Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkännit. Kysy mitä vaan!

06.10.2017 |

Otsikko sanoikin jo kaiken. Olen mukavassa pikkuhiprakassa ja estot pois, kysy mitä vaan siveellistä tai siveetöntä :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun suosikkiskumppa?

Vierailija
22/30 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivat kuohuviinit on hyviä. Freixenet on klassikko, mutta kaikenlaiset Proseccot kelpaa myös. Taidan olla vähän trendipelle, kun kuulemma prosecco on juuri nyt in...

Ja sitten on se kukallinen pullo jossa on hirveän tiukka korkki, joku Blossom? Sitäkin on tullut juotua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko iältäsi lähempänä kahta- vai kolmeakymppiä?

Muistatko miten alunperin löysit tiesi tälle palstalle?

Millaiset keskustelut täällä kiinnostavat sinua kaikista eniten? Kirjoitteletko tai aloitatko keskusteluja paljonkin itse?

Vierailija
24/30 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko iältäsi lähempänä kahta- vai kolmeakymppiä?

Muistatko miten alunperin löysit tiesi tälle palstalle?

Millaiset keskustelut täällä kiinnostavat sinua kaikista eniten? Kirjoitteletko tai aloitatko keskusteluja paljonkin itse?

Toistaiseksi vielä lähempänä kahtakymppiä, mutta puolivälin kieppeillä ollaan.

Löysin vauvapalstan kun olin raskaana, mutta AV jäi suosikkeihin vauvavuoden jälkeenkin.

Tällä hetkellä ihastus- ja flirttailuaiheiset keskustelut kiinnostavat eniten, ja sellaiset joista tietää jo otsikosta että kaikki eivät ole samaa mieltä aiheesta. En pidä riitelystä, mutta olen hyvä perustelemaan väitteeni ja tykkäänkin olla sellainen "järjen ääni" jos näen että ketju on suistumassa raiteiltaan. En ole tehnyt paljoakaan aloituksia ja kommentoinkin vain harvoin, tänään päätin rekisteröityä ettei kukaan tule kaappaamaan ketjua ja kirjoittelemaan feikkivastauksia. 

Vierailija
25/30 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhapapaija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivat kuohuviinit on hyviä. Freixenet on klassikko, mutta kaikenlaiset Proseccot kelpaa myös. Taidan olla vähän trendipelle, kun kuulemma prosecco on juuri nyt in...

Ja sitten on se kukallinen pullo jossa on hirveän tiukka korkki, joku Blossom? Sitäkin on tullut juotua.

Mitä kuivempi skumppa (tai prosecco), sen parempi. Omia suosikkejani on Pares Balta ja musta Freixenet.

Vierailija
26/30 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarhapapaija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä juot?

Skumppaa, Campo Viejo Cava Brut Reserva. Nousee yllättävän nopeasti päähän...

Miksi naiset ovat kaltaisiasi teennäisiä esittäjiä? Ei miehillä ole mitään tarvetta snobbailla jollain nyymipalstalla ja yrittää esittää jotain parempaa kuin mitä ovat.

toihan on joku kympin pullo bruh, skarppas ny vähän

Vai 13 €. Mikä sun pointti oli?

Vierailija
27/30 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako sulle skumppa ja kuohari yhtä ja samaa?

Vierailija
28/30 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako sulle skumppa ja kuohari yhtä ja samaa?

Kyllä. Mutta valaise minua ihmeessä, jos niillä on jokin ero! Itse olen aina ajatellut niin, että skumppa (skumvin) ja kuohuviini (kuohari) ovat synonyymejä, mutta kumpikaan ei ole samppanjaa. Ne ovat siis sitä halvempaa, ei-ranskalaista sorttia. Kaikki samppanja on skumppaa, mutta kaikki skumppa ei ole samppanjaa. Menikö väärin?

Vierailija
29/30 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarhapapaija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuivempi skumppa (tai prosecco), sen parempi. Omia suosikkejani on Pares Balta ja musta Freixenet.

Pares Balta on vielä toistaiseksi testaamatta, kiitos vinkistä.

Vierailija
30/30 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jurrissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän