Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistuuko kalu aina samalle?

Vierailija
05.10.2017 |

Mun mielestä mieheni penis maistuu paremalle pitkän päivän jälkeen. Miehekkäälle. Ihanaa vetää esinahka taakse ja nuuhkia mietoa pissantuoksua. En pidä paskaisuudesta missään nimessä, mut kalussa saa olla reilusti aromia. Pillu kostuu pelkästä ajatuksesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä likaista kalua ottaisi suuhun. Onneksi mies puhdistaa vehkeensä hyvin. Makueroa ei ole pesulla käynnin tai ns. keskellä päivää välissä. Mutta kovin kiihottava se on...

Vierailija
2/4 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mieheni penis maistuu paremalle pitkän päivän jälkeen. Miehekkäälle. Ihanaa vetää esinahka taakse ja nuuhkia mietoa pissantuoksua. En pidä paskaisuudesta missään nimessä, mut kalussa saa olla reilusti aromia. Pillu kostuu pelkästä ajatuksesta.

Rupesi muuten seisomaan.. Vastineeksi kun saisi vielä nuuhkia ja nuoleskella pitkän päivän hionnutta pyllyreikääsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupesi muuten seisomaan.. Vastineeksi kun saisi vielä nuuhkia ja nuoleskella pitkän päivän hionnutta pyllyreikääsi

mmh.. sama, haluaisin tonkia 2 päivää seisseen jöötin pihdeillä peräaukosta ja syödä kuin suklaapatukan ;)

Vierailija
4/4 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme