Kävin kylässä uuden tuttavuuden luona ja toiste en mene. Sellainen läävä
tuskin siivottu koskaan kunnolla. Onko vastaavia kokemuksia?
Kommentit (4)
en ole mikään innokas siivooja. Koskaan en siivoa turhaan, aina kyllä on aihetta, kun tartun lopulta toimeen.
vähän on samoja kokemuksia. minulla on aivan ihana ystävä, olemme tunteneet reilun vuoden.. mutta kämppä on ihan kauheassa kunnossa, ja kun ekoja kertoja kävin, olin aikas järkyttynyt.. ja kun tämä ihminen aina sanoi että olen juuri siivoamassa, no, olihan se imuri aina siinä lattialla. sitten pikkuhiljaa tajusin, ettei tämä ihminen ole oikeasti koskaan siivoamassa. ja väittää, että elämäntilanne on sellainen.. ?? ihan normaali elämäntilanne on, on vain laiska..
no, yleensä hengaamme meillä, itse olen mielestäni aika ahkera siivoamaan, joka päivä tiskaan, imuroin vähintään joka toinen päivä jne.. joskus ärsyttää, kun tämä rakas ystäväni on vähän sika myös meillä ja saan siivota hänen jälkiään, vaikka aikuinen on. ja kun otetaan huomioon, että minulla on kuitenkin lapsi, hänellä ei niin.... joskus olen yrittänyt mainita ettei meillä tarvitsisi sikailla, mutta on kuitenkin muuten niin ihana ystävä että olen antanut " periksi" ..
Olemme tunteneet lapsesta asti. Ja jo omassa huoneessaan silloin hänellä oli esim. pino lautasia homehtuneine ruuan jämineen, vajaita jogurttipurkkeja, likaisia alusvaatteita ym. Nyt hän opiskelee ja asuu solukämpässä ja sama meno jatkuu.
Aikoo kuulemma muuttua kun saa oman kodin.
Onhan noita sotkuja yhdellä sun toisella, itselläkin. Koskaan en kyllä mene katsomaan toisten sotkuja vaan _ihmistä_.