Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos mies sanoo että on parilla oluella ja vastaa tulee kohta.

Vierailija
05.10.2017 |

Mitäs mieltä olette miloin viimeistään miehen pitää olla kotona?

Tämä sanottu 21:00.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 on hyvä raja, kun palsta menee kiinni.

Vierailija
2/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huomenna työpäivä niin 00-02:00

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos mies sanoo että tulee kohta nii aina on ollu kotona tunnin sisään! Mutta oon tullu siihen tulokseen että on ihmisenä mitä parhain näin muutenkin :)

Vierailija
4/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy yhellä se = 2-4 stobea. Parilla = 5-8. Muutamalla yli 8.

Vierailija
5/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän tapauksessa tuo tarkoitti että tulee klo 23 - 04 välillä. Sillä oli tapana laittaa tekstari että jää töiden jälkeen kaljalle tai menee kaverin luo, mutta tulee 'kohta.' Viestinkin se yleensä laittoi vasta kun itse olin pari tuntia ihmetellyt kotona että eikö sen työt loppuneet jo kuudelta ja yritin soittaa perään, koska meidän piti käydä kaupassa tai syödä yhdessä päivällistä, juhlia syntymäpäiviäni tai muuta pientä.

Vierailija
7/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti se tulee kun on ensin "tullut" sen baarihoron persiiseen.

Vierailija
8/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Meillä käytetään ainoastaan suoria ilmaisuja: olen täällä vielä jonkun aikaa (onko se sulle ok?) TAI olen matkalla kotiin. Ei mitään "tulen kohta" tms epämääräistä. Mikään ei ole niin rasittavaa, kuin jonkun puolijuopon rentun päivystely himaan (sekin koettu, enkä lähtisi siihen enää koskaan).

Itse käyn ulkona siinä missä mieskin, ja saattaisin laittaa viestin: "Mulla on täällä tosi kivaa, voisin vielä hetken olla. Anteeksi kun en vastannut viestiin, puhelin oli kassissa. Hyvää yötä muru!"

Jos toista kunnioittaa, niin omista liikkeistään haluaa välillä ilmoitella.

Vierailija
9/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jos mies sanoo että tulee kohta nii aina on ollu kotona tunnin sisään! Mutta oon tullu siihen tulokseen että on ihmisenä mitä parhain näin muutenkin :)

Mitä, onko tämmöisiä miehiä oikeastikin olemassa? :D

Vierailija
10/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kohta vs. Olen täällä vielä jonkun aikaa. Toinen on suora ilmaisu, mutta kumpi.

Vierailija
11/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos mies sanoo perjantaina töiden jälkeen, että tulee kohta kotiin, niin tulee kello 4 aamuyöllä kun baarit on menny kii. Karkaa siis juopottelu reissuille

Vierailija
12/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies sanoo tulevansa kohta, on se täällä noin tunnin sisään. Jos menee myöhempään niin soittaa että menee pidempään.

Vierailija
13/13 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo "kohta" on aika venyvä käsite, itsekin odotellut kotiin usein tämmöistä ja tuppaahan siinä useampi tunti aina menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi