitti:
Itse 27-vuotiaana en voisi kuvitella edes tapailevani miestä, joka sopisi isäkseni....
Jokaisella oma elämä ja valinnat. On monta asiaa mitä minäkää en tekis mitä tuttavani tekee.
Itse olen tuon kuolleen siskon tytär ja näin myöhään täällä nyt vastailen. Mutta siis hän kuoli onnettomuuteen, harmilliseen sellaiseen:(
Itse 27-vuotiaana en voisi kuvitella edes tapailevani miestä, joka sopisi isäkseni....