Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Känninen yhdenillanjuttu pilasi innon tapailla yhtä oikeasti kiinnostavaa miestä

Vierailija
05.10.2017 |

On vaan niin huono omatunto. Kumikin jäi kun kaikki olivat susia. Kaikki meni aivan päin p:tä. Tuo toinen mies haluaisi tavata (yhdenillanjuttu). Ei kyllä kiinnosta. Hävettää ja **tuttaa. Tunnen olevani karsea ihminen. Vetäytyisin maan alle, mutta pitää käydä vielä töissä niin ei onnistu sekään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi se yhden illan juttu siis pilasi innon? Minkä ikäinen olet? Tunsitko tämän yij:n etukäteen, kun osasit kertoa hänen olevan kiltti ja herkkä? Oletko siis harrastanut seksiä myös sen kiinnostavan miehen kanssa, kun tiedät, että hän ei myöskään käytä kondoomia?

Vierailija
22/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä itseäs syyllistät eikä kukaan muu. En tosin tajua miten 5 kortsua saa rikki?? Eikö yhtään pelota mitkään taudit kun pitää paljaalla panna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mukavia vastauksia. Jos vois edes yksi asiallinenkin tulla kommentoimaan. ap

Hei tsemppiä ap! Mäkin lähdin hyvien ekojen treffien jälkeen yhden kiinnostavan miehen mukaan ja harrastettiin seksiä. Sen jälkeen vähän hävetti ja mies oli etäinen. Ajattelin että aivan sama, kokemus se oli sekin, ja en halua yhteen jobkun sellaisen kanssa joka leimaa itsensä pelimieheksi ja naisen huoraksi seksin takia.

Käytiin vielä tokilla treffeillä mutta eihän siitä mitään tullut, hyvät muistot kumminkin jäi ja tiedän mitä teen toisin myöhemmin. Jos törmään livenä tähän tyyppiin uudestasn niin varmasti flirttailisin, hän oli komea. :D

Kaikista kohtaamisista ei tule suhdetta ja kyllähän se vähän kirpaisee.

Biaaatchh numero 2 ilmoittautui ---^

Vierailija
24/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mukavia vastauksia. Jos vois edes yksi asiallinenkin tulla kommentoimaan. ap

Hei tsemppiä ap! Mäkin lähdin hyvien ekojen treffien jälkeen yhden kiinnostavan miehen mukaan ja harrastettiin seksiä. Sen jälkeen vähän hävetti ja mies oli etäinen. Ajattelin että aivan sama, kokemus se oli sekin, ja en halua yhteen jobkun sellaisen kanssa joka leimaa itsensä pelimieheksi ja naisen huoraksi seksin takia.

Käytiin vielä tokilla treffeillä mutta eihän siitä mitään tullut, hyvät muistot kumminkin jäi ja tiedän mitä teen toisin myöhemmin. Jos törmään livenä tähän tyyppiin uudestasn niin varmasti flirttailisin, hän oli komea. :D

Kaikista kohtaamisista ei tule suhdetta ja kyllähän se vähän kirpaisee.

Ainiin ap, käytä kuitenkin kumia. Niin minäkin teen. Se on ihan itsensä kunnioittamista!

Joo tiedän. Viisi kumia meni kun yksikään ei sopinut. Sitten annoin periksi ja ajattelin vain hetken huumaa kieltäytymisen sijaan. Joo joo, hååra mikä hååra. ap

Mikäs Pyton-Pete sieltä baarista mukaan tarttui jos ei muka kortsut sopineet päälle? Olisi oikeampi selitys sille, että äijä tai sinä umpikännipäissänne revitte ne kortsut palasiksi.

Vierailija
25/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö se kiinnostava mies tästä yhden yön suhteesta? Jos ei, niin sittenhän mikään ei ole pilalla. Kun ette seurustele, niin et pettänytkään. Luultavasti se kiinnostava mies on itse pannut tällä välin paria kolmeakin naista, jos on mallin näköinen. Eli no worries.

Vierailija
26/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

We got a name 4 u...a slut!

T: se kiinnostava mies

Vierailija
27/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on ex miesmalli ja todella kova naistenmies ollut. Minä vietin hurjaa sinkkuelämää nelikymppiseksi. Sellaiset kokeneet miehet eivät välitä naisen ex hoidoista, päinvastoin tykkäävät, jos on kertynyt taitoa. Nup hu00ra-huutelijat ovat (syystäkin) naisettomia naisvihaajia.

Vierailija
28/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheni on ex miesmalli ja todella kova naistenmies ollut. Minä vietin hurjaa sinkkuelämää nelikymppiseksi. Sellaiset kokeneet miehet eivät välitä naisen ex hoidoista, päinvastoin tykkäävät, jos on kertynyt taitoa. Nup hu00ra-huutelijat ovat (syystäkin) naisettomia naisvihaajia.

Näin on.

Vierailija
29/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi sais olla minusta semmosia naisia jotka antaa helposti.

Ja vaikka meille vähän rumemmillekki ujoille ihmisille, niin ei tarviis aina maksullisille mennä.

Vierailija
30/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka meille vähän rumemmillekki ujoille ihmisille, niin ei tarviis aina maksullisille mennä.

Juu, se on kyllä kumma kun miehet itse vonkaavat, mutta samalla tuomitsevat naiset jotka antavat.

Vierailija
31/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se on kyllä kumma kun miehet itse vonkaavat, mutta samalla tuomitsevat naiset jotka antavat.

Olen pohtinut samaa näin miehenä että mistä tuo johtuu.

Jotenkin miehet näyttää tuossa oman heikkoutensa kun ovat saamattomia naisiin nähden. Itse olen saamaton mies aina ollut ja turvautunut siksi valuuttaan mutta en koskaan ole tajunnut noita miehiä jotka haukkuu antavia naisia kun itse ovat jokapaikkaan tökkimässä..ja saamassa. Ja useimmin nämä haukkujat ovat niitä pelimiehiä joille naiset antavat helpoimmin.

Vierailija
32/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on jäänyt trauma?

Hoida itseäsi, älä turruta uudella sekoilulla kuten kuulee liian usein tehtävän.

Suojele kehoasi ja mieltäsi.

Vierailija
33/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen joka eli hetkessä, ennakkoluulottomasti.... Ei mennyt ihan niin kuin toivoit, mutta mitä sitten, elämään mahtuu paljon urotöitä, virheitä ja huonoja ratkaisuja joskus vaan arvostelukyky yksinkertaisesti pettää, ehkä tapahtuma kuitenkin opetti sinulle jotain.

Nyt vaan unohdat menneet ja Elan sanoin : katse eteen ja suupielet ylöspäin, teet vastoinkäymisistä voimaa.

Vielä tulee sun aika loistaa, tsemppiä ja uskalla elää.

Vierailija
34/35 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle on jäänyt trauma?

Hoida itseäsi, älä turruta uudella sekoilulla kuten kuulee liian usein tehtävän.

Suojele kehoasi ja mieltäsi.

Mitä tässä tarkoitetaan? Minä en hoksaa..

Vierailija
35/35 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sun yhden illan juttu joku teidän tuttu? Minkä ikäinen oikein olet kun tällaista mietit? Eikö aikuinen saa tehdä mitä haluaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän