Mies kiukuttelee kun ei saa seksiä...
Talossa on kolme teiniä ja aina joku heistä on kotona. Minä menen aikaisemmin nukkumaan kuin teinit, koska herään tosi aikaisin töihin. Talon kaikki makuuhuoneet on annettu teineille omiksi huoneiksi, joten mies ja minä nukumme yläkerrassa ns. aulassa. Näkösuoja on, mutta äänieristystä ei ole.
Mies kiukuttelee ja vittuilee minulle kun meillä ei ole tarpeeksi tilaisuuksia harrastaa seksiä. En ymmärrä miten tämä yksin minun vastuullani on, että minun pitäisi järjestää seksitilaisuuksia kun mies ei itse tee muuta asian eteen kuin kiukuttelee.
Minunkin tekee mieli seksiä ja sitä on heti, jos kaikki teinit ovat samaa aikaa puolikin tuntia muualla. Mutta mies syyttää minua haluttomuudesta ja siitä, ettei meillä ole tarpeeksi seksiä.
Hotellihuonetta ei ole varaa ottaa montaa kertaa kuussa. Miehen ehdotus on, että herätään yöllä klo 4 harrastamaan seksiä. Ja minun syyni taas...
Kommentit (6)
Miehesi on opeteltava myös runkkaamaan, aina ei voi saada.
Jos halua on molemmilla niin mielikuvitus kehiin. Alatte saunoa kahden joka ilta ja kuksitte samalla, lähdette ajelulle ja hommailette autossa, varastossa tms. Ei siihen sänkyä tarvi. Maksatte lapset leffaan ja talo on teidän jne. Siinä oot oikeassa, että miehen pitäis miettiä ratkaisuja ei syyttää sinua ja kiukutella.
Kommennat ne kakarat ovesta ulos tunniksi, ja pistätte ryskäten ympäri taloa.
Lapsille riittävästi harrastuksia niin ovat menossa. Suihkussa voi myös käydä yhdessä ja lapset voi laittaa vaikka kauppareissulle, elokuviin yms. Vaikeaahan tuo on etenkin kun teinit valvovat pitkään ja kyllä meilläkin paljon kotona ovat. Meillä on onneksi makuuhuone jonka oven saa lukkoon mutta ei se siitä huolimatta helppoa ole.
trolli tai maailman lapsellisin mies
ei jatkoon