Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymiöiden käyttäminen viesteissä – tarkoittaako mitään?

Vierailija
03.10.2017 |

Jos laitat viestiin hymiön ja toiselta tulee myös hymiö takaisin, tarkoittaako se mitään? Siis muutoin ihan asiallinen ja kohtelias viestittely.

Ja joo, olen vähän ihastunut yhteen miekkoseen ja laitoin viestiä muuan asiasta. Enkä varmaankaan siis olisi laittanut viestiä mikäli en olisi ihastunut yhtään, asia kyllä olisi selvinnyt muutoinkin. Hän vastaili ystävällisesti ja laittoi hymiöt viestien loppuun. Tiedän, tää on naurettavaa. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi päätellä mitään :)  Vaikka ihastuneena tekeekin mieli ylitulkita kaikkea. Ei ainakaan inhoa sinua, kun vastaili ystävällisesti, mutta ei pelkästään tuosta voi mitään sen kummempaa vielä ajatella.

Vierailija
2/5 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta olen varmaan monesta hyvin tylsä, kun en käytä itse hymiöitä lainkaan. - Ja uskaltaako tätä edes tunnustaa, mutta en edes todennäköisesti osaa tulkita harvinaisempine "hymiöiden" merkitystä edes oikein, joten varmaankin arvaatte, mitä ne merkitsevät minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin vähän päättelin. Aika näyttää – tai ei. :)

Vierailija
4/5 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rakastunut. Senhän sä halusit kuulla.

Vierailija
5/5 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ehkä ennemmin et hymiöitä käyttää joku jos on positiiviset fiilikset tyypistä, mut ei se tarkoita mitään oikeasti, kyllähän mä tajuan sen. Miks pitää olla ikävä? Kunhan kirjottelen tässä aikani kuluksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän