Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen on unelmiesi nainen? Miesten vuoro kertoa.

Vierailija
04.10.2017 |

Saa myös sanoa sopiiko yhtään omaan puolisoon.

Kommentit (318)

Vierailija
81/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää että miehiä ei kiinnosta naisessa muu asia kuin isot tissit. T. katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan suhteeseen kelvannut

Kyllä tälläinen a-kuppinen on päässyt avioon. Ja kiinnostusta tuntuu olevan edelleen, eikä vähiten työkavereissa.

Kapakoissa en edes käy ja en käytä päihteitä. Jos liian vähäistä nukkumista ei lasketa päihteeksi.

Vierailija
82/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mukava, ei luonteeltaan ilkeä

- sellainen jonka kanssa voi keskustella kaikesta ja jolla on mielipiteitä asioista, ketjussa jo mainittu "hiljaa miestään kuunteleva" ei ole itsellä unelmanaisen "ominaisuuksien" listalla

- sellainen joka tykkää välillä rauhoittua kotiin, ei siis 24/7 baareissa/juhlimassa

Vielä ei ole löytynyt eikä taida löytyäkään mutta kyllä sitä yksinkin pärjää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernerin Anne ❤️

Vierailija
84/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerronmitaajattelentastaaiheesta kirjoitti:

Lämmin ja hyväsydäminen persoona

hymyilevä ja  positiivinen

kiinnostunut oppimaan uutta ja avoin

uskaltaa olla haavoittuvainen ja luottaa toiseen

aito ja ystävällinen

empaattinen

Rakastava

keskustelutaitoinen, tykkää jutella asioista ja jonka kanssa voi syventyä mukaansatempaaviin keskusteluihin

mielikuvitusta on ja aloitekykyä

yleissivistystä riittävästi 

Liikunnallinen muttei kilpailuhenkinen

kauniskasvoinen

ryhdikkäät kiinteät keski-tai isokokoiset kauniit rinnat

kiinteähkö vartalo pehmeällä iholla ja naisellisilla muodoilla

naisellinen lantio

pitkät sopusuhtaiset sääret/reidet, ja yhtyessään lantioon jalkojen väliin jää väli

terhakka pyöreä naisellinen peppu

tykkää seksistä, ja on avoin kokeilemaan uusia asioita ja myös aktiivisesti itse yllättää miehensä

Uskollinen, luotettava, lojaali.

Huumorintajuinen

Avarakatseinen

Uskossa

"yhtyessään lantioon jalkojen väliin jää väli"

Siis mitähän mä just luin?

Vierailija
85/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerronmitaajattelentastaaiheesta kirjoitti:

Lämmin ja hyväsydäminen persoona

hymyilevä ja  positiivinen

kiinnostunut oppimaan uutta ja avoin

uskaltaa olla haavoittuvainen ja luottaa toiseen

aito ja ystävällinen

empaattinen

Rakastava

keskustelutaitoinen, tykkää jutella asioista ja jonka kanssa voi syventyä mukaansatempaaviin keskusteluihin

mielikuvitusta on ja aloitekykyä

yleissivistystä riittävästi 

Liikunnallinen muttei kilpailuhenkinen

kauniskasvoinen

ryhdikkäät kiinteät keski-tai isokokoiset kauniit rinnat

kiinteähkö vartalo pehmeällä iholla ja naisellisilla muodoilla

naisellinen lantio

pitkät sopusuhtaiset sääret/reidet, ja yhtyessään lantioon jalkojen väliin jää väli

terhakka pyöreä naisellinen peppu

tykkää seksistä, ja on avoin kokeilemaan uusia asioita ja myös aktiivisesti itse yllättää miehensä

Uskollinen, luotettava, lojaali.

Huumorintajuinen

Avarakatseinen

Uskossa

"yhtyessään lantioon jalkojen väliin jää väli"

Siis mitähän mä just luin?

Hän tarkoittaa ns. "rakopillua".

Vierailija
86/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan thigh gap

Vierailija
87/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpönä säilynyt nelikymppinen nainen, jota saisin pitää kädestä kiinni, halata ja pitää sylissäni. Sellaisessa naisessa yhdistyy kaksi hyvää puolta: hänellä oli kypsän ikänsä ansiosta paljon elämänkokemusta ja häntä on ihana katsoa ja ihastella. Tykkäisin erityisesti punatukkaisesta söpöliinipuumanaisesta.

Vierailija
88/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-35v, 150-162cm, 42-55kg, vaalea, pieni/hento nainen. Nätti suu ja takapuoli. (Pinnalliset asiat). Fiksu ja elämää/asijoita tietävä/ymmärtävä. Hyväntahtoinen/kiltti. Mut saa olla vähän "tuhmakin". Ja ennen kaikkea minuun oikeasti rakastunut. Ei tälläistä naista, voi olla olemassakaan. Mut ihannetta kai kysyttiinkin.

Vierailija
89/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että olen sinkku, enkä ole koskaan ollut vakavassa suhteessa yhdenkään miehen kanssa, ja olen sentään jo 24-vuotias. Miehet, riippumatta omasta tasostaan, haluavat vain kauniita ja hyväkroppaisia naisia. Tällainen kasvoistaan ruma, ja vartaloltaan roteva nainen on miehille yökötys. Minulla on noiden fyysisten ihannepiirteiden vastaiset attribuutit. Kropassani on valtavan paljon raskausarpia, selluliittia ja minulla on roikkuvat rinnat. En koskaan kelpaisi yhdellekään miehelle, voin jo kuvitella kuinka mies nyrpistelisi minulle jos meidän täytyisi olla intiimisti ja hän näkisi vartaloni. Tällaisesta tilanteesta ei seuraisi mitään muuta kuin armotonta nöyryytystä ja pahaa mieltä. Pelottaa jo ajatuskin suhteesta miehen kanssa. Harmi että vain ulkonäköni takia jään ilman rakastavaa suhdetta. Miesten ykköskriteerit naisille ovat puhtaasti ulkonäköön liittyvät, luonteella, älyllä ja huumorintajulla ei tunnu olevan heille sen kummempaa painoarvoa. 

Samat ajatukset täälläkin :( Olen todella epäviehättävä fyysisesti. Kun luen näitä viestejä tulee ihan kyynel silmäkulmaan. Jos miehille kelpaa vain täydellisen virheetön ja kaunis nainen, niin miten edes vähänkään tavallisempi, saatika ruma nainen löytäisi yhtään ketään? Tuskin kaikki näistä mieskommentoijista täällä on itse mitään namupaloja, mutta siitäkin huolimatta heillä on todella korkeat kriteerit naisen ulkonäön suhteen. Mutta sinähän jo totesitkin, ettei heille luonne merkkaa yhtään mitään ja tottahan se on. Ihan sama millainen itsekäs kusipää ja hankala diiva nainen on, kunhan on miellyttävää katseltavaa. 

Miksi tulee kyynel silmäkulmaan? Et kai oikeasti edes haluaisi saada itsellesi pinnallista miestä?

Meillä naisilla on haaveita parisuhdetta koskien. Läheisyyttä, kosketusta, jakamista, yhdessä tulevaisuuden suunnittelua, matkustelua, toisen tukemista ja kannustamista. Kuulostaa kauniilta, ja sitä se olisikin, jos sellaisia miehiä olisi, jotka olisivat hyviä. Mutta valitettavasti kokemus on osoittanut, että samassa miehessä ei koskaan ole kaikkia niitä ominaisuuksia, joita tarvittaisiin. Että sama mies olisi puhdas, ystävällinen, empaattinen, hyvä sängyssä, nauttisi muutenkin läheisyydestä, olisi vieläpä uskollinen, tukisi naistaan ja huolehtisi tästä, kävisi töissä jne. Sellaisia miehiä ei kertakaikkiaan ole.

Nyt joku ilmestyy paikalle kertomaan omasta miehestään, joka on just täydellinen, mutta se ei ole totta. Kyseinen nainen vain vielä uskoo mieheensä eikä näe tätä realistisesti.

Mitä yritän sanoa on se, että nainen on onnellisempi ilman miestä. Kunhan naisella on hyviä ystäviä ja ihmisiä tai lemmikkejä, joita voi halata ja hoivata, joiden kanssa voi jakaa arjen asioita ja juhlahetkiä, matkustella, keskustella syvällisesti jne. Miehen voi siihen sivuun kuriositeetiksi ottaa, tuo se vähän lisäarvoa, mutta tuotokseen nähden joutuu panostamaan suhteettomasti. Eli mies on vaivalloinen, miehen kanssa on rasittavaa koska mies on itsekäs eikä tajua vaikka väännät rautalangasta...eiei. Parisuhdetoiveet kannattaa haudata ja miesten kanssa voi olla 1) kaverisuhteissa tai 2) seksisuhteissa tai 3) ei missään tekemisissä.

Et siis menetä mitään vaikka olisit susiruma etkä kelpaisi miehille. Päinvastoin, olet säästynyt paljolta tuskalta ja rasituksesta. Usko pois.

Vierailija
90/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lyhyt koulutus- ja työhistoria

- pienet tissit, mutta iso takamus ja muutenkin läski

- kova ääni

- monta äpärää mahdollisimman monen jännämiehen kanssa

- tatuointeja ja lävistyksiä

- tupakan ruskistama purukalusto

- pubiruusuista pubiruusuin

Vierailija
91/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyttiinkin unelmien naista. Mutta jo joku nainen otti tosissaan. Ja tulihan sieltä, ettei niitäkään "unelmien prinssejä" ole saatavilla. Jos lienee olemassakaan. Minä en ainakaan, kuvittele saavanikaan unelmien naista. Sen on jo joku pitkä, komea, fiksu ja filmaattinen mies uudella bemarillaan kuskannu paratiisisaarelle.

Vierailija
92/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että olen sinkku, enkä ole koskaan ollut vakavassa suhteessa yhdenkään miehen kanssa, ja olen sentään jo 24-vuotias. Miehet, riippumatta omasta tasostaan, haluavat vain kauniita ja hyväkroppaisia naisia. Tällainen kasvoistaan ruma, ja vartaloltaan roteva nainen on miehille yökötys. Minulla on noiden fyysisten ihannepiirteiden vastaiset attribuutit. Kropassani on valtavan paljon raskausarpia, selluliittia ja minulla on roikkuvat rinnat. En koskaan kelpaisi yhdellekään miehelle, voin jo kuvitella kuinka mies nyrpistelisi minulle jos meidän täytyisi olla intiimisti ja hän näkisi vartaloni. Tällaisesta tilanteesta ei seuraisi mitään muuta kuin armotonta nöyryytystä ja pahaa mieltä. Pelottaa jo ajatuskin suhteesta miehen kanssa. Harmi että vain ulkonäköni takia jään ilman rakastavaa suhdetta. Miesten ykköskriteerit naisille ovat puhtaasti ulkonäköön liittyvät, luonteella, älyllä ja huumorintajulla ei tunnu olevan heille sen kummempaa painoarvoa. 

Ihana kirjoitus :)

Samat ajatukset täälläkin :( Olen todella epäviehättävä fyysisesti. Kun luen näitä viestejä tulee ihan kyynel silmäkulmaan. Jos miehille kelpaa vain täydellisen virheetön ja kaunis nainen, niin miten edes vähänkään tavallisempi, saatika ruma nainen löytäisi yhtään ketään? Tuskin kaikki näistä mieskommentoijista täällä on itse mitään namupaloja, mutta siitäkin huolimatta heillä on todella korkeat kriteerit naisen ulkonäön suhteen. Mutta sinähän jo totesitkin, ettei heille luonne merkkaa yhtään mitään ja tottahan se on. Ihan sama millainen itsekäs kusipää ja hankala diiva nainen on, kunhan on miellyttävää katseltavaa. 

Miksi tulee kyynel silmäkulmaan? Et kai oikeasti edes haluaisi saada itsellesi pinnallista miestä?

Meillä naisilla on haaveita parisuhdetta koskien. Läheisyyttä, kosketusta, jakamista, yhdessä tulevaisuuden suunnittelua, matkustelua, toisen tukemista ja kannustamista. Kuulostaa kauniilta, ja sitä se olisikin, jos sellaisia miehiä olisi, jotka olisivat hyviä. Mutta valitettavasti kokemus on osoittanut, että samassa miehessä ei koskaan ole kaikkia niitä ominaisuuksia, joita tarvittaisiin. Että sama mies olisi puhdas, ystävällinen, empaattinen, hyvä sängyssä, nauttisi muutenkin läheisyydestä, olisi vieläpä uskollinen, tukisi naistaan ja huolehtisi tästä, kävisi töissä jne. Sellaisia miehiä ei kertakaikkiaan ole.

Nyt joku ilmestyy paikalle kertomaan omasta miehestään, joka on just täydellinen, mutta se ei ole totta. Kyseinen nainen vain vielä uskoo mieheensä eikä näe tätä realistisesti.

Mitä yritän sanoa on se, että nainen on onnellisempi ilman miestä. Kunhan naisella on hyviä ystäviä ja ihmisiä tai lemmikkejä, joita voi halata ja hoivata, joiden kanssa voi jakaa arjen asioita ja juhlahetkiä, matkustella, keskustella syvällisesti jne. Miehen voi siihen sivuun kuriositeetiksi ottaa, tuo se vähän lisäarvoa, mutta tuotokseen nähden joutuu panostamaan suhteettomasti. Eli mies on vaivalloinen, miehen kanssa on rasittavaa koska mies on itsekäs eikä tajua vaikka väännät rautalangasta...eiei. Parisuhdetoiveet kannattaa haudata ja miesten kanssa voi olla 1) kaverisuhteissa tai 2) seksisuhteissa tai 3) ei missään tekemisissä.

Et siis menetä mitään vaikka olisit susiruma etkä kelpaisi miehille. Päinvastoin, olet säästynyt paljolta tuskalta ja rasituksesta. Usko pois.

Vierailija
93/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka tykkää heteroseksistä.

Vierailija
94/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää että miehiä ei kiinnosta naisessa muu asia kuin isot tissit. T. katkera aa-kuppinen lauta joka ei ole koskaan suhteeseen kelvannut

Muuten hyvä, mutta joku isotissinen nainen on kirjoittanut tämän kommentin, koska häntä harmittaa kauniit sopusuhtaiset pienemmät rinnat. Mies kertonut.

Vierailija
95/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että joku/jotkut miehet on pettänyt sinun odotuksesi ei tarkoita sitä että jokainen mies on samanlainen. Sen enempää kun se yksi huono nainen ei edusta teitä kaikkia naisia. 

Asenteesi myöskin saattaa vaikuttaa kykyysi löytää ns. hyvä mies tai mahdollisesti vaikuttanut aikasemmissa suhteissasi miesten käytökseen.

Vierailija
96/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ihan yhtä itsekästä vaatia, että mies mukautuu sinun pehmopupumaailmaasi? Missä kohtaa tuossa on edes tilaa miehelle? Mitä annettavaa sinulla on miehelle? Miksi suhtaudut miehiin stereotypisesti, niputtaen kaikki miehet samaan kastiin. Millainen mies sinulle sitten kelpaisi, täydellinenkö? Miksi kuvittelet voivasi antaa minulle naisena vinkkejä? Luuletko, että olen samanlainen kuin sinä vain koska meillä on sama sukupuoli? Tajuatko miten ylimieliseltä ja itsekkäältä kuulostat ja että se saattaa olla syy joka karkottaa vähänkään fiksummat miehet luotasi. 

Tykkään itse kilteistä ja herkistä miehistä, koska he ovat vastakohtani. Kiltti voi kuitenkin olla myös emotionaalisesti luja, vahva ja itsenäinen. Mistä en syty ovat passiivis-aggressiiviset muita syyllistävät marttyyrimiehet. He eivät oikein herätä niitä halujakaan joiden varaan rakentaa mitään seksielämääkään. Sellaisten seura on todella ahdistavaakin.

Vierailija
97/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 35v. kirjoitti:

Söpönä säilynyt nelikymppinen nainen, jota saisin pitää kädestä kiinni, halata ja pitää sylissäni. Sellaisessa naisessa yhdistyy kaksi hyvää puolta: hänellä oli kypsän ikänsä ansiosta paljon elämänkokemusta ja häntä on ihana katsoa ja ihastella. Tykkäisin erityisesti punatukkaisesta söpöliinipuumanaisesta.

Amy Adams tai Isla Fisher :)

Vierailija
98/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti naama, paljon tukkaa, hyvät tissit, vielä parempi perse ja himokas luonne. Täydellinen.

Vierailija
99/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja terveet hiukset :) värillä ei väliä

Isot silmät joissa on kirkas selkeä väri

Normaalipainoinen ja rento, jos mennään unelmakroppaan niin lihaksikas mutta muodokas eli saa sitä pientä pehmeyttä löytyä

Omaa harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita

Sivistynyt ja osaa keskustella erilaisista asioista

Haluan että naisella on luonnetta, temperamenttisuus on söpöä :3

Oikeudenmukainen ja tasa-arvoinen ajatusmaailma, haluaa lapsia, tekee hyvää ruokaa eikä ole kädetön muutenkaan perusasioissa

Ei ole nipo ja ylitarkka asioista mutta ei myöskään täysin sekainen (esim. kotona perussiisti mutta ei sen rätin ja imurin kanssa tarvitse pariskuntana elää tai saada hermoromahdusta jos kaukosäädin on pöydän sijasta sohvalla)

Tietysti vastaan itsekin suurin piirtein näitä eli tottakai osallistun itse siivoukseen, en ole kädetön ja osaan kokata. Haluan että meillä on paljon yhteistä jotta elo sujuu ristiriidoitta :)

Vierailija
100/318 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysyttiinkin unelmien naista. Mutta jo joku nainen otti tosissaan. Ja tulihan sieltä, ettei niitäkään "unelmien prinssejä" ole saatavilla. Jos lienee olemassakaan. Minä en ainakaan, kuvittele saavanikaan unelmien naista. Sen on jo joku pitkä, komea, fiksu ja filmaattinen mies uudella bemarillaan kuskannu paratiisisaarelle.

Miten bemarilla pääsee saarelle?