Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hyvin sosiaalisen miehen ja introvertin naisen suhteesta tulla mitään?

Vierailija
03.10.2017 |

Muutimme yhteen ja nyt miehen kavereita hengailee asunnossamme vähän väliä. Tullaan spontaanisti pistäytymään ja jos olen vaikka lenkillä ja tulen takaisin, sohvalla istuukin joku kaveri taas.
Mua ahdistaa tällainen jatkuva kyläily. Olen yrittänyt tehdä jotain sääntöjä asiaan, mies on kovin suostuvainen ja pitää ehdotuksiani hyvinä (ennalta ilmoittaminen), mutta hetken päästä taas kaikki on ennallaan, kun ovelle tupsahtaa taas joku pistäytyjä (vähintään kahdeksi tunniksi).
Voiko tällaisesta suhteesta tulla mitään? Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voisi mennä kavereillensa kylään 

Vierailija
2/4 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, en kyllä pystyisi itse moiseen. Ahdistaisi tosi paljon. Suostuisiko mies siihen, että sovitte jonkun vakiopäivän hänelle kavereiden hengaamista varten? Sinä tietäisit etukäteen asiasta ja voit suunnitella siksi päiväksi muuta menoa, jos tuntuu ettei jaksa olla seurassa. Jos spontaani hengaamistarve tulee myös jonain toisena päivänä, niin sitten he näkisivät jossakin muualla kuin teidän kotona, vaikkapa kavereiden luona välillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan toisin päin se ei naisten mielestä toimisi. Miksi siis näinkään?

Vierailija
4/4 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on, jos noihin yllätyskyläilyihin ei tule muutosta. Meillä on selkeät rajat tässä. Meillä esim. viikolla ei käy koskaan miehen kavereita.

Eikö miehesi voisi mieluummin mennä itse kavereilleen sen sijaan, että kutsuu heitä teille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän