Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on unelmiesi nainen? Miesten vuoro kertoa.

Vierailija
04.10.2017 |

Saa myös sanoa sopiiko yhtään omaan puolisoon.

Kommentit (318)

Vierailija
161/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen.

Vierailija
162/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaffis kirjoitti:

Jos saisin naisen ihan niinkuin räätälintyönä itselleni naisten mittatilaustehtaalta, hän olisi seuraavanlainen:

Iältään vaikka n. 32-38, ei lapsia mutta haluaisi vielä yhden lapsen äidiksi. Itse olen siis vähän yli 40 ja tahtomattani lapseton.

Fiksu, filosofinen pohdiskelijatyyppi, joka lukee paljon kaikenlaista, osaa lukea kriittisesti tekstiä (eikä siis haksahda valemediauutisiin, rokotevastaisuuteen, homeopatiaan tai muihin hörhöjen keitoksiin), haluaa ymmärtää asioita ja ilmiöitä syvältä ja seikkaperäisesti. Koulutustaso ei niinkään ole merkittävä, korkean ja laajan sivistyksen voi hankkia ihan omaehtoisesti ja itseriittoisestikin, keskittyen koulu- ja työelämässä johonkin aivan muuhun, esim. kutsumustyöhön tai pragmaattisiin ratkaisuihin.

Ennakkoluuloton, maailmaa rakastava ja positiivinen ihminen, joka ei pelkää turhaan asioita vaan on avoin ja vastaanottavainen, esim. taiteen ja ruoan suhteen. Ei nillitä ja hoe "en tykkää, ei kiinnosta, ei oo mulle". Tykkää matkustaa, ja nimenomaan kokea paikalliskulttuureja ja ahmia historiaa, ei vain makoilla rannalla että saa ihanan rusketuksen.

Viihtyy kotona, eikä tartte koko ajan jotain menoa ja meininkiä ja ihmisiä ja hulinaa ympärilleen. Semmonen nörttityttö. Katsoisimme yhdessä elokuvia, pelaisimme lautapelejä (kaksin ja ystävien kanssa) ja videopelejä, näpräisimme kaikenlaista mukavaa, tykkäisimme olla yhdessä kotona ilman kiirettä mihinkään.

Kipeä huumorintaju, kiitos. Mitä mustempi ja törkeämpi, sitä parempi. Ei loukkaannu roiseistakaan vitseistä. Hautaisimme usein kasvomme toisiimme ja käkättäisimme mitä typerimmille jutuille yhdessä.

Liberaalit, progressiiviset arvot. Hyväksyy kaikenlaiset eri ihmistyypit, elintavat ja perhemallit, on kansainvälisesti, hyväksyvästi ja avarakatseisesti suuntautunut. Haluaa ihmisille tasa-arvoa ja yhteiskuntaa, jossa on helpompaa hengittää ja tulla hyväksytyksi erilaisenakin. Pitää köyhien ja syrjittyjien puolta, eikä koe, että ahdinko on ihmisen omaa syytä jossa pitää vain ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyä yrittäjäksi.  Pehmeät arvot siis.

Rakastaa eläimiä ja on muutenkin empaattinen, lämmin ihminen, myös ihmisiä kohtaan tietysti. Ei nyrpistele nenäänsä kiljuville lapsille tai hitaille vanhuksille. Kotona hänellä saattaa olla esim. pari hemmoteltua kissaa ja ne ovat erittäin tervetulleita myös minun kotiini.

Ei ole mikään urheilullinen tai salikissa. Mieluummin vähän muhkua ja mukavaa elämää. Yhdessä lähdetään toki vaikka metsäretkelle etsimään ikivanhoja kivimuureja tai pitkälle kävelylle katsomaan kauniita taloja, mutta jos vain reippailemaan olisi tarkoitus lähteä, kumpikin toivoo salaa että toinen keksii viime hetkellä tekosyyn että voidaan jäädä kotiin. :) Kannustetaan toisiamme kuitenkin terveellisiin ratkaisuihin, mutta ollaan aina armollisia ennen kaikkea itsellemme.

Ulkoisesti... no, hyvin vaikea määritellä jotakuta, jota ei ole tavannut, eli mielikuvitusihmistä. Mutta jos silmät suljen, näen mielessäni naisen, jolla on isot silmälasit, samanaikaisesti ujo mutta leveä hymy. Naisen, joka ei hirveästi arkena meikkaile ja jonka hiuksetkin menevät aika lailla takkuun, joten ne pitää huitaista poninhännälle tai saparoille tämän tuosta. Jolla pitkässä hameessa ihme kuvioita ja värejä, ja ahaa, se on siis kirpputorilta löytyneestä kankaasta itse hameeksi tehty. Hieno!

Ensitreffeillä istumme kahvilaan ja hän kaivaa kudotusta käsveskastaan pinon runokirjoja, jotka juuri kävi hakemassa kirpparikorista eurolla. Istumme alas tutkimaan niitä, emmekä koskaan enää halua olla ilman toisiamme.

Tämä oli ensimmäinen kerta ikinä, kun lukee jotakin sellaista kuvausta, johon saattaisi itse sopia. :') Toivottavasti löydät unelmiesi naisen ja saatte käkätellä paljon toisiinne hautautuneina. 

Ainakin sait yhdelle anonyymille nettikirjoittajalle tosi hyvän mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on silmissäni kaikkein kaunein. Nainen joka pitää huolta itsestään liikkumalla ja syömällä oikein. Nainen joka ei syty pelkästään reality-ohjelmista ja ei ylipäätään priorisoi tv-katselua, kännykän näpläystä tai surffailua netissä. Naisellinen, mutta ei kanamainen. Kertoo mielipiteensä ja on valmis kuulemaan myös omani. On avoin keskustelemaan ja sopimaan asioista yhdessä. Sanoo napakasti jos käyn leijumaan tai on eri mieltä. Pukeutuu klassisesti, käy kampaajalla, hoitaa intiimialueensa, hoitaa kyntensä ilman glitter-keinokynsi-virityksiä. Kaipaa läheisyyttä ja kaipaa kosketustani. Seksissä löydämme toisemme. Naisella mielellään hyvä koulutus ja työ, mutta ei raahaa töitään jatkuvasti mukanaan kotiin. Kunnioittaa minua, kuten minä häntä kunnioitan. On kiinnostunut ulkoilusta luonnossa ja liikunnasta ylipäätään kanssani. Pitää vaihtelusta elämässä. Heikkoina hetkinäni voin tukeutua häneen, kuten hän minuun. On esteettinen ja kaipaa kauniita asioita ympärilleen. On kiinnostunut kulttuurista. Naisella saa olla omat juttunsa, jottei koko ajan roiku minussa. Antaa minun olla oma itseni ja rakastaa minua juuri sen tähden. Tälläinen olisi minun unelma naiseni.

Vierailija
164/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hyvät tissit

-kiinteä perse

-pienet aivot

Vierailija
165/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni nainen on

-sosiaalinen

-hymyilevä

-töitä tekevä

-siisti

-älykäs

-itsenäinen

-ymmärtävä

-pehmeä

-luotettava

-huumorintajuinen

Hän ei ole himourheilija, mutta liikunta ei aiheuta inhoreaktiota. Hän osaa käyttää rahaa suhteellisen järkevästi. Hän kaipaa välillä omaa aikaa.

Ei ole vielä löytynyt.

Vierailija
166/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmieni nainen on

-sosiaalinen

-hymyilevä

-töitä tekevä

-siisti

-älykäs

-itsenäinen

-ymmärtävä

-pehmeä

-luotettava

-huumorintajuinen

Hän ei ole himourheilija, mutta liikunta ei aiheuta inhoreaktiota. Hän osaa käyttää rahaa suhteellisen järkevästi. Hän kaipaa välillä omaa aikaa.

Ei ole vielä löytynyt.

Hassua, luulisi että tälläisiä "perus naisia" löytäisi helposti :)

Vierailija
167/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmieni nainen on

-sosiaalinen

-hymyilevä

-töitä tekevä

-siisti

-älykäs

-itsenäinen

-ymmärtävä

-pehmeä

-luotettava

-huumorintajuinen

Ei ole vielä löytynyt.

Niinhän niitä löytyy mutta perusnaiset ei huoli kuin priimaa, jos sitäkään

Vierailija
168/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmieni nainen on

-sosiaalinen

-hymyilevä

-töitä tekevä

-siisti

-älykäs

-itsenäinen

-ymmärtävä

-pehmeä

-luotettava

-huumorintajuinen

Ei ole vielä löytynyt.

No se on kyllä totta.

Vierailija
169/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt 50 vuotta unelmieni naisen kanssa. Olemme kumpainenkin yli 70 vuotiaita, minulle hän on aina se sama pitkäsäärinen tyttö jonka tapasin vuonna -67. Silmissäni hän on kaunis, suloinen, seksikäs, nainen joka ei koskaan nalkuttanut eikä ollut "pääkipeänä". Olen hänestä kiitollinen ja tästä yhteisestä elämästä.

Vierailija
170/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää että miehiä ei kiinnosta naisessa muu asia kuin isot tissit. T. katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan suhteeseen kelvannut

Sinäkö se oot? Näimme viimeeksi helmikuussa suomen pankin taidenäyttelyssä ja katsoit vihaisesti vaikka en koskaan ehtinyt olemaan sinulle edes ilkeä.  Toiseksi viimeisen kerran kun sinut viimeeksi näin pari vuotta aiemmin kävelit pois päin palmikko heiluen ylös Fabianin katua.

Vierailija
171/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-hyvät tissit

-kiinteä perse

-pienet aivot

Tää oli hyvä :'D

Vierailija
172/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmieni nainen on

-sosiaalinen

-hymyilevä

-töitä tekevä

-siisti

-älykäs

-itsenäinen

-ymmärtävä

-pehmeä

-luotettava

-huumorintajuinen

Ei ole vielä löytynyt.

No se on kyllä totta.

No se on totta ja vieläpä oikein, miksi ottaa heikosti hyvä jos ( ja kun ) erinomaisiakin on saatavilla?

Vierailija
173/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta päätellen ei saa vastata mikäli on naisista pitävä nainen?

Vierailija
174/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija Ari kirjoitti:

Heitetäänpä seuraavasti.

Ulkonäkö - Jennifer Love Hewitt on tässä suhteessa ihanne naiseni, jota jumaloisin. Tuollainen kaunis "naapurin tyttömäinen" ulkonäkö ja olemus on juuri täydellinen minun makuuni.

Luonne: älykäs, mutta samalla leikkisä "pilkettä silmäkulmassa" tyyppi.

Arvostaisin paljon kykyä käydä syvällisiä keskusteluita kaikesta maan ja taivaan väliltä, mutta mikään kirjaviisas nipottaja ei saisi missään nimessä olla ja vakava tosikko. Vitsailu ja yhdessä nauraminen puolin ja toisin olisi mukavaa, arkea piristävä taito flirttailla välillä olisi iso plussa.

Lapsirakas ja heistä huolehtiva, silti kykenisi huomioimaan myös minut ja meidän yhteisen aikamme - oli se sitten yhteinen keskusteluhetki kahvipöydässä, kävely lähi metsässä/puistossa tms, netflixin katselu sohvalla syleillen tai seksi tai mikä tahansa muu aktiviteetti kuten yhteinen harrastus (vaikka seinäkiipeily).

Tietenki molemmat olisimme tasavertaiset kumppanit ja antaisimme ja arvostaisimme myös toiselle ihan omaa minä-aikaa. Jos puoliso haluaisi vaikka käydä omissa harrastuksissa tai tavata kavereitaan niin luonnollisesti silloin huolehtisin vaikkapa lapsista ja mahdollistaisin hänen menot ja hän toivottavasti myös vastavuoroisesti minulle.

Koulutuksen suhteen ei minulla mitään vaatimuksia varsinaisesti ole. Jos edellä olevat luonnehdinnat täyttyisivät rakastaisin kyseistä ihmistä lähtökohtaisesti tosi paljon - pääasia olisi että tietysti olisi työelämässä. Ihanne tapauksessa vielä sellaisessa työssä josta itse ainakin jossakin määrin pitäisi ja ainakaan töiden takia ei huonoa oloa kantaisi mukanaan kotiin - palkka olisi tässä suhteessa aivan tois-sijainen asia jos muuten puitteet olisi hyvät ja molemmat onnellisia.

Kuka sinä olet?

Jos teksti oli liian pitkä ja tylsä luettavaksi niin tiivistän lyhyesti pääkohdat.

- kaunis "naapurin tyttö" look täydellinen, ei mikään supermalli tarvi olla

-älykäs, leikkisä, syvällinen keskustelija

-osaa ottaa toiset huomioon ja arvostaa kun häntäkään ei pidetä itsestään selvyytenä pitkässäkään parisuhteen arjessa, tarpeen tullen "nostaa kissan pöydälle" jos jokin hiertää

-töissä, ala ja palkka ei merkitse mitään. Rakastan ihmistä en titteleitä, kunhan itse olisi tyytyväinen tai jopa onnellinen työssään.

Vierailija
175/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitetäänpä seuraavasti.

Ulkonäkö - Jennifer Love Hewitt on tässä suhteessa ihanne naiseni, jota jumaloisin. Tuollainen kaunis "naapurin tyttömäinen" ulkonäkö ja olemus on juuri täydellinen minun makuuni.

Luonne: älykäs, mutta samalla leikkisä "pilkettä silmäkulmassa" tyyppi.

Arvostaisin paljon kykyä käydä syvällisiä keskusteluita kaikesta maan ja taivaan väliltä, mutta mikään kirjaviisas nipottaja ei saisi missään nimessä olla ja vakava tosikko. Vitsailu ja yhdessä nauraminen puolin ja toisin olisi mukavaa, arkea piristävä taito flirttailla välillä olisi iso plussa.

Lapsirakas ja heistä huolehtiva, silti kykenisi huomioimaan myös minut ja meidän yhteisen aikamme - oli se sitten yhteinen keskusteluhetki kahvipöydässä, kävely lähi metsässä/puistossa tms, netflixin katselu sohvalla syleillen tai seksi tai mikä tahansa muu aktiviteetti kuten yhteinen harrastus (vaikka seinäkiipeily).

Tietenki molemmat olisimme tasavertaiset kumppanit ja antaisimme ja arvostaisimme myös toiselle ihan omaa minä-aikaa. Jos puoliso haluaisi vaikka käydä omissa harrastuksissa tai tavata kavereitaan niin luonnollisesti silloin huolehtisin vaikkapa lapsista ja mahdollistaisin hänen menot ja hän toivottavasti myös vastavuoroisesti minulle.

Koulutuksen suhteen ei minulla mitään vaatimuksia varsinaisesti ole. Jos edellä olevat luonnehdinnat täyttyisivät rakastaisin kyseistä ihmistä lähtökohtaisesti tosi paljon - pääasia olisi että tietysti olisi työelämässä. Ihanne tapauksessa vielä sellaisessa työssä josta itse ainakin jossakin määrin pitäisi ja ainakaan töiden takia ei huonoa oloa kantaisi mukanaan kotiin - palkka olisi tässä suhteessa aivan tois-sijainen asia jos muuten puitteet olisi hyvät ja molemmat onnellisia.

Kuka sinä olet?

Jos teksti oli liian pitkä ja tylsä luettavaksi niin tiivistän lyhyesti pääkohdat.

- kaunis "naapurin tyttö" look täydellinen, ei mikään supermalli tarvi olla

-älykäs, leikkisä, syvällinen keskustelija

-osaa ottaa toiset huomioon ja arvostaa kun häntäkään ei pidetä itsestään selvyytenä pitkässäkään parisuhteen arjessa, tarpeen tullen "nostaa kissan pöydälle" jos jokin hiertää

-töissä, ala ja palkka ei merkitse mitään. Rakastan ihmistä en titteleitä, kunhan itse olisi tyytyväinen tai jopa onnellinen työssään.

Lainaukset pielessä. Kerro lisää itsestäsi haaveilija Ari.

Vierailija
176/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piiiiiitkä ihana tumma tukka,

n. 155-160 cm, en ole itsekään pitkä

suurehkot silmät, klassisen kauniit kasvonpiirteet

hoikka vartalo, mutta naisellisen muodokas, (rinnat, uuma, peppu)

empaattinen, perusluonteeltaan elämänmyönteinen, iloinenkin

tykkää suudella ja söpöillä

antaa mun nostella ja kantaa sylissä

ruokavalio normaali (ei kasvis tms.)

tykkää lapsista

- tässä näitä unelmanaisen piirteitä, mutta eri asia sitten on löydänkö häntä koskaan.

Olen kaksi senttiä liian lyhyt enkä tiedä onko simäni mitenkään erikoisen isot :(

Muuten olisin ollut sinun unelmanainen.

Olet varmasti ihana. Silmäsi ovat epäilemättä nätit ja ei tuo pituusvaatimus nyt kiveen hakattu ole. :) Olen toki realisti, eikä unelmanaiseni piirteet voi koskaan täysin toteutua. Yritän löytää mahdollisimman hyvän "matchin" ja uskon, että sinä voisit olla sellainen ♥

Vierailija
177/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta päätellen ei saa vastata mikäli on naisista pitävä nainen?

Olen kapinallinen ja vastaan naisista pitävänä naisena:

Keskimittainen tai lyhyempi

Normaali tai hiukan pyöreämpi ruumiinrakenne

Vaaleat tai vaaleahkot hiukset

Siniset, vihreät tai siniharmaat silmät

Persoonallisen kauniit kasvot

Nätti, korostunut lantio/peppu

Luonnollinen

Maltilliset kehonmuokkaukset tai ei ollenkaan (tatuoinnit/lävistykset ok, kunhan naisen ulkonäkö ei pyöri niiden ympärillä)

Silmälasit plussaa

Rento asenne ulkonäön suhteen

Perusfiksu

Vakava muttei haudanvakava

Utelias

Avoin

Rehellinen

Seksuaalinen

Herkkä mutta vahva

Suvaitsevainen/avarakatseinen

Luottavainen/luotettava

Huolehtivainen

Kiltti

Jämäkkä

Ymmärtäväinen

Vastuullinen

Intohimoinen

Aistillinen

Suhtautuu johonkin asiaan/harrastukseen sopivan pakkomielteisesti

Eläinrakas

Realistinen mutta leikkisä

Rakastava

Koti- ja parisuhdekeskeinen

Hupsis, kuvailin avovaimoni. Luonnepuolella on kyllä vähän vielä kehitettävää, mutta luonnelistani täyttävä nainen olisi varmaankin pyhimys. Ja minä olen itse erittäin epätäydellinen :)

Vierailija
178/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 35v. kirjoitti:

Söpönä säilynyt nelikymppinen nainen, jota saisin pitää kädestä kiinni, halata ja pitää sylissäni. Sellaisessa naisessa yhdistyy kaksi hyvää puolta: hänellä oli kypsän ikänsä ansiosta paljon elämänkokemusta ja häntä on ihana katsoa ja ihastella. Tykkäisin erityisesti punatukkaisesta söpöliinipuumanaisesta.

Se olen minä! Kerrankin joku kuvaili minut!

Kiitos!

Vierailija
179/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän puuma se olisi sulle jos ikäeroa 5 vuotta ja sinäkin jo keski-iässä. Miehet :D

Vierailija
180/318 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä Ranualta kirjoitti:

minunkin poikai on turri hän hässii aina sillointällöin naapurin koiraa en uskolla kertoa julkisesti nimiä tai kertoa kenellekkään niin että nii näkyy koska pelkään muitten ajattelevan että olen epäonnistunut poikani kasvatuksessa voitteko auttaa minua tässä asiassa!? mitä tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi