Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Grrrrrrrrr...kampaaja pilasi tukkani taysin. Mita teen?!?!?

Vierailija
06.04.2006 |

Menin uudelle kampaajalle (olemme juuri muuttaneet enka tunne takalaisia kampaajia). Minulla oli varsin mukava polkkatukka, johon kaipasin vain vahan vaihtelua. Kerroin kampaajalle mita haluan, etta haluan kasvattaa otsatukan vahitellen pois ja ettei tukka saa lyhentya kokonaisuudessaan, haluan vain vahan vaihtelua. Kampaaja kysyi voisiko leikata ihan kevyesti kerroksittain takaa. Sanoin etta ok, silla ehdolla ettei tukka siis ole sitten lyhyen mallinen. Otin rillit pois (pakko, koska sangat haittaavat kampaajan työta). Kun laitoin rillit takaisin 10 min kuluttua, meinasin saada satkyn! MELKEÝN KOKO TUKKA OLÝ POÝSSA. siis se kampaaja oli leikannut mulle niin lyhyen tukan, etta korvat ovat paljaana ja niska samaten, paallimmaiset hiukset ovat korkeintaan 5cm pitkia. Sanoin etta se on liian lyhyt, kampaaja taas oli sita mielta etta se on ihan hyva. NYT JOPA 4-VUOTÝAALLA POJALLANÝ ON PÝTEMPÝ TUKKA KUÝN MÝNULLA. Hanen kommenttinsa olikin " no onneks sulla on noin tatimainen aani, joku voi vielakin luulla sua naiseks vaikka sulla onkin miesten tukka" ja mieheni meinasi pyörtya kauhusta nahdessaan kynityn paani. Sitapaitsi lyhyt tukka ei sovi minulle TODELLAKAAN YHTAAN. Jokainen lopputuloksen nahnyt kaverini on sanonut silmat pyöreina etta no....kyllahan se kasvaa takaisin. No kasvaa kasvaa mutta siihen menee ainakin 2 vuotta.

ARSYTTAA!!!! Joka kerta kun katson peiliin, olen todella arsyyntynyt miesmaisesta tukkamallista, jota on myös aivan mahdotonta saada laitettua mitenkaan kauniisti. Se vain roikkuu siina kuin kasa kuivahtanutta rairuohoa.

Mita tekisin?!?!? Jos keksitte miten voisin oikeasti saada hyvitysta, niin kertokaa, ja muussa tapauksessa piristakaa minua hauskoilla ideoilla sen kampaajanplantun paan menoksi :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoin etta se on liian lyhyt, kampaaja taas oli sita mielta etta se on ihan hyva. NYT JOPA 4-VUOTÝAALLA POJALLANÝ ON PÝTEMPÝ TUKKA KUÝN MÝNULLA. Hanen kommenttinsa olikin " no onneks sulla on noin tatimainen aani, joku voi vielakin luulla sua naiseks vaikka sulla onkin miesten tukka" ja mieheni meinasi pyörtya kauhusta nahdessaan kynityn paani. Sitapaitsi lyhyt tukka ei sovi minulle TODELLAKAAN YHTAAN.

Onko pitkä tukka ihan oikeasti naisellisuuden mitta? Salli mun nauraa...

Vierailija
2/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan näe peilistä, mitä tukalleni tapahtuu. Että ehkäpä ap on yhtä likinäköinen kuin minäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyse oli värjäyksestä, joten sen sai kyllä korjattua. Kampaaja ei kokeillut väriä, ja eihän siitä mikään vaalea tullut, vaan punainen. Eikä mokoma suostunut korjaamaan, joten menin sitten toisaalle, maksoin pitkän pennin ja annoin heidän korjata vahingon.

Mutta olin kyllä aivan kauhuissani, kun näin ensimmäisen värjäyksen tuloksen. Se laittoi miettimään, että onko kuluttajalla tällaisessa asiassa mitään suojaa. Ja sittemmin olen ymmärtänyt, että kyllä kampaaja on korvausvelvollinen, jos yhdessä sovitusta ei pidetä kiinni. Mutta ymmärrettävästi virheen osoittaminen on hankalaa.

Vierailija
4/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt täsmälleen tuolla tavalla!! Hei kuulkaas nyt te, joilla ei ole näössä vikaa, oletteko tulleet ajatelleeksi, että kun on tarpeeksi miinusta silmissä niin metrin päässä peilissä ei tosiaankaan näy muuta kuin epäselvä kuva, jonka perusteella on mahdotonta luoda käsitystä siitä, mitä kampaaja tekee niskahiuksillesi.

Valititkin jo varmaan kampaajallesi, ja toisaalta leikattu mikä leikattu, ei niitä hiuksia saa mitenkään takaisin, joten eipä siinä paljoa lohduta lahjakortti tai uusi leikkaus tai edes rahat takaisin. Sun ei auta kuin vain yrittää totuttautua tilanteeseen ja uuteen tukkaasi. Mulla oli just vastaava tilanne; uusi kampaus ei edes sopinut mulle vaan oli tosi tätimäinen, tylsä ja ruma. Niinpä oli pakko muuttaa kokonaan suunnitelmia, kävin muutaman viikon päästä (toisella!!) kampaajalla ja muutin reilusti mallia kokonaan, vaikka lopputulos olikin hirveän lyhyt. Mutta parempi lyhyt tukka ja sopiva malli, kuin vähän pidempi tätimalli.

Mutta tosiaan odota muutama viikko, voi olla, että kampaus vähän asettuu viikon kuluessa. Mun nykyisen kampaajan mukaan leikkaus on aina vähän tönkkö ensimmäisen viikon aikana, menee aina aikaa että hiukset asettuvat uuteen malliin.

Jos nyt ihan epätoivoinen olet, niin mene suosiolla hiustenpidennykseen...

Vierailija
5/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että se kampaaja oli jotenkin kade mulle tai jotain kun pääsin pois tuolista oli näky tosi järkky! Oranssi kuivahtanut katkennut paska tukka ! Haukuin sen sitte pystyyn ja lähin ja heitin rahat lattialle!

sitten sen jälkeen kävelin kadulla ja siitä kadulta olevasta yhedestä toisesta kampaamosta astui kampaaja ja kysyi että:tyttö mitä ihmettä sun tukalle on käynyt? ja siis laittoi koko päivän mun tukkaa ilmaiseksi!!! mutta sua en voi lohduttaa että mitäö sille voisi tehdä mä joudun pitää pinnejä 2v!