Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että koko ajan vedetään menneisyyttäni perässä

Vierailija
02.10.2017 |

Olen kerra ollut elämässäni masentunut ja siitä selvisin. Nyt yhä vedetään minut siihen suohon kun joku aloittaa että niinhän sinä olit silloinkin tällainen ja tuollainen.

En itse ymmärrä.tätä koska olen voinut hyvin useita vuosia ja en ole tuntenut itseäni enää samaksi ihmiseksi kuin silloin.Mikä oikeus on siis jollain alkaa vatvomaan millaine n minä olin 20 vuotta sitten.

Eiköhän aika ole ajanut jo tämän yli.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta.

Vierailija
2/7 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko ne poliisit toisiaan kiusaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa menneisyydestä jankuttavia ihmisiä, varsinkaan niitä, jotka jankuttavat ystäviensä menneisyydestä. Minäkin olen ollut masentunut, juonut liikaa, seurustellut väärien ihmisten kanssa jne. Minulle ne kaikki ovat taaksejääneitä asioita, ärsyttää jokainen, joka yhä vain haluaa ottaa ne ajat puheeksi kanssani. Itse asiassa yritän ottaa etäisyyttä näihin menneessä eläjiin. Minä elän nykyhetkeä enkä vuotta 2006.

Vierailija
4/7 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olin joskus (10 vuotta sitten!) kunnon bilettäjä joka ei halunnut ikinä lapsia, kohtelin ihmisiä huonosti, join paljon jne. Nykyään olen ollut juomatta jo vuosia ja elän ihan rauhallista hyvää elämää ja lapsiakin on. Vieläkin tietyt ihmiset sanovat "sinähän lähdet kaljalle kun tykkäät Juoda? Estääkö lapset vai?? Sinähän olet sellainen!" jne. Kertovat minulle millainen ihminen minä olen, vaikken ole ollut sellainen vuosiin :D

Vierailija
5/7 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden ongelma jos heidän on aina nostettava esiin sinun menneisyytesi.

Eivät varmaan samalla tavalla uskalla katsoa omaa menneisyyttään? Tai heitä ärsyttää kenties se, että sinä et ole enää se henkilö joka olit niinä aikoina jonka he muistavat niin kirkkaasti kuin eilisen?

Mutta joo anna olla ja jos tuo ei ota loppuakseen vaihda kaveriseurasi. Älä tuhlaa aikaa tuollaisiin ihmisiin, jotka haluavat tuoda negatiivista ja menneitä asioita nykyhetkeen ja vaikuttaa niillä vielä tulevaisuuteenkin.

Vierailija
6/7 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuossa vaiheessa monet vaihtavat kokonaan kaveripiiriä. Olen sen itse huomannut. Jos joku ihminen on 25-vuotias ja löytänyt elämäänsä uuden suunnan niin ei se ihminen jaksa kuunnella enää sitä, mitä teki 15-vuotiaana. Ne muuttavat kokonaan pois ja aloittavat alusta ja laittavat välit poikki niihin, jotka eivät muutosta käsitä.

Vierailija
7/7 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa enää omilta tuttaviltani bilejuttuja. Se aika meni jo. Menköön baariin niiden kanssa, joita se vielä kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme