Onko Jere Karalahti älykäs mies?
Kommentit (47)
Olen tavannut hänet muutamia kertoja. Yleissivistystä ei juurikaan ole, on aika päällekäyvä, leventelee ja värittää asioitaan. Tästä huolimatta hän on todella keskustelukykyinen, hyvätapainen ja kuunteleva. Hänen seurassaan viihtyy.
Haluaisin Nannaksi Nannan paikalle.
Jere is the Survivor! Sai 9 luodin iskua ja selvisi hengissä! Gansgsta life mutha fuckas!
Sanat 'urheilija' ja 'älykäs' eivät sovi saamaan lauseeseen niin mitenkään. Ehkä ne ovat toistensa vastakohdat?
Vierailija kirjoitti:
Sanat 'urheilija' ja 'älykäs' eivät sovi saamaan lauseeseen niin mitenkään. Ehkä ne ovat toistensa vastakohdat?
Vähän samalla tavalla kuin rillipää ja nynny ovat synonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samalla tavalla kuin rillipää ja nynny ovat synonyymi.
Ex rillipää, mut silti nynny
Noi uutissivuston kirjoitukset Jeren kirjan sisällöstä on todella noloja. Tai siis kirja/Jere on. Onko tuollainen pullistelukirja kohdistettu kelle? 19- vuotiaille pojille joiden mielestä tuollainen voi olla jotenkin tosi äijää.
Tulee ihan nolous kun lukee noita, kuka tervepäinen haluaa antaa itsestään tuollaisen kuvan. Olisi ehkä viisasta ollut olla hiljaa. Sen verran mitä nyt pelastettavissa olikaan.
Siis todella sekavan oloinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Noi uutissivuston kirjoitukset Jeren kirjan sisällöstä on todella noloja. Tai siis kirja/Jere on. Onko tuollainen pullistelukirja kohdistettu kelle? 19- vuotiaille pojille joiden mielestä tuollainen voi olla jotenkin tosi äijää.
Tulee ihan nolous kun lukee noita, kuka tervepäinen haluaa antaa itsestään tuollaisen kuvan. Olisi ehkä viisasta ollut olla hiljaa. Sen verran mitä nyt pelastettavissa olikaan.Siis todella sekavan oloinen tyyppi.
Kansi kertoo jo kaiken: Tässä mä oon munasilteen! Kattokaa mua!
Mikä, mikä meni pojassa noin pieleen?
Kun kuuntelee riittävästi päihteidenkäyttäjien ja spurgujen juttuja, niin alkaa pikkuhiljaa tajuta, että ne kaikki kuulostaa aivan samalta. Karalahti ei ole poikkeus. Huumeet, alkoholi, ongelmat auktoriteettien kanssa, oman elämän sekä parisuhteen ja perhesuhteiden räikeä sabotointi, piittaamattomuus, aggressiivisuus, typerällä käytöksellä kehuskelu, epäkypsyys jne. samat teemat toistuvat monien muidenkin elämässä. Jere on vain mokannut paljon isompia juttuja kuten NHL-uran ja avioliiton hyvän naisen kanssa.
Ainakin raha on tervetullutta ja kaveri tietää, että roisilla puheilla opus menee kaupaksi tirkistelynhaluisille.
Älykkyydestä kertoo jotain että valkovenäläinen hoito tuli KAKSI kertaa vahingossa raskaaksi.
"Joo, joo, kyllä mä NYT käytän pillereitä"
Ja äijä uskoo :D
Onko siellä yksityiskohtaisia kuvauksia miten häne tekee Nannalle nannaa?
Jere on hot ja tosi fiksu mies voisin ottaa sen tosi mielellää ja jos jere näät tän nii ota yhteyt muhun t.sarita vantaalta
Tosi retardi, mutta ihan jees kun pelailee jäkistä.
Jääkiekko on yksinkertainen joukkuepeli, jonka pelaajat nimittävät toisiaan jätkiksi. Pelejä seuraa samanlainen yleisö.
Jotta sinä menestyt NHL:ssa ja osaat sijoittaa rahaa ja saat sen vielä poikimaan niin vaatii älyllistä kapasiteettia.
Hirveen älykäs ja karismaattinen