Mies valittaa seksin määrästä
Elikkä siis ongelmana on se, että mieheni valittaa hänen mielestään liian vähäisestä seksistä. Harrastamme seksiä n. 3-6 kertaa viikossa. Välistä jopa joka päivä. Mies valittaa usein kuinka seksin määrä on liian vähäinen. Minulla on ollut stressiä työelämän ja koulun kanssa, jonka vuoksi olen aivan poikki, kun lopulta pääsen kotiin. Haluaisin vain maata sängyssä, eikä seksi ole päällimmäisenä mielessä.
Lopetin hormonaalisen ehkäisyn n. kuukausi sitten, kun huomasin sen vaikuttavan haluihini. Vaikka minulla ei ole ollut haluja pitkiin aikoihin olen silti antanut miehelleni. Mieheni haluaisi joka päivä, mutta välistä olen niin väsynyt, että olen torjunut miehen. Tästä mieheni loukkaantuu aina. Ymmärtäisin jos seksiä olisi vähemmän, mutta meillä kuitenkin on joka viikko yleensä vähintään joka toinen päivä seksiä. Alkuaikoina tietenkin harrastimme päivittäin monta kertaa, mutta mieheni ei ymmärrä sen olevan alkuhuumaa vaan vaatisi, että seksiä olisi vieläkin yhtä paljon.
Nyt herääkin sitten kysymys, että kumpi meistä on väärässä? Olenko minä pihtaileva akka vai mieheni seksiriippuvainen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
minäkin kävin suhteen alussa töissä ja maksoin puolet laskuista. Nainen ei vaan ymmärrä, että se oli alkuhuumaa ja saa nyt itse maksaa kaiken.
Höh, ei tuo mitään alkuhuumaa ole, se on sitä naisten vaatimaa tasa-arvoa, joten nauttikoot nyt siitä sitten täysin rinnoin. Miksi miehen aina pitäisi olla se joka maksaa kaiken, ja käy niska limassa töissä?
Ikuisuuskysymys, jossa kallistun siihen, että olet se "pihtaileva akka". Jos olet suhteen alussa saanut toisen pauloihisi sekstaamalla joka päivä monta kertaa, eikö ole kohtuutonta vaatia toista tulemaan toimeen 2-3 kerralla viikossa?
Mikä siinä seksissä on niin työlästä, ettei voi suostua. Itselle se on rentoutumiskeino, stressinpurkua, hellyyttä, kivaa leikkiä, kumppanin tyydyttämistä ja vastapainoksi myös tyydytyksen saamista. Tähän päivään mennessä en ole kuin 2 kertaa kieltäytynyt seksistä vaimon kanssa, kerran kovan päänsäryn ja toisen korkean kuumeen vuoksi. Hänellä on kyllä ollut varaa mielestään pitää mua kylmästi puutteessa usein parikin viikkoa
Ei vaan ymmärrystä riitä mulla pihtaaja miehille, eikä naisille. Miksi piti ottaa ferrari kun fiiattikin olisi sulle riittänyt. Kannattaisi tehdä heti suhteen alussa selväksi mikä itselle sopiva tahti, ettei sit ala pihtailla kun on saanut toisen jo koukkuun!
hän kirjoitti:
iiro kirjoitti:
Oikeassa tai väärässä!
Harmi kun ei tarpeet kohtaa...! Sillä mitä kotoa ei saa sen hakee muualta! Pätee miehiin sekä naisiin!!!
Sanoisin, että annat aina kun mies haluaa, muuten menetät sen!
Eikö tuo ole kiristystä. Jos ollaan sitouduttu toisiinsa niin eikö näissäkin asioissa pitäisi sovitella? Nykyajan itsekeskeisyys ja hedonismi...minäminäminä, mullemullemulle.
Ei näissä mitään sovitella, vaan etsitään kumppani, jonka kanssa ollaan yhteensopivia! Ei nykyisin ole pakko olla suhteessa vain suhteessa olemisen ilosta.
Seksi on naisen aviollinen oikeus ja miehen velvollisuus.
Päivittäisestä seksin harrastamisesta ei ole mitään haittaa.
Pikainenkin seksisessio on parempi kuin seksitön päivä.
Parisuhde on hyvä ja läheinen seksiä päivittäin harrastavilla.
Seksistä pihtaava loukkaa kumppaniaan syvästi.
Pihtaa jossain muussa asiassa mutta älä päivittäisessä säännöllisessä seksin harrastamisessa.
Minäkin neuvoisin antamaan seksiä miehelle aina kun mies on tyydytystä vailla.
N40+ kirjoitti:
Seksi on naisen aviollinen oikeus ja miehen velvollisuus.
Päivittäisestä seksin harrastamisesta ei ole mitään haittaa.
Pikainenkin seksisessio on parempi kuin seksitön päivä.
Parisuhde on hyvä ja läheinen seksiä päivittäin harrastavilla.
Seksistä pihtaava loukkaa kumppaniaan syvästi.
Pihtaa jossain muussa asiassa mutta älä päivittäisessä säännöllisessä seksin harrastamisessa.
Minäkin neuvoisin antamaan seksiä miehelle aina kun mies on tyydytystä vailla.
Ei oikeus eikä velvollisuus, vaan juurikin parisuhteen parisuhteena koossa pitävä voima!
Kun molemmat hoitaa toisensa tarpeet, eli tyydyttää orgasmiin saakka kaikkine osapuolten haluamine lisukkeineen, johtaa se molemmin puolin halukkuuteen ja seksin himoamiseen.
Mitään alkuhuumaa ei ole, on vain halu, jonka suuruus eri elämän ja suhteen vaiheissa vaihtelee. Johtuu mm. siitä saako molemmat tyydytyksen vai onko seksi lähinnä vain toisen tarpeiden tyydytystä. Luulisin että ap jää ilman tyydytystä (eli orgasmia) ja kyllähän sellainen pitkällä aikavälillä johtaa seksin hänelle pakkopullaksi, antamiseksi ja lopulta alkaa pihtaamaan.
Molempien osapuolten oikeus on tulla tyydytetyksi seksissä ja velvollisuus on yrittää tyydyttää/kertoa toiselle mikä itselle toimii, eikö vain. Muuten seksi vähenee ja suhde muuttuu parisuhteesta kämppäkaveruudeksi.
Vai valittaa ukko? Anna valittaa. Meillä on oli vuosikausia tahtina 4-6 krt koko vuonna. Nyt ollut hiljaisempaa vuoden 2014 heinäkuun kälkee, eli pyöreä 0.. Olen minäkin valittanut, rukoillut, seissyt päälläni yms...
Rouva vaan päätti vaihtareiden alkaessa että sepä oli siinä. No nyt ero tulossa kun en jaksa enää leikkiä onnellista perhettä, vaan haluan vihdoin tasavertaisen parisuhteen jossa kumpikin tekee aloitteen ja kunnioittaa toista.. Niin minä olen mies...
Ei siihen kuole, mutta en itse ainakaan olisi suhteessa, jossa seksiä on vain kolmesti viikossa. Mieluummin etsisin kumppanin, joka haluaa seksiä joka päivä. Tuossa aloittajan kuvaamassa tilanteessa mies saa alle puolet siitä seksistä, mitä haluaisi. Yhteensopimattomia nämä.