Löysin ravintolasta illanviettoseuraksi eksäni. Kertoi..
Olin viikko sitten viihteellä yksin ja tapasin siellä eksäni. Muutamien tuntien jutustelun jälkeen hän kertoi haluavansa minut takaisin ja itsekin hieman myöhemmin lämpenin ajatukselle. Ongelmana on vain, että minulla on vaimo kotona ja kuukauden ikäinen lapsi. Mitä teen? Olen vieläkin ihastunut eksään.
Kommentit (12)
Kuukauden ikäinen lapsi?
Oletpa viehättävä mies. Todellinen yhteiskunnan toivo.
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden ikäinen lapsi?
Oletpa viehättävä mies. Todellinen yhteiskunnan toivo.
Alapeukut!
Kannattaisko ihan vain jättää väliin. Ei kai kukaan järkevä aikuinen yhden kännisen ikävä sua -vollotuksen jälkeen edes harkitse, että vaatiiko tilanne jotain toimenpiteitä. Varsinkin jos kyseessä on joku exä, jonka kanssa suhde on jo nähty ja lopulta koettu toimimattomaksi, koska kyllähän siihen eroon joku syy on.
Huhhei 😂😂
Miksi helvetissä olet illalla ravintolassa, jos sulla on kuukauden ikäinen lapsi?
Miksi on niin vaikea ymmärtää, että parisuhtessa ollessa tuollaisia keskustelua ei harrasteta?
En ymmärrä miten on mahdollista, että kuukauden ikäisen vauvan isä on tuntikausia viihteellä tai muuten poissa kotoa paitsi töissään/opiskeluissaan, mutta jos se teille sopii, niin tottahan lapsesi äitikin voi viettää aikaa exänsä tai jonkun muun miehen kanssa?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikea ymmärtää, että parisuhtessa ollessa tuollaisia keskustelua ei harrasteta?
En ymmärrä miten on mahdollista, että kuukauden ikäisen vauvan isä on tuntikausia viihteellä tai muuten poissa kotoa paitsi töissään/opiskeluissaan, mutta jos se teille sopii, niin tottahan lapsesi äitikin voi viettää aikaa exänsä tai jonkun muun miehen kanssa?!
No niinpä. Ajattele, että mun mies oli just eilen saunaillassa ja mä olin neljä tuntia kolmen kuukauden ikäisen lapsen kanssa yksin. Maailma meinas kaatua! Siis ihan kamalaa!
Sanoisin että se juna meni viimeistään siinä vaiheessa kun lapsen uuden kumppanin kanssa hankit.
Ajattelin kertoa huomenna erosta.
AP.
Exiä haikaillaan yleensä siinä vaiheessa, kun ei enää muita kumppaneita löydetä. Miksi erositte aikoinaan, miksi olet perustanut perheen toisen kanssa, jos ex mielessä?
No mutta vauva.fi kuulu blogisti varmaan antaa sinulle mielellään vinkkejä miten toimia. Voitte perustaa vertaistukiryhmän.
No mietit asioita ja teet valinnan.
Mutta mistä syystä erositte? Mikä tällä kerralla toimii exäsi kanssa, vaikka aiemmin tuli ero?