Facebook "stalkkaus" - huomaako sitä
Olen utelias. Ja joskus saatan ihastuksen facea katsoa, jäänkö siitä heti jotenkin kiinni esim kaveriehdotuksissa? Luulen et jään..
Kommentit (10)
Mulle tullut kaveriehdotuksia ihmisiltä jotka olen joskus tuntenut, mitään muuta yhdistävää tekijää kuin tuo kaukainen tuttavuus ei ole joten uskon että kun stalkkaa niin jossain vaiheessa fb alkaa tarjoamaan vakoiltavan kaveriksi.
Näen heti kun joku on tsekannut tilini.
Vierailija kirjoitti:
Näen heti kun joku on tsekannut tilini.
Miten?
Mulla semmonen tunne että tuossa muitakin tekijöitä. Esim jos teillä toistenne numerot ja olette samassa paikassa se tarjoaa ehdotuksiin.
Randomisti hävisi yksi tyyppi ehdotuksista vaikka aiemmin roikkui sitkeästi ykköspaikalla tai alkupäässä.
Olis mielenkiintoista tietää mikä kaikki siihen vaikuttaa.
Itse en jaksa uskoa et jokainen kaveriksi ehdotettu olis katsonut mun profiilia, koska ketä kiinnostaa..
Jännä jos mun nimeä tarjottais niille joiden tilejä stalkkaan, mutta mulle ei stalkkaamieni nimiä tarjottais kavereiksi. En siis hirveästi usko tuollaiseen, on varmaan vaan yksinkertaisemman aineksi yks-yhteen laskennan tulos moinen harhaluulo :)
Vierailija kirjoitti:
Jännä jos mun nimeä tarjottais niille joiden tilejä stalkkaan, mutta mulle ei stalkkaamieni nimiä tarjottais kavereiksi. En siis hirveästi usko tuollaiseen, on varmaan vaan yksinkertaisemman aineksi yks-yhteen laskennan tulos moinen harhaluulo :)
aineksi - aineksen
Ei, tai sitten pitää olla jotain muuta yhteistä. Sijainti, kavereita, puhelinnumero jne. Edes viestittely facessa ei saa tarjoamaan kaveriksi mikä on mielestäni outoa facebookilta.
Siis REHELLISESTI - kumpi on totta: Näkyy vai ei näy?
Stalkkaajat ilmestyvät kaveriehdotuksiin.