Kun on valmiiksi romuna ja sitten iskee vastoinkäymisiä ja
Rankkoja tilanteita joka suunnalta. Miten kestää kasassa? Kun oma puolisokin näyttää sen inhottavimman puolensa silloin kun tilanne muutenkin vaikea. Miten kestätte? Vai onko tällainen ihan vierasta teille?
Kommentit (9)
Kysy miksi puolisosi käyttäytyy inhottavasti.
Jeesus auttaa. Hän on auttanut minua aina , kun ahdistus on ollut suurin. Kun on tuntunut, että elämäni on lopussa, eikä valoa näy missään. Hän on aina auttanut minua selviytymään. Apu on aina tullut. Usko Jeesukseen, hän auttaa. Hän ei tuomitse syntisiä, hän auttaa myös meitä syntisiä.Voimia ystäväni.
Tätä tä elämä on aina ollut. Väkivaltaa, kuolemaa ja vääryttä. Mutta hei, eihän se mitään, kun se on lottovoitto syntyä Suomeen!
Rankkoja tilanteita on erityisen vaikea kestää silloin kun ei ole sitä puskuria, kun kaikki energiavarastot ja voimavarat on jo käytetty. Ainut millä voi mennä eteenpäin, on yrittämällä selvitä hetki kerrallaan ja keskittymällä aina vain siihen yhteen asiaan, jonka kanssa juuri sillä hetkellä painiskelee. Jos antaa koko ongelmavyöryn tulla niskaan kerralla, sitä jää väkisinkin alle ja rusentuu.
Puoliso on pakko ignoorata, jos hän vain vaikeuttaa tilannetta. Häneen voi keskittyä sitten kun muut asiat on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus auttaa. Hän on auttanut minua aina , kun ahdistus on ollut suurin. Kun on tuntunut, että elämäni on lopussa, eikä valoa näy missään. Hän on aina auttanut minua selviytymään. Apu on aina tullut. Usko Jeesukseen, hän auttaa. Hän ei tuomitse syntisiä, hän auttaa myös meitä syntisiä.Voimia ystäväni.
Sitten on näitä, jotka ei kestä kasassa. Työmaalla rakenteet sortuu ja ruuvit tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on näitä, jotka ei kestä kasassa. Työmaalla rakenteet sortuu ja ruuvit tippuu.
Jeesus auttaa sinuakin, ystäväni. Älä ole niin ehdoton. Näe totuus.
Kannattaa myös ehkä miettiä suhteen jatkoa. Millainen puoliso alkaa inhottavaksi ja vaikeaksi silloin kun toisella on rankkaa? Eikö koko parisuhteen idea ole rakastaa, kunnioittaa ja tukea toinen toisiaan?
Itselleni paras tapa selvitä on etsiä asioita, joista saan iloa ja energiaa olivat ne kuinka pienia juttuja tahansa. Vastoinkäymiset vievät energiaa, huonot ihmissuhteet vievät energiaa. Pitää löytää niitä asioita, joista saa itselleen voimaa ja blokata ulos kaikki muu.
On; apuna terapia, lääkkeet ja komediasarjat.