Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko positiivisen ajattelun voimaan? Alkaako elama hymyilla jos sitkeasti pettymyksesta toiseen ei anna sen lannistaa ja etsii siita hyvia puolia.

Vierailija
06.04.2006 |

Koska olisi taas ihan järkimeininkiä uskoa lukuisista esimerkeistä, että on tuomittu epäonnistumaan kaikessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepetosta kaikki tyyni. Toiset on vaan luotu epäonnistumaan, toiset onnistumaan. Mä olen noita ekoja, kaikki menee aina päin persettä. Ei siinä sitten paljoa jaksa noita " käännä tappio voitoksesi" -liturgioita.

Vierailija
2/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on aivan superloistavaa, vaikkei kaikki kenties uskoisi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eteenpäin vain porskutetaan. " sallin" itseni harmitella asiaa sopivan aikaa ja sitten pyrin unohtamaan sen. ajattelen, että mitäpä tätä elämää hukkaamaan naama kurtussa. joitain elämä vain koettelee kovemmalla kädellä.

Vierailija
4/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kärsimme lapsettomuudesta ja kun rankka (ja kallis!) hoito päättyi negatiiviseen testitulokseen itkeskelin asiaa yhden tai kaksi iltaa ja sitten päätin keskittyä tulevaan hoitoon. Vastoinkäymisiä on riittänyt (vaikka meillä onkin jo lapsi), mutta jotenkin mä olen vaan elänyt ne, enkä ole pysähtynyt niitä kummemmin murehtimaan. Joskus kun olen sitten kuulumisia kertonut jollekin jota en ole nähnyt pitkään aikaan, olen itsekin huomannut, että ei ole asiat mennyt tosiaankaan kovin helposti.

Vierailija
5/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävätkin asiat koitan kääntää positiiviseksi ja niistä ikävistä löytää positiivista. Muutenkin olen yleensä positiivisella päällä. Kylllähän pettymyksiä ja epäonnistumisia tulee kaikille jossain vaiheessa, mutta itse olen ikävät asiat ottanut kasvamisen ja kehittymisen kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi