Olenko nyt raskaana humalaani hyväksikäyttäneelle?
Sammuin ja tapailemani mies oli tietämättäni ollut kanssani yhdynnässä sunnuntaina. Hain jälkiehkäisyn maanantaina. Varmuuden vuoksi omen tikuttanut koko viikon ja sieltähän se ovis plussa tänään paukahti. Ei siis estänyt norlevo ovista. Eikä edes siirtänyt koska tänään on minun kp 14 jolloin aina yleensä ovuloin. Kiva juttu jos nyt tulen raskaaksi tuollaiselle ääliölle!
Kommentit (25)
Minkä ikäinen olet? Mitä tekisit, jos tulisit raskaaksi?
Kolmas kommentti: 22vuotias ja lapsen pitäisin vaikka mieheen katkaisin välit. Toki miehellekkin kertosin, sais sitten ite päättää mikä on oma osuutensa, onko mukana vai ei
Ovis plussa pamahti viikon päästä tapahtuneesta.. Mietitäänpä voiko silloin olla raskaana. Ihan kaikessa rauhassa.
Voihan se ollakkin jos on jotain super siittiöitä! :'D veikkaan tosin että tässä aloittajan pelko raskaudesta johtuu nyt lähinnä siitä pahasta olosta mikä on tuollaisen alhaisen tempun jälkeen tullut? Veikkaus vain, en ole lekuri
Mieshän siis raiskasi sinut eli tuosta voi kyllä tehdä rikosilmoituksen..
Nyt on torstai eli reilusti alle viikko. Eikö ne siittiöt saatakki elää 1-7 päivää, näin luin?? Rikosilmoitusta en uskalla tehdä....
T. Aloittaja
Minkä ikäinen mies on? Ajattelet noin, mutta haluan sanoa jotain. Minä tulin raskaaksi, jep ei tehonnut. Ennen kuin olin ehtinyt päättää pidänkö lapsen vai en, mies alkoi ehdottaa nimiä. Viikkoja myöhemmin myönsi, että olisi halunnut, että teen abortin. Olisin tehnyt, jos hän olisi sanonut sen heti eikä siinä vaiheessa, kun on jo liian myöhäistä. Alussa mies oli osa lapsen elämää, mutta ei enää.
Rakastan lastani, mutta olisin tehnyt abortin, jos mies olisi sitä pyytänyt. Lapseni olisi pitänyt syntyä kahden ihmisen halusta. Että hän oli molemmille haluttu. Kaikkien lasten pitäisi olla haluttuja. Erikseen sitten yksin hankitut etc., mutta vahinkoraskaudet, raskaaksitulo yhden illan jutulle, jomman kumman halu abortille.. kaikki ihmiset tälläkin palstalla aina kovaan ääneen huutavat, että naiset saavat tehdä mitä haluavat, pitää lapsen jos haluavat, mutta voisivatko he hetkeksi lakata olemasta niin itsekkäitä ja miettiä niitä lapsia. Kenenkään lapsen ei pitäisi olla ei-halutta, tai toivottu hänen abortoimistaan.
Rakastan lastani, mutta vaikka kuinka häntä rakastan, hänen elämäänsä tulee aina varjostamaan se, että isä hänet hylkäsi. Mitä, lun hän itse tulee vanhemmaksi? Hylkääkö hänkin? Ei koska haluaa vaan, koskase on ainoa, mitä hän tietää.
Anteeksi, jos loukkasin tekstilläni, mutta itken itseni edelleen välillä uneen, kun katson poikaani, joka on niin viaton tähän kaikkeen, jonka isä hylkäsi. Poikani ei ansainnut tätä. Hän ansaitsee kaiken rakkauden maailmassa. Niin kuin jokainen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on torstai eli reilusti alle viikko. Eikö ne siittiöt saatakki elää 1-7 päivää, näin luin?? Rikosilmoitusta en uskalla tehdä....
T. Aloittaja
Mikset uskalla?
Lisäys edelliseen: mies siis pyysi minua tekemään abortin siinä vaiheessa, kun se oli jo myöhäistä, mutta oli oikeasti ajatellut sitä koko ajan, mutta ei ollut sanonut mitään.
En uskalla tehdä ilmoitusta, koska tässä on vain ns. sana sanaa vastaan. Koska tapailimme ja seksiä on harrastettu muutrnkin paljon niin pelkään että kun mitää en pysty todistamaan, kaatuu juttu omaan niskaani
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tehdä ilmoitusta, koska tässä on vain ns. sana sanaa vastaan. Koska tapailimme ja seksiä on harrastettu muutrnkin paljon niin pelkään että kun mitää en pysty todistamaan, kaatuu juttu omaan niskaani
Onks sulla usein tapana olla niin kännissä, ettet tiedä pannaanko sua vai ei?
Minkä ikäinen mies on? Oliko kuvitellut sinun olleen hereillä?
Ei ole todellakaan tapana! Tapana on vain oksentaa ja siitä syystä en edes ole juonut vuoteen.... Nyt jotenkin vain humahti päähän... En tiedä itsekään miksi, ehkä en vain kestä alkoholia yhtään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myös suhteen aikana tapahtunut seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos.
Neuvoisin sinua soittamaan raiskaustukikeskukseen ja juttelemaan tapahtuneesta heidän kanssaan. He osaavat varmasti sanoa, ovatko pelkosi realistisia ja mitä rikosilmoituksen tekeminen käytännössä tarkoittaisi. Soitto ei velvoita mihinkään, mutta saattaa selkeyttää ajatuksiasi.
Voimia! <3
Mies mun ikänen, eli 22. Ei meinannut eka myöntää, mutta kyllähän sen nyt tietää jos joku on sin sisään tullut.... Sitten myönsi mutta tuntui että ei pitänyt sitä vääränä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies on? Oliko kuvitellut sinun olleen hereillä?
Toinen silmä oli auki, leikin kuollutta. - AP
Olet. Onnea!!