Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selänteiden "erikoinen" rotuvalinta

Vierailija
05.10.2017 |

Mitä ihmeellistä rottwailerissa on? Tai erikoista?
Ilta-sanomissa juttu.
Jotenkin alkanu tuntuu että on is:lta uutiset vähissä.

Ossaakohan nuo selänteet kouluttaa ja kasvattaa rotikan oikein. Ja sosiaalistaa kunnolla. Taitaa olla näille joku egonjatke. Ja ei helvata kun on tyhmä nimikin annettu. Stella. Ei sitten sovi rotikalle ollenkaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Cesar Milan tulee apuun potkimalla

Vierailija
22/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Yökylässä Maria Veitola ohjelmassa Selänteillä näytti olevan pari rottweileria ennestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että julkkikset ottaa rotikoita kuin pilalle jalostettuja lyttykuonoja.

Ihmettelen kyllä ihmisiä jotka katsovat pahemmin kieroon vahvan koirarodun omistajaa kuin hengitysongelmaisen ja luustovaivaisen koiran omistajaa. Koiran terveyden tulisi olla tärkein kriteeri rodun valinnassa, ei se miten paljon koulutusta koira vaatii (eihän nuo lyttykuonot tarvitse koulutusta kun niiden kaikki energia menee elossapysymiseen ja hampaat kasvaa niin sikinsokin etteivät pysty puremaan...).

Vierailija
24/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että kyseessä olisi ollut viidennen lapsen isän valinta. Pitäisköhän alkaa mennä aikaisemmin nukkumaan.

Vierailija
25/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi että julkkikset ottaa rotikoita kuin pilalle jalostettuja lyttykuonoja.

Ihmettelen kyllä ihmisiä jotka katsovat pahemmin kieroon vahvan koirarodun omistajaa kuin hengitysongelmaisen ja luustovaivaisen koiran omistajaa. Koiran terveyden tulisi olla tärkein kriteeri rodun valinnassa, ei se miten paljon koulutusta koira vaatii (eihän nuo lyttykuonot tarvitse koulutusta kun niiden kaikki energia menee elossapysymiseen ja hampaat kasvaa niin sikinsokin etteivät pysty puremaan...).

No eiköhän noita sairaita rotuja paheksu melkeinpä kaikki, paitsi omistajat ja kasvattajat itse. Minua ihmetyttää ihan yhtä lailla sairaiden että hankalien rotujen ottajat.

Rottweiler on tappanut Suomessakin useamman, mm. tämä tapaus muistuu mieleen muutaman vuoden takaa

"Kymmenvuotias poika on kuollut rottweilerin hyökättyä hänen kimppuunsa Elimäellä. Kouvolan poliisin mukaan onnettomuus tapahtui, kun täysikasvuinen uroskoira kävi talon pihalla perheen pojan kimppuun."

Vierailija
26/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selänteiden "erikoinen" rotuvalinta

Mitä ihmeellistä rottwailerissa on? Tai erikoista?

Ilta-sanomissa juttu.

Jotenkin alkanu tuntuu että on is:lta uutiset vähissä.

Ossaakohan nuo selänteet kouluttaa ja kasvattaa rotikan oikein. Ja sosiaalistaa kunnolla. Taitaa olla näille joku egonjatke. Ja ei helvata kun on tyhmä nimikin annettu. Stella. Ei sitten sovi rotikalle ollenkaan.

Eikö niillä oo aikaisemminkin ollut rottweiler?

Vierailija
27/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, miksi juuri julkkiset ottavat noita "mustien listojen" rotuja?

Mä en ole mikään julkkis ja mulla on kokemusta noista "mustan listan" koirista, eli rotikat, pitit, sakemannit ja dobermannit on erittäin tuttu rotu mulle.

Vierailija
28/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rottikset ovat hyviä talonvahteja ja oppivaisia koiria.  En näe mitään kummallista siinä, että ovat sellaiseen rotuun päätyneet. 

Vierailija
29/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, miksi juuri julkkiset ottavat noita "mustien listojen" rotuja?

Mä en ole mikään julkkis ja mulla on kokemusta noista "mustan listan" koirista, eli rotikat, pitit, sakemannit ja dobermannit on erittäin tuttu rotu mulle.

Ai onko saksanpaimenkoira jossain maassa mustalla listalla?

Vierailija
30/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelotukseksi noita hankitaan eikä miksikään lutuseksi perhekoiraksi vaikka rusetilla kai jotain sensuuntaista yrittävät viestittää.

Vierailija
31/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä huvitti Ilta-Sanomien otsikko.

"Erikoinen" rotuvalinta. Tuli vaan mieleen että mitäs ihmeellistä nyt rotikassa on.

Ja repiikö joku av-mamma kukkahattunsa tästä otsikosta :D

Tein pienen testin kun täällä on useinkin kättä väännetty tietyistä roduista ;)

AP

Vierailija
32/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt on rusetti, seuraavaksi rouva varmaan pukee koiran mekkoon -.-

Sitä vaan pohdin että onko heillä tarpeeksi aikaa pennun opettamiseen kun on kiireinen elämän tyyli muutenkin

Vierailija
33/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä huvitti Ilta-Sanomien otsikko.

"Erikoinen" rotuvalinta. Tuli vaan mieleen että mitäs ihmeellistä nyt rotikassa on.

Ja repiikö joku av-mamma kukkahattunsa tästä otsikosta :D

Tein pienen testin kun täällä on useinkin kättä väännetty tietyistä roduista ;)

AP

Se on sitä klikkien kalastelua mitä lehdistö nykyään harrastaa.

Vierailija
34/34 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tullut toimeen ilman tätäkin "uutista"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi