Meni maku miehestä, kun se ei tiennyt mitä lepinkäiset ovat
Kommentit (17)
tai sinä olet juntti. Mä en ainakaan kyseistä sanaa ole ikinä kuullutkaan. Olenkin syntyperäinen helsinkiläinen, joten luultavasti tuota sanaa käytetään ainoataan jossain takahikiällä ja sen tietävät ainoastaan ap:n kaltaiset juntit.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne on, anteeksi junttiuteni?
KVG, juntti.
Vierailija kirjoitti:
tai sinä olet juntti. Mä en ainakaan kyseistä sanaa ole ikinä kuullutkaan. Olenkin syntyperäinen helsinkiläinen, joten luultavasti tuota sanaa käytetään ainoataan jossain takahikiällä ja sen tietävät ainoastaan ap:n kaltaiset juntit.
Juuri tällaiset viestit ovat syynä sille, että helsinkiläisille nauretaan ympäri Suomen. :D
Sehän on Hyperion-sarjassa se todellisuutta vääristelevä pääpahis.
Ymmärrän sun tuskan. Mun mies väittää, että suomessa pesii laulujoutsenen lisäksi joku halvatun suomenjoutsen.
Itseltäni taas menee maku ihmisiin, jotka arvostelee toisen yhden sanan perusteella. Itsekin joskus ihmettelin eräästä tuttavastani, kun tämä ei aina tiennyt jotain oudompaa sanaa - sain myöhemmin tietää, ettei hänen äidinkielensä ollut suomi, vaikkei sitä lähes virheettömästä puheestaan olisi ikinä uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sun tuskan. Mun mies väittää, että suomessa pesii laulujoutsenen lisäksi joku halvatun suomenjoutsen.
Niinhän se pesiikin. Tosin sikäli harvinainen laji, että pesii ainoastaan Aurajoessa.
Vierailija kirjoitti:
Juntti mikä juntti.
Siis se mies ei varmasti ole ainakaan maalaisjuntti. Kyllä täällä linnut tunnetaan. Taitaa olla kaupunkilaisjuntti pahinta laatua.
Koita jaksaa, mun mies ei erota kurkea joutsenesta, alkaa olla kestämistä. Mutta ehkä näkee minut 175 cm, 50 kiloisena blondina, olen lyhyt, tumma ja pyöreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se pesiikin. Tosin sikäli harvinainen laji, että pesii ainoastaan Aurajoessa.
:D Aika huonosti lisääntyy...
Vierailija kirjoitti:
Koita jaksaa, mun mies ei erota kurkea joutsenesta, alkaa olla kestämistä. Mutta ehkä näkee minut 175 cm, 50 kiloisena blondina, olen lyhyt, tumma ja pyöreä.
Haha! Mun mies sanoi että hänellä on kasvosokeus, siksi on niin innokas ja helposti lämpiävä pedissä.
Tarkoittaako se jonkinlaisia kenkiä? Kuulostaa ihan siltä.
Ne ovat lemminkäisille tehtyjä reppuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Aika huonosti lisääntyy...
Onneksi laji on pitkäikäinen :)
No mitä ne on, anteeksi junttiuteni?