Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit valita heinäkuussa ihan minkä maan ja paikan tahansa, mikä se olisi?

Vierailija
04.10.2017 |

Ja jos olet käynyt siellä, niin perustelut olisivat kiva. Täytän pyöreitä ja matkan saan itse valita. Kiitos!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap juuri sanoi, että ei Pohjoismaat. Mikä ihmeen hinku joillakin tähän ketjuun vastanneilla on siis ehdottaa jotain Jäämeriä tms.? Ja voisi myös ihan maalaisjärjellä ajatella sitäkin, että kumpaankohan ihmiset mieluummin mielivät matkoillaan. Harmaan pilviseen koleuteen ja vesisateeseen vaiko aurinkoiselle ja lämpimälle seudulle? Siksikin ihmetyttää nämä Jäämeret yms. vastauksina.

Jäämeri on mukavampi kesällä kuin talvella. Lisäksi se on useimmille eksoottinen verrattuna läpikoluttuihin Kanarian saariin. Toki lappilaiselle se saattaa olla liian tavallinen ympäristö. Kannattaisi heti aloitukseen laittaa, että on Lapista ja haluaa etelään päin.

Vierailija
22/26 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimeren-risteily!

Sepä voisikin olla melkoisen jännittävä reissu nykypäivänä. Tosin voi joutua kesken matkan jakamaan hyttinsä matkustajamäärän lisääntyessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin Välimeren risteilylle. Ja valitsisin jonkun ihan kunnon laivan, en mitään Costaa...

Näkisi monta kivaa kaupunkia ja silti voisi myös rentoutua altaalla ja auringossa. Eli siis yhdistelmä ranta- ja kaupunkilomaa. Hyvää ruokaa ja paljon tekemistä.

Ja lisäksi ottaisin muutaman yön risteilyn päätteeksi kaupunkiin niin pääsisi shoppailemaan ja vähän paremmin tutustumaan yhteen kaupunkiin.

Ottaisin joko Barcelonaan tai Venetsiaan päättyvän risteilyn, koska jompaan kumpaan noista haluaisin tutustua tarkemmin.

Vierailija
24/26 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Lapin kautta Norjaan Jäämeren rannalle.

Minä taas menisin suoraan Jäämerelle, teltalla, kuten kesällä taas tehtiin. Jonnekin Honningsvågin tai Hamningbergin tietämille, jonne sydän on jäänyt ❤ Kesä-Lapin jätän väliin, ne paarmat ja muut lentävät...

Vierailija
25/26 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap juuri sanoi, että ei Pohjoismaat. Mikä ihmeen hinku joillakin tähän ketjuun vastanneilla on siis ehdottaa jotain Jäämeriä tms.? Ja voisi myös ihan maalaisjärjellä ajatella sitäkin, että kumpaankohan ihmiset mieluummin mielivät matkoillaan. Harmaan pilviseen koleuteen ja vesisateeseen vaiko aurinkoiselle ja lämpimälle seudulle? Siksikin ihmetyttää nämä Jäämeret yms. vastauksina.

Mulla oli elämäni rusketus elokuun alussa, kun tultiin Jäämereltä. Lakselvissa oli heinäkuun lopulla +23, ja aurinko paistaa yötä päivää. Paremmat kelit kuin Tampereella, tosin henkkoht tykkään vähemmästä lämmöstä.

Vierailija
26/26 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähtisin ja olen  lähdössä kreikkaan ensi kesänä.

Kreikka heinäkuussa on tuskaa, en suosittele! 

Olin siellä elokuun ekan viikon ja oli lähes 40 lämmintä. Mä nautin siitä. En voi sietää suomen ilmastoa. Ja ens kesänä uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän