Mies jätti toisen naisen takia ja katui
Onko kenenkään mies lähtenyt toisen naisen takia mutta katunut asiaa? Meillä 2 lasta ja 4vuotta avioliittoa takana. Ilmoitti eräänä päivänä ettei rakasta minua ja on löytänyt uuden naisen.
Kommentit (17)
koska lähtee taas? Ei kannata tehdä itsestä noin matalaa naista....
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi takaisin.
Enkä minä! Melko säälittävää olisi ottaa...
Kyllähän ne hyvin usein katuu asiaa. Se toinen nainen ei sitten ollutkaan niin ihmeellinen, uusi vain. Ja parisuhde muuttui huonoksi tasan silloin, kun se uusi tuli kuvioihin, jos edes vielä silloin.
Jep erittäin tyypillistä, että kun vähän aikaa menee, alkaa kaduttaa, jos alkuperäisessä suhteessa ei ole ollut mitään jättiongelmia vaan mies on lähtenyt lähinnä uuden ihastuksen viehätyksen ja jännityksen perään. Rakastuminenhan voi olla lähes psykoosin kaltainen tila. Sitten kun se alkaa vähän hälvetä, alkaa miehetkin miettimään vähän tarkemmin ratkaisujaan.
Meillä erosta jo kolme vuotta, ex-mies alkoi ruikuttaa takaisin muutaman kuukauden jälkeen, ja aika ajoin edelleen yrittää.
En ottanut ja itselläni on jo uusi suhde, johon olen tyytyväinen, vaikka toisen naisen takia jätetyksi tuleminen oli kova kolaus.
Jos kunnioitat itseäsi yhtään niin et ota miestä takaisi, vaikka yrittäisikin. Hän on valintansa tehnyt, kun ei pidä sinua arvossa ettei olisi alunperinkään etsinyt seuraa/suostunut toisen naisen lirkuteluun.
Mun avokki hieman juoneena selvästi kaipaa vielä kihlattuaan. En ollut eron syy, onneksi. Niillä oli ero jo selvä puoli vuotta ennen meidän seurustelun alkua eli jo nyt jo melkein 2 vuotta.
Viime marraskuussa oli uikuttanut sähköpostissa ikävöivänsä ämmää ja kesällä taas tämä vanha haaska oli soittanut mun miehelle ja itkenyt puhelimessa kuinka haluaa palata yhteen.
Pelkään niin että ikävät osuu samaan aikaan ja minä jään yksin.
Miten osoittaa, että kaduttaa? Itsellä ei omakohtaista kokemusta, mutta sivusta olen niin monia katujia seurannut, jotka kuitenkin taas jossain vaiheessa toistavat tekonsa. Yleensä vielä niin, että vanha suola alkoi janottamaan.
Kerran voisin antaa hairahduksen anteeksi. Toisesta kerrasta sitten lopullisesti kenkää. Itse tiedät millaisissa tunnelmissa erositte ja näyttääkö tulevaisuus valoisammalta miehen kanssa vai ilman miestä.
Ei tällasta voi antaa anteeksi. Pienet lapset. Lyhyt suhdekin vielä. 4v on lyhyt aika
Joku pikku pettäminen on vielä e h k ä anteeksiannettavaa. Mutta jättäminen vaikeassa elämäntilanteessa. Ei
Joo. Mulle kävi noin. Ja uudelleen 10 vuotta myöhemmin...
En ikinä ottais entistä takaisin vaikka meillä oli siisti ero, koska entiset on entisiä ja sillä siisti.
Jos kerran on lähtenyt niin takaisin ei tarvitse pyrkiä.
Naisetkin osaa tämän kuvion hyvin. Sukulaiselle tuli 35v menovaihe kun oli mennyt teinirakkautensa jälkeen avikseen. 4 lasta ja pienin vasta 2v. Uuden miehen kanssa oli hetken kivaa ja kun pulla oli uunissa ja niin ruikutti takas kotia toisen miehen lapsi mahassaan. Mies ei onneksi ottanut. Nyt kun vuosia on vierähtänyt ja saanut elää sitä sinkkuvaihetta niin käytöksestä päätellen ei se ollutkaan niin kivaa ja 5 lapsen äiti ei taida olla ihan kuuminta hottia sinkkumarkkinoilla.
Itse jätin mieheni koska oltiin oltu teini-ikäisestä lähtien yhdessä ja kaipasin jotain vaihtelua. Ei tehty paljoa parisuhteemme eteen enää.
Aikani haahuilin muiden kanssa kunnes tajusin että ei vaihtamalla parane., oikeastaan mieheni on puhdasta kultaa. Aloin arvostamaan miestäni aivan uudella tavalla ja palattiin yhteen. Jotenkin itsestäänselvöt asiat ei ole tuntuneet enää niin itsestäänselviltä ja ollaan tehty tosi paljon töitä suhteen eteen (myös mies, meidän suhde oli siis aivan retuperällä). Olen todella onnellinen että hän otti minut takaisin ja lähes joka päivä ajattelen, kuinks hyvä tuuri minulla on käynyt. Jotenkin kun on vertailunäkökulmaa niin tajus että kaikki miehet ei todellakaan ole täyttä kultaa vaan hyvästä kannatta pitää kiinnoi. Ehkä sun miehelle on käynyt sama.
Nuoruudenkaveri lähti toisen miehen matkaan ja monta pientä lasta. Tyypillinen tarina eli alettu seukkaamaan ylä-asteella ja äidin tyköä suoraan yhteen tietämättä mistään muusta mitään. 30 vuoden kriisi ja lähti sinisilmäisyyksissän naisten naurattamaan matkaan. No siinä kävi niin että kun tuo mies tajusi että mimmi oikeasti eroaa lämmittelyn jälkeen niin ei huvittanut kauan enää. Muitsu oli välittömästi vinkumassa kotiin takaisin. Ei huolittu. Nyt tuo muitsu tapailee ja deittailee,vaihe minkä olisi pitänyt elää silloin 18v lapsettomana. Ei ne miehet oikein innostu kuullessaan lasten lukumäärän ja iän.
Katsokaa kauniit ja rohkeat.... Onko oikeesti hienoa? Käydään vähän kokeileen toista ja tullaan takaisin häntä koipien välissä... Ihan naurettavaa... Kuka tuollaisen pöntön haluaa kumppanikseen... Lisäksi kun vielä tieto miksi on erottu... ja sitten ottaa takaisin.. että ihmiset on sokeita!!!!! Lääkäriin ennemmin kun otat sen idjootin takasin!!! Se yrittää taas vaan päästä turvaan... unohtaa sen naisen joka ei halunnutkaan.... sitten taas etsii seuraavan.... Kunnioita itseäsi... älä tuhlaa aikaa enään.
Niin, jännämiehet tekevät joskus tuollaista, kun heillä riittää kysyntää.
Tällaiset tilanteet saataisiin aika hyvin loppumaan jos naiset kelpuuttaisivat tavallisempiakin miehiä, eivätkä aina niitä miehekkäimpiä ja lihaksikkaimpia.
En ottaisi takaisin.