Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin suhteesta kolmekymppisenä ja kiinnostavia miehiä tulee ovista ja ikkunoista

Vierailija
04.10.2017 |

Parikymppisenä sai tyytyä siihen mitä sai. Mitä hittoa, eikös nyt pitänyt jo rupsahtaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama tilanne, vaikka erosin vasta lähempänä 40 vuotta. Mua lähestytään ihan joka paikassa. Työpaikalla, kuntosalilla, autoa tankatessani, ruokakaupassakin! Oli mulla vientiä nuorempanakin, mutta kuvittelin että ne ajat olisi ohi. Mitä vielä!

Kai se on uskottava, että jotkut vain puhkeavat myöhemmin kukkaan.  Tai sitten jutut rupsahtamisista ovat jotain epävarmojen propagandaa ja asenne on tärkein eikä ketään kiinnosta laskea ryppyjen ja juonteiden määrää jos ihmisestä näkyy ulospäin eloisuus.

Itse en edes niin välitä kumppanin iästä, 10 vuotta nuorempi menee siinä missä 20 vuotta vanhempi jos henkilö on muuten sopiva. AP

Miehiä kiinnostaa laskea naisten ryppyjä siinä missä sinäkin nuorempana ja hehkeämpänä naisena laskit miesten statusta ja rahoja. Turha volista nyt kun puntit tasoittuvat. Kasva aikuiseksi, nainen.

Vierailija
22/29 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain eronneiden 30:sten epätoivoisten naisten salakavala juoni saada meidät muutkin vaihtamaan ukkoa ja lisäämään vapaalla markkinoilla olevia kelvollisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet niin naiset kuin miehet on vielä lapsenkasvoisia parikymppisinä mutta sitten kasvojenpiirteet muuttuvat suotuisampaan suuntaan :)

Vierailija
24/29 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla joskus näkee vähän kiiteämmän nelikymppisen naisen ja ei niitä ainakaan kukaan siellä lähesty. Tuskin tulee miehiä ovista ja ikkunoista.

T: 15 vuotta salilla käynyt

Vierailija
25/29 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Erosin avomiehestä/lasten isästä viime vuonna, reilu kolmekymppisenä ja kiinnostuneita, useimmiten hieman nuorempia, miehiä on riittänyt. Tosin en mitään vakavaa seurustelua ole hakenutkaan, mutta ei nuo ole ihan yhdenillanjuttujakaan olleet. Kaikenlisäksi olen ylipainoinen (hui!!! :D ), kuitenkin melko sopusuhtainen kiloihin nähden ja ihan ok kasvot, kauniiksi ja hauskaksi on kehuttu :)

Ehkä sitä nuorempana vaikutti jotenkin epätoivoiselta tms kun halusi löytää miehen perheenperustamismielessä ja nyt on haussa vain mukava seura.

Moni tuttu ja tuntematon naispuolinenkin on sanonut että hehkun ja veikannut vuosia nuoremmaksi :) Olen kyllä todella tyytyväinen ollutkin tähän elämänvaiheeseen.

Miten joku tuttu voi veikata sinua vuosia nuoremmaksi? Onko kaverisi dementoituneita :D Myönnä pois, vanha olet.

No ei tutut olekaan, mutta esim tuttujen kaverit ja tuntemattomat. Mua on aina luultu ikäistäni nuoremmaksi ja nyt kun olen pitkästä aikaa elämääni todella tyytyväinen, niin kai se heijastuu olemukseenkin ja tekee helpommin lähestyttäväksi.  Kun asenne on se että viihtyy itsensä kanssa eikä tarvitsemalla tarvitse ketään, vaan mukava seura on vaan bonusta muuten hyvään elämään.

Vierailija
26/29 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla joskus näkee vähän kiiteämmän nelikymppisen naisen ja ei niitä ainakaan kukaan siellä lähesty. Tuskin tulee miehiä ovista ja ikkunoista.

T: 15 vuotta salilla käynyt

Mulle on useakin salilla alunperin tapaamani mies laittanut viestiä somessa. Lasken sen salilla lähestymiseksi, koska ilman salia emme olisi tavanneet.

Olen vähän kiinteämpi nelikymppinen 😁

Vierailija
27/29 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sama kuin pitkästä suhteesta lähteneellä miehelläkin, eli tällaiset tapaukset eivät herätä samanlaista vainoharhaista epäluuloa kuin sinkkuina pitkään viihtyneet herättävät. Jos joku eroaa pitkän parisuhteen jälkeen, niin ainakin oletetaan tiedettävän, että sitoutumiskykyä heillä on ja koska he ovat jo joillekin kelvanneet, eivät he ole niin sanotusti täysiä sikoja säkissä. Sinkkuina säilyneitä taas katsotaan epäluuloisesti kieroon ja oikein etsimällä etsitään vikoja, miksi he eivät ole päätyneet pitempiaikaiseen parisuhteeseen. Vaikkei heissä mitään vikaa olisikaan. Eivät vain ole löytäneet sitä tyyppiä, jonka kanssa kunnolla synkkaa tai opinnot ja ura on mennyt edelle tms.

Vierailija
28/29 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on sama kuin pitkästä suhteesta lähteneellä miehelläkin, eli tällaiset tapaukset eivät herätä samanlaista vainoharhaista epäluuloa kuin sinkkuina pitkään viihtyneet herättävät. Jos joku eroaa pitkän parisuhteen jälkeen, niin ainakin oletetaan tiedettävän, että sitoutumiskykyä heillä on ja koska he ovat jo joillekin kelvanneet, eivät he ole niin sanotusti täysiä sikoja säkissä. Sinkkuina säilyneitä taas katsotaan epäluuloisesti kieroon ja oikein etsimällä etsitään vikoja, miksi he eivät ole päätyneet pitempiaikaiseen parisuhteeseen. Vaikkei heissä mitään vikaa olisikaan. Eivät vain ole löytäneet sitä tyyppiä, jonka kanssa kunnolla synkkaa tai opinnot ja ura on mennyt edelle tms.

Nyt puhut kyllä vain omasta puolestasi, en minä ainakaan katso sinkkuja kieroon tai pidä heitä mitenkään epäilyttävinä. Omassa ystäväpiirissä on muutamakin sinkku, omasta tahdostaan ja ovat kyllä mukavia ja luotettavia ja kaikin puolin kunnollisia ihmisiä, varmasti hyviä myös parisuhteessa, kun sellaisen joskus ehkä haluavat. Ihminen muuttuu elämän aikana ja se on täysin luonnollista. Jos nuorena halusi olla sinkku, ei se tarkoita sitä, että sitä haluaisi lopun ikäänsä, yksinkertainenkin sen ymmärtää. Harmi jos osa ihmisistä ajattelee vain "joko-tai" mentaliteetilla. "Tuo halusi nuorena olla sinkku eli joutaa sitten olla lopun ikäänsä"... Hohhoijaa

Vierailija
29/29 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhut kyllä vain omasta puolestasi, en minä ainakaan katso sinkkuja kieroon tai pidä heitä mitenkään epäilyttävinä. Omassa ystäväpiirissä on muutamakin sinkku, omasta tahdostaan ja ovat kyllä mukavia ja luotettavia ja kaikin puolin kunnollisia ihmisiä, varmasti hyviä myös parisuhteessa, kun sellaisen joskus ehkä haluavat. Ihminen muuttuu elämän aikana ja se on täysin luonnollista. Jos nuorena halusi olla sinkku, ei se tarkoita sitä, että sitä haluaisi lopun ikäänsä, yksinkertainenkin sen ymmärtää. Harmi jos osa ihmisistä ajattelee vain "joko-tai" mentaliteetilla. "Tuo halusi nuorena olla sinkku eli joutaa sitten olla lopun ikäänsä"... Hohhoijaa

https://www.vauva.fi/keskustelu/2990448/tapasin-mukavan-miehen-mutta-on…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan