Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jere Karalahti älykäs mies?

Vierailija
06.10.2017 |

Vaikuttaa tosi sanavalmiilta ja skarpilta!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanat 'urheilija' ja 'älykäs' eivät sovi saamaan lauseeseen niin mitenkään. Ehkä ne ovat toistensa vastakohdat?

Tyhmät urheilijat on aika epäreilu myytti, siltäkin alalta löytyy todella älykkäitä yksilöitä. Ja ehkä olisi laajemminkin avuksi, jos ääliöurheilija myytti murtuisi. Silloin ehkä koulutuksen arvostus urheilija piireissäkin nousisi.

Tämä toki OT tähän ketjuun.

Vierailija
22/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta sinä menestyt NHL:ssa ja osaat sijoittaa rahaa ja saat sen vielä poikimaan niin vaatii älyllistä kapasiteettia. 

Niinpä. Ja toisilla menee elaritkin ulosottoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere elää hetkessä.

Vierailija
24/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanat 'urheilija' ja 'älykäs' eivät sovi saamaan lauseeseen niin mitenkään. Ehkä ne ovat toistensa vastakohdat?

Tyhmät urheilijat on aika epäreilu myytti, siltäkin alalta löytyy todella älykkäitä yksilöitä. Ja ehkä olisi laajemminkin avuksi, jos ääliöurheilija myytti murtuisi. Silloin ehkä koulutuksen arvostus urheilija piireissäkin nousisi.

Koulutus ei auta mitään jos on syntyjään paksukalloinen ja työkseen ottaa vielä lisää osumia päähän.

Joka alalta löytyy älykkäitä yksilöitä.

Vierailija
25/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii onko älykäs vai ei, kun on sentään Tapulikaupungin paroni.

Jere on ollut hei bilettäjien ruhtinas ja narkkareiden kuningas. Jere on ollut hei keskipisteenä baareissa. Eikä kadu mitään, kun on mennyt niin kovaa hei.

Vierailija
26/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäitä yksilöitä, kuten Jere Karalahti, Matti Nykänen, Seppo Räty ja Kalle Palander?

Vierailija
27/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäitä yksilöitä, kuten Jere Karalahti, Matti Nykänen, Seppo Räty ja Kalle Palander?

Äläkä unohda Toni Niemistä!

Vierailija
28/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisi listata tähän fiksuja urheilijoita? Ihan vapaalla asteikolla mitattuna? Toivottavasti tämän palstan kapasiteetti riittää, sillä tästä tulee todella pitkä....

Vierailija
29/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta sinä menestyt NHL:ssa ja osaat sijoittaa rahaa ja saat sen vielä poikimaan niin vaatii älyllistä kapasiteettia. 

Niinpä. Ja toisilla menee elaritkin ulosottoon.

elarit vois lopettaa. laillistetusta ryöstöstähän siinä on kyse.

Vierailija
30/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu varsinainen ruudinkeksijä.

Karalahti keksi ruudin.

Vierailija
31/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on vitust kokemuksii mut mitää en kadu. Näit polkui on tallattu ties kui monesti mut aina se on ollu rakkaus kiekkoon mikä veti mua takas areenoille. Ehkä huumeit tuli vedettyy mut kaikest oppi jotain. Mä oon kasvanu henkisesti nii kovaa ettei oo tosikaa. Ja kiekkoo tullu lätkittyy skidist asti tähän päivää. Se vaa oli mun juttu. Muut sano et jää tähän mut mä menin tonne. Oisin mä voinu mennä pidemmällekki.

Mut tää Palovartiantien Paroni kiittää ja kuittaa. Kiitos näist vuosist mun läheisille jotka on jaksanu kattoo ku oon hölmöilly. Viisaampana ku koskaa mä voin päättää tän viestin ja sanoo kaikille av-mammoille et te ette tiiäkkää kui tärkee palsta tää meikälle o!

Vierailija
32/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se hokee sitä Tapulikaupunkia joka välissä? Ihan kuin se olis selitys kaikkeen, että no kun Tapulikaupunki! Ei ole tietoa mistä kaupunginosasta esim. Teemu Selänne tai Saku Koivu on lähtöisin, mutta kellekään ei ole jäänyt epäselväksi, että Jere Karalahti on TAPULIKAUPUNGISTA!

Vierailija
33/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveen älykäs ja karismaattinen

Älykkyydestä en tiedä, mutta on se ainakin h..vetin miehekäs ja seksikäs.

T.Jesse

Vierailija
34/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kuin saapas. Vain vajaaälyinen saa yläasteella keskiarvoksi 6,4. Normiälyinen saa vähintään 7,5 tekemättä mitään, älykäs saa >9.

Eli tyhmä kuin saapas.

Vierailija
35/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on ÄIJJJÄ!!!

Vierailija
36/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapulikaupunki on järkky slummi ja ruma kaupunginosa Stadissa. En yhtään nostaisi sitä esille. Teemu on Nöykkiöstä Espoosta ja Saku jostain Turusta.

Jere on vaan nolo. Tuhlasi mahdollisuutensa, kohteli naisiaan huonosti, addiktoitui huumeisiin, teki rikoksia ja on nyt täysin peeaa. En ikinä olisi tuollaisen äijän kanssa - onneksi oma mieheni on älykäs, koulutettu, upea isä ja puoliso, hyvännäköinen, menestyvä, hauska ja ah - hyvä rakastaja. Siinä jää jeret rinnalla aika pieneksi.

Vierailija
37/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä Jani Sievistä!

Vierailija
38/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä se hokee sitä Tapulikaupunkia joka välissä? Ihan kuin se olis selitys kaikkeen, että no kun Tapulikaupunki! Ei ole tietoa mistä kaupunginosasta esim. Teemu Selänne tai Saku Koivu on lähtöisin, mutta kellekään ei ole jäänyt epäselväksi, että Jere Karalahti on TAPULIKAUPUNGISTA!

Etenkin kun se on yksi Stadin ankeimmista lähiöistä. Mutta onhan Jeren ja Nannan rakkaus parempaa ja syvempää kuin kellään. Niinhän älykkö-Jere tänään iltiksessä totesi. Harva saa vastaavaa kokea.

Vierailija
39/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ollaan kaikki onnellisia, ettemme ole kokeneet tuollaista rakkautta kuin Jere ja Nanna ovat kokeneet. Luulen, että useimmilla on jotain paljon aidompaa, syvempää, luotettavampaa ja kestävämpää. Tämä juttu sai rakastamaan omaa miestään ja omaa elämää entistä enemmän.

Vierailija
40/47 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä Jani Sievistä!

Ei ---tu, mä olin unohtanut Jani Sievisen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi