Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorat mutsifarkut muka muotia?! Missä?

Vierailija
03.10.2017 |

Taas luin jutun farkkumuodista ja törmäsin käsitteeseen mutsifarkut. Missään ei näy niitä suoria pillifarkuista löysempiä farkkuja, vaan minne matkustaakin, aina vastassa sama näky: revityt tiukkaakin tiukemmat pillifarkut univormumaisesti kaikkien alle 40-vuotiaiden yllä. Vai onko se mutsifarkut siis yli 40-vuotiaiden muotia?

Missä olette näitä löysempiä mutsifarkkuja nähneet ja kenellä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa ainakin monella parikymppisellä näkee. Humanisteilla ja meillä muilla hörhöillä ainakin :D

Vierailija
2/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kaikilla alle 25-vuotiailla hipstereillä, vihreillä ja taidelukiolaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita korkeavyötäröisiä farkkuja, jotka ovat tiukat ja kapeat. Vaan suoria löysempiä farkkuja. Ihan vissi ero.

Ap

Vierailija
4/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita on suuremmissa kaupungeissa näkynyt, varsinkin Euroopassa mutta myös jossain määrin Suomessa. Kovin imartelevathan ne eivät ole, mutta ovat olleet muotia jo muutaman vuoden.

Vierailija
5/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä näkee joka päivä. Ite oon käyttänyt ehkä kolmisen vuotta näitä omiani. Tykkään. Ihan siis aidot kasarihousut, ei mitkään elastaanipillit.

Vierailija
6/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ai ne onkin "mutsifarkut". Itse olen aina käyttänyt melko suoria farkkuja. Joskus 90-luvulla oli leveälahkeiset, mutta sittemmin suorat farkut. Musta taas tuntuu, että tuikat pillifarkut ei imartele mua, koska mulla on melko paksut reidet. Ehkä olen sitten tyylitön.

Vierailija
7/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotivaikuttajathan ovat jo muutaman vuoden valittaneet, että ihmiset - nuoret eikä vanhat - eivät suostu luopumaan pillimallista vaikka se on niin OUT. On yritetty pakottaa niin trumpettia kuin girlfriendia kuin  mutsiakin. Ihan kivaa mielestäni, että lopultakin on aikakausi, jolloin jokainen voi valita itseään miellyttävän ja imartelevan housun mallin kun kaikkea on tarjolla kaupoissa. Pilleistä en luovu!

Vierailija
8/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita nuorilla aikuisilla. Teineillä on korkeita pellejä.

Vierailija
9/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita nuorilla aikuisilla. Teineillä on korkeita pellejä.

Pilli ei pelle.

Vierailija
10/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita korkeavyötäröisiä farkkuja, jotka ovat tiukat ja kapeat. Vaan suoria löysempiä farkkuja. Ihan vissi ero.

Ap

No ei mekään

T: eka vastaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi