Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihto- ja palautusoikeudesta

Vierailija
03.10.2017 |

Ostin normaalihintaisen tuotteen kaupassa olleesta viikonloppuna jolloin tuote oli alekampanjassa. Samat tuotteet nyt tällä hetkellä jälleen siis normaalihintaisia. Tässä liikkeessä on vaihto- ja palautusoikeus normaalihintaisille tuotteille ja vain vaihto-oikeus aletuotteille. Haluaisin palauttaa ko. tuotteen, en siis vaihtaa. Jos kauppa alkaa viilata pilkkua (koska sain tuotteesta alennusta) ja antaa vain vaihto-oikeuden, niin voisinkohan vaihtaa sen normaalihintaiseen ja sitten myöhemmin palauttaa tuon normaalihintaisen? Vai vainoaako alkuperäinen 'ale' minua edelleen uuden tuotteen osalta...? Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöt vaihtelee paljon eri ketjuissa. Soita myymälään ja saat varman vastauksen.

Vierailija
22/24 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan kaupasta miten aaina voisi tehdä. Yleensä ovat avuliaita ja kertovat jos joku keino on. Itse olen vaihtanut aletuotteen lahjakorttiin. Sen annoin sitten lahjaksi. En selvittänyt olisiko sillä ostetun tuotteen saanut palauttaa ja niin saada rahat takaisin.

Uskon kauppiaiden olevan reiluja kun olen itse reilu ja noudatan sovittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koettaisit miettiä mitä ostat ennenkuin sen ostat, niin ei tarvitsisi pähkäillä joutavia julkisesti.

Vaikka ajattelen samoin, niin en ikinä vastaisi näin kysymykseen. Vähän turhaa viittuilua. Ei auta mitään. Tulee olo että halutaan tarkoituksellisesti pahoittaa toisen mieli.

Vierailija
24/24 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei voi vaihtaa tuotetta eriin vaan se tuote vaihdetaan samaan tuotteeseen jos on ale tuote. -kuitti ja kynä

Moneenko erään tuotetta ei voi vaihtaa? Kahteen, kolmeen vai useampaan. Jos vaihdetaan eriin, tarkoittaa se siis tuotteen jakamista useampaan erään. Mutta eri tuotteeksi voi vaihtaa.