Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Andy McCoy on aina niin ilkeä tv-haastatteluissa?

Vierailija
05.10.2017 |

Kaikissa ohjelmissa missä olen hänet nähnyt hän on käyttäytynyt suorastaan törkeästi.

Mistä hänen käytöksensä johtuu?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tollainen on tyypillistä varttimanneille käytös ja ei nyt ihan pääkoppakaan ole kondiksessa

Vierailija
22/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen ns narkkari siltä voi odottaa ihan mitä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto varmaan, kavereilleen Andy on kyllä käsittääkseni oikein mukava yleensä

Vierailija
24/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy on ollut oman itsensä suurin vihollinen. Ilman äkkiväärää luonnettaan Hanoi Rocksista olisi tullut paljon isompi bändi. Andy suututti ihmiset ympärillään.

Vierailija
25/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietyt aineet" muuttavat persoonallisuutta ja kovettaa luonteen. "Tietyissä porukoissa" sosiaalinen kanssakäynti menee hyvin eri tavalla kuin ns taviksilla. Kohteliaisuus, toisten huomioiminen tai empatia eivät toimi niissä porukoissa. Se on kylmää meininkiä.

Vierailija
26/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omintakeinen luonne ja vuosikymmenien päihdehistoria. Ja se, että toimittajat kyselevät samoja asioita kerran toisensa jälkeen, kun Andylla harvoin on mitään uutta ajankohtaista kerrottavaa?

Vierailija
27/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuota miettinyt kanssa, koska Andya näkee suht usein Kalliossa tai Punavuoressa puistoissa tai baareissa tai missä vaan. Se on kiva heppu irl.

No, enhän mä sitä kunnolla tunne, mutta niitä kymmeniä hetkiä, joita meillä on ollut, niin ei mitään pahaa sanottavaa. Hänessä on elämänkoulu vahvasti läsnä ja hänellä on tarinoita pitkin poikin, mielenkiintoisiakin. Eikä ole kusipää, vaan mielellään kyselee ja kuuntelee muitakin.

Olen mä hänet kiukkusena nähnyt. Niille, jotka hänelle vittuilevat voi olla todella ilkeäkin. Uhoaa. Toisaalta ihan aiheesta, en tajua ihmisiä, jotka haukkuvat ohikulkeissaan... "sä oot ihan paska!"

Sitten kun sitä näkee telkkarissa (julkisuudessa), niin tyyppi on jotain ihan muuta. Yhäkö vihaa kameroita ja niitä mistään mitään ymmärtämättömiä toimittajia?

Minäkin tunnen häntä jonkun verran ja usein olen ollut tekemisissä. Ihan eri tyyppi kuin julkisuudessa ja puhuukin normaalisti.

Vierailija
28/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakissa oli Kemikaali-Ali ja meillä on Kemikaali-Andy.

Vierailija
29/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa Hymyssä Andy kertoo olevansa varakas mies ja pitävänsä yhteyttä poikaansa.

Vierailija
30/32 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nisti. Tuollaisia monet niistä on. Andy on myös arvaamaton ja väkivallalla ainakin uhkaileva. Jos joku muu käyttäytyisi noin, niin häntä pidettäisi valtakunnan pellenä, mutta Änti on Meiän Rokkistarba.

No katsopa Nykästä. Puukottanut ihmistä ja naistansa hakkasi ja oli jopa kuristanut jollain vyöllä. Silti Mattipoikaa fanitetaan.

Sanoisin että sairasta fanittaa väkivaltaisia ihmisiä. En tosin tiedä Andyn väkivaltahistoriasta mitään.

Vierailija
31/32 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto varmaan, kavereilleen Andy on kyllä käsittääkseni oikein mukava yleensä

Jaa a, vai onko sittenkään mukava kavereillekaan. Bändikaveri Costelloa mätki ja Bam Margeraa uhkasi puukolla kaulaan.

Vierailija
32/32 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Hulkko on legenda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän