Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kannattaako puuttua, naapuri on työtön ja tekee autonkorjausbisnestä.

Vierailija
02.10.2017 |

Kuulemma "rahaa tulee ovista ja ikkunoista niin ettei psklle taivu" ja pennulla viikkoraha satasen pintaan. Verottajaa varmaan kiinnostaisi, mutta eihän mulla todisteita ole siitä ettei korjaamohommat ole "hyväntekeväisyyttä"...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koijaa sua, on huomannut, että olet utelias ja uskot kaiken. 

Vierailija
2/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus jos haluat, tuskin todisteita tarvitsee. Eiköhän verovirasto itse tutki vinkin saatuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä tilaisuus saada ilmaiset autohuollot maksuna vaitiolostasi.

Vierailija
4/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin joku kysyy miksen pidä huolta vain omista asioistani, ottaa pattiin kun naapurin kakarat pilkkaa meidän lapsia vanhanaikaisesta elektroniikasta ja peleistä. Itse tehdään töitä n. 2500 eur/brutto molemmat, ja työttömät leveilevät rahoillaan. Meidän hikisistä verorahoista maksetaan näille sankareille työttömyyskorvauksia.

Ap

Vierailija
5/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ilmoitus jos haluat, tuskin todisteita tarvitsee. Eiköhän verovirasto itse tutki vinkin saatuaan.

Verovirasto ei ehdi tutkia isompiakaan huijauksia, niin miten sitten yksityisen ihmisen pimeitä töitä? Puhumattakaan, paljonko saa aiheettomia ilmiantoja, kun ihmiset riitelevät viranomaisten avulla.

Vierailija
6/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ehkä ehdollista saa jos samalla on palkkatuloa joita ei ilmoita ja nostaa päivärahaa. Ainakin lehdistä saa lukea tällaisia tapauksia.

Vierailija
7/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helev.... juuri tuollaiset kpäät on se syy mikä nostaa tämmöisen yli 30 pinnaa brutostaan veroja rehellisesti makselevan karvat pystyyn. Todennäköisesti sekin kpää nostaa jotain tukiaisia ja taas valittaa, kuinka tuet on niin pieniä... prkl

Vierailija
8/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ehkä ehdollista saa jos samalla on palkkatuloa joita ei ilmoita ja nostaa päivärahaa. Ainakin lehdistä saa lukea tällaisia tapauksia.

Mutta lapsille aika noloa ja hirveää jos isä tuomitaan. Lisään siis vielä.

Vierailija
9/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu toisten asioihin. Anna olla

Ei ainakaan itseäni vois vähempää kiinnostaa mitä ruohoa toi naapuriki kasvattaa. Mitä sitten?

Vinkki: elämässä on paljon enemmän onnellinen kun ei karehdi toisia tai puutu niiden tekemisiin.

Vierailija
10/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verovirasto ei ehdi tutkia isompiakaan huijauksia, niin miten sitten yksityisen ihmisen pimeitä töitä? Puhumattakaan, paljonko saa aiheettomia ilmiantoja, kun ihmiset riitelevät viranomaisten avulla.

No verovirasto nimen omaan tutkii näitä pienempiä huijauksia. Ei ne isompiin helposti käsiksi pääsekään.

Pienen ihmisen pimeä työnteko on sitå suurinta rikollisuutta tässä maassa. Siinä vaiheessa kun verottajalta pimitetään kerralla miljoonia ei muuta kun olla huolissaan "kansainvälisestä kilpailukyvystä"...

Vierailija
11/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käräyttäisin Kelalle tai verottajalle, kyllä niitä kiinnostaa tukien väärinkäyttäjät ja veronkiertäjät.

Vierailija
12/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi kyllä gutaa naapurisuhteille!

Vierailija
13/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sitä rahaa on jotenki tienata jos ei töitä löydy. Meinasitko viedä häneltä leivän suusta?

Vierailija
14/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun täytyy kyllä tehdä niitäkin hommia, joita ei enää voi viedä sellaiseen korjaamoon, jossa laskutetaan 70 euroa tunti.

Vierailija
15/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vain kateellinen, kun sillä ei ole autoa, jonka huoltokuluissa voisi säästää teettämällä remppaa pimeästi...

Vierailija
16/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ilmiantanut tukihuijarin, tee sinäkin niin.

Vierailija
17/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on edes niin pässi/idiootti että lesoaa ääneen miten paljon saa massia pimeistä hommista? Äijä on kyllä sellainen Darwin että ansaitsisi tutkinnan jo tuosta tyhmyydestä, oli oikeasti perää eli ei!

Vierailija
18/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No verovirasto nimen omaan tutkii näitä pienempiä huijauksia. Ei ne isompiin helposti käsiksi pääsekään.

Pienen ihmisen pimeä työnteko on sitå suurinta rikollisuutta tässä maassa. Siinä vaiheessa kun verottajalta pimitetään kerralla miljoonia ei muuta kun olla huolissaan "kansainvälisestä kilpailukyvystä"...

Lässyn lässyn, kivahan se olisi kaikkien saada palkka verottomana ja vielä erinäiset tuet päälle, mutta ei se vaan käy. Ja arvaa vaan kuka on maksumies silloinkin kun tuo ukko teloo vaikka kätensä pimeitä hommia ilman vakuutuksia tehdessään? Niinpä, ei se ukko etkä mitä ilmeisemmin sinäkään, vaan me veronmaksajat. Kaikkia tukia on leikattava reilusti tuollaisten tukiloisten, jotka eivät edes aidosti tukia tarvitse, takia. Me verokortilla työssäkäyvät olemme todella väsyneitä kustantamaan teidän loisimista.

Vierailija
19/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomio on yhdentekevä. Satoihin tuhansiin nousevat seuraamukset on ne jotka tuntuvat.

Joku autokorjaamoa pyörittävä työtön ei välttämättä edes oikeuteen joudu. Verottaja lätkäisee arvioverotuksen (joka on todelliseen nähden monikertainen), sen päälle prosentuaalisen veronkorotuksen ja kirsikkana kakussa Kela perii takaisin maksetut tuet vuosien ajalta. Sen jälkeen todistustaakka on käänteinen, ts. sinun on osoitettava että verottaja on tehnyt väärän päätöksen. Jos tukihuijauksesta on mustaa valkoisella tämä on ylivoimainen tehtävä. Oikeuteen mennään jos lähdet kiistämään. Käräjillä häviät ja tulee samat korvaukset viivästyskorkoineen plus oikeudenkäyntikulut. Omaisuutesi (jos sitä on) on asetettu vakuustakavarikkoon jo oikeudenkäyntiprosessin aikana joten esim. koti menee vasaran alle varmasti.

Vierailija
20/50 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ilmiantanut tukihuijarin, tee sinäkin niin.

Samoin, ja tuli todella hyvä mieli.