Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minulla se huijarisyndrooma?

Nih.
06.10.2017 |

Olen työpaikallani erittäin vastuullisessa asemassa. Käytännössä istun rahakirstun päällä ja päätän mihin ja miten rahat käytetään. Huolehdin, että toimittajat saavat rahansa ja asiakkaat maksavat. Hankin ja tarkistan. Huolehdin, että verot maksetaan ja oikein. Oma esimieheni kysyy minulta, että voidaanko hankkia sitä ja tuota. Päivitän nettisivut, teen firman mainokset, huolehdin henkilöstöstä, teen sopimukset jne jne..

En ymmärrä, miten asemaani olen joutunut, enkä sitä, miksi minuun luotetaan. Kukaan ei koskaan kysele, mihin rahaa olen käyttänyt, miksi ja mitä sillä on saatu. Kukaan ei kyseenalaista vastauksiani tai kysy, että miksi teen asian jollain tavalla. Kaikki ovat vaan tyytyväisiä siihen, että firma pyörii ja tekee plussaa. Saan ihan järkyttävät tulosbonukset vuodessa, enkä periaatteessa tee edes mitään tuloksen eteen. No, ehkä edulliset hankinnat ja täsmälliset tarjoukset ovat osa tulosta, en osaa sanoa.

Käytin rahaa 220000 euroa ennen aamukahvia. Iltapäivällä ehkä toisen mokoman. Pelkään kuollakseni, että teen jonkun kamalan virheen, joka maksaa firmalle, firma menee konkkaan ja kaikki ovat sitten työttömiä. Lasken kaiken kahteen kertaan varmistaakseni, ettei käy niin, että rutiinilla tilaan tai maksan jotain ja se onkin sitten aina väärin.

Hirveä stressi. Tulin tähän firmaan alun perin assariksi, maksamaan laskuja ja vastaamaan puhelimeen. En ole valtion enkä kunnan virassa ja koulutukseltanikin olen vain tälläkin palstalla syvästi halveksittu IT-tradenomi. Nyt minulle on tarjottu osakkuutta.

Ja koko ajan on vaan sellainen olo, etten osaa mitään - ja että saan potkut, kun tajuavat, etten osaa mitään.

Onko tämä nyt sitä huijarisyndroomaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi