Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selviän täydellisestä nöyryytyksestä?

Vierailija
02.10.2017 |

Mies johon olin pitkään ihastunut, survoi minut lähes maanrakoon. Pidimme silmäpeliä ja muuta lähes puolivuotta. Mies flirttaili, kosketteli, kiusasi, vihjaili. Luulin asiaa kiinnostukseksi ja kerroin että olisi mukava tavata muuallakin kuin työympäristössä.
Mies kertoi toiveestani muille. Minulle sanoi ettei ikimaailmassa ollut minusta kiinnostunut vaan aikansa kuluksi piti hauskaa. Että minua oli mukava kiusata kun näki kuinka paljon pidin hänestä. Inhoan mennä töihin tämän jälkeen. Tunteenihan eivät tietenkään kuolleet heti.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariviikkoa kulunut ja tilanne oikeastaan pahentunut kannaltani. Se että mies käänsi selkänsä olisi ollut ok mutta alkoikin entistä enemmän hakeutumaan seuraani. Mitään sellaista ei tee eikä sano että voisin yleisesti valittaa.

Koitan itse olla sanomatta hänelle muuta kuin työasioita mutta en myöskään välttele häntä.

Yksi työkavereistani sanoi että mies on kiinnostunut minusta, kerskunut kuinka vielä ottaa omansa ja että lämmittää minua vielä vähän aikaa.

En uskalla oikein uskoa tai luottaa mihinkään hänessä, tunteita on edelleen vaikka koitan niistä päästä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla