Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämässäsi pientä tai suurta mysteeriä, johon toivoisit vastausta?

Vierailija
05.10.2017 |

Mulle tuli tällainen kysymys mieleen, kun tuli suihkussa muistin yhtäkkiä tämän oman arvoitukseni.

Olin kerran viettämässä aikaa kaverini mökillä. Mökin omistivat virallisesti kaverini vanhemmat. Paikalla olivat minä, mun silloinen poikaystävä, kaveri, kaverin mies ja pari meidän yhteistä vanhaa ystävää. Päätin mennä nukkumaan puoli yhden maissa, mies oli painunut meille varattuun sänkyyn jo aikaisemmin.
Jotenkin olin tuona yönä poikkeuksellisen tietoinen hetkestä, jolloin riisuin vaatteeni sängyn vieressä olevan tuolin sarjalle. Viikkasin ne ja mietin, että toivottavasti vaatteet eivät ole aamulla ihan kissankarvoissa, koska kaverin kissanpentu oli reissussa.
Aamulla yritin pukea päälleni, mutta kasasta puuttui kokonaan mun paita. Etsin tuolin ympäryksen ja koko huoneen. Mies toisteli vieressä, että muistan varmaan väärin ja oon jemmannut sen paidan jonnekin muualle. Lopulta käytiin kertomassa muulle mökkiporukalle, jotka alkoivat myös etsiä. Koko porukalla käytiin läpi mökkiä about tunti, kunnes oli pakko lähteä. Mies väittää edelleen, että oon vaan laittanut sen mystiseen "jonnekin"- nimiseen paikkaan. O_o
Olis joskus hauska tietää minne se pusero oikein joutui. Tästä tapuksesta on pari vuotta aikaa, kaverin vanhemmillekin ilmoitettiin ja pyydettiin palauttamaan, jos löytyy. Ei ole löytynyt. Olen 100%, että näin paidan viimeksi siinä tuolilla.

Onko teillä tällaisia "ikuisia arvoituksia"?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yrjösi yöllä, siivosi jäljet paidallasi ja hävitti sen.

Vierailija
2/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ennustaja sanonut että saan 2 lasta, mutta tällä hetkellä näyttää että niitä ei ole tulossa. Toivoisin lapsia kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katoavat kaikki sukat? Laitan 2 sukkaa pesukoneeseen, 1 tulee loppupeleissä ulos. Mihin universaaliin mustaan aukkoon se yksi sukka aina katoaa? Ei ole sukan mentävää reikää pesukoneen sisäpuolella.

Vierailija
4/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun mysteeri voi myös selittyä sillä että joko sinä tai joku muu porukastanne on kävellyt unissaan ja heivannut paidan jonnekin paikkaan x, josta sitä ei löydy. Mulle itselleni kävi nimittäin kerran niin, että aamulla etsin rintsikoita jotka tiesin 100% varmuudella jättäneeni sängyn viereen, ei löydy mistään. Sitten vähän myöhemmin huomasin että ne on roskissa (?) En keksi mitään muuta selitystä kuin että olen unissani ne sinne vienyt.

Vierailija
5/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin katoavat kaikki sukat? Laitan 2 sukkaa pesukoneeseen, 1 tulee loppupeleissä ulos. Mihin universaaliin mustaan aukkoon se yksi sukka aina katoaa? Ei ole sukan mentävää reikää pesukoneen sisäpuolella.

Oon kerran löytänyt pari sukkaa pesukoneen putkesta. Kyllä se oikeasti voi niitä syödä. :)

Vierailija
6/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mysteeri. Miesystävän kämpiltä löytyi rannekoru joka ei ole minun, vaikka mies väitti niin. Sanoo myös ettei hänen luonaan ole käynyt ketään muutakaan.

Vierailija
7/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme jo vuoden yrittäneet saada lasta alulle. Sitten vaimoni lähti ilman minua ystävättärensä kanssa lomalle Kreikkaan. Pian loman jälkeen tuli ilouutinen: vauva on tulossa! Ainoa selitys on kai se, että runsas auringonvalo ja oliiviöly jotenkin aktivoivat kohdussa jo olleet siittiöni toimimaan.

Vierailija
8/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minulla on mysteeri mihin haluaisin vastauksen jostakin ylhäältä. Nimittäin muutaman kerran kuussa minun tekee mieli saada isoa, mustaa penistä. Sitten parin päivän päästä saattaa tehdä mieli isoa aasialaista penistä (kyllä, niitäkin on). Sitten loppuajan tekee mieli vain söpöjen aasialaisten poitsujen (+18 kuitenkin) takapuolia.

Olen niin hämmentynyt. :(

Olen reilu parikymppinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme