Välähdykset silmissä
Kellään muulla ollu tällästä? Eli nyt kolmena päivänä kun oon pimeellä vieny koiraa lenkille niin oon nähny sellasen kirkkaan välähdyksen niinku joku kirkas pallo tai salama. Eka luulin et kuvittelen vaan, mut en sit kuvitellukkaa. Tänäänki pimeellä aina ku räpyttelin niin sellanen niinku salama ois välähtäny. Ja se tuli kerran ihan päivälläki. NYt mietin että onkohan se on joku verkkokalvon irtauma vai mikä. pitäiakö mun mennä lääkäriin ja jos niin ihan terveyskeskukseen vai johonki yksityiselle esim silmäaseman silmälääkärille. Mulla on maanantaina aika lääkärille muusta syystä niin kannattaiskohan odottaa siihen asti.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jatkuvasti tuollaisia CFS/ME:n takia. Mutta se lienee aika kaukaa haettua jos sinulla ei ole muita oireita. Kannattaa mennä lääkäriin jos ei mene ohi itsestään.
Eli onko sulla painetta päässä? Mistä johtuu? Painaako näköhermoon joku? Lapsellani kasvain painaa näköhermoon niin näkee koko ajan välähdyksiä.
Johtuu huonosta verenkierrosta aivoissa käsittääkseni. Näköhäiriöt ovat tyypillinen CFS-oire.
Tiedätkö mikä verenkierron estää? Pemkään kuommakseni että lapseni kasvain suurenee koska yläpuolella verisuoni ja jos kasvaa millinkin niin veri ei pääse liikkumaan ja ymmärtääkseni seurauksena cfs. Mitä sille tehdään sinulla? Voiko sen kanssa elää?
CFS on krooninen väsymysoireyhtymä eli myalginen enkefalomyeliitti, eli ME. Se on kokonaisvaltainen neurologinen sairaus, joka alkaa yleensä infektion seurauksen, ei siis liity pelkästään silmiin tai näköhäiriöihin. Sekoitat varmaan tämän johonkin toiseen sairauteen?
Juu, sama CFS kirjainyhdistelmä liittyy aivopaineisiin ja aivoverenkiertoon (low cerebrospinal fluid (CSF) pressure in the brain, is CSF Leak)
Ok kiitos tiedosta, en ole ennen kuullutkaan tuollaisesta. Minkälainen kasvain lapsellasi on? Voiko sitä poistaa mitenkään?
Korkea silmänpaine voi tehdä tuota.
Juu, sama CFS kirjainyhdistelmä liittyy aivopaineisiin ja aivoverenkiertoon (low cerebrospinal fluid (CSF) pressure in the brain, is CSF Leak)