Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selviän täydellisestä nöyryytyksestä?

Vierailija
02.10.2017 |

Mies johon olin pitkään ihastunut, survoi minut lähes maanrakoon. Pidimme silmäpeliä ja muuta lähes puolivuotta. Mies flirttaili, kosketteli, kiusasi, vihjaili. Luulin asiaa kiinnostukseksi ja kerroin että olisi mukava tavata muuallakin kuin työympäristössä.
Mies kertoi toiveestani muille. Minulle sanoi ettei ikimaailmassa ollut minusta kiinnostunut vaan aikansa kuluksi piti hauskaa. Että minua oli mukava kiusata kun näki kuinka paljon pidin hänestä. Inhoan mennä töihin tämän jälkeen. Tunteenihan eivät tietenkään kuolleet heti.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säällitävä tuo mies, et sinä. Turha ottaa häpeää itselleen jos toinen on lapsellinen moukka.

Ehkä näin. Mutta tunnen itseni tyhmäksi. Kun en erottanut hänen mukaansa pientä flirttiä kiinnostuksesta.

Ei ku**päisyys näy aina ulospäin. "Mies" tuossa mokasi, et sinä. Ajattele, kuinka huono itsetunto sillä tyypillä on, jos tuollaista pitää tehdä. Ja nyt sen tietää koko työyhteisö, mies nolasi itsensä täysin.

Tsemppiä, sinä et ole tehnyt mitään väärää. Jätä kyseinen yksilö omaan arvoonsa ja nosta leuka pystyyn!

Vierailija
22/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan reippaasti kuuluvalla äänellä, että kaikenlaisia kusipäitä sitä mieheksi itseään kutsuukin. Neitimäistä touhua antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Ja naurat iloisesti ja isket silmää muille miehille.

Merkkaat reviirisi ja pakkohan muiden miesten on kunnioittaa totuutta. Jätkä saa kusipään maineen. Ei se muuta vaadi. Sitten vaan hoidat työasiat normaalisti etkä reagoi äijän mitenkään. Saattaa jätkä yrittää kiihkeämmin ja jopa retkahtaa mutta naurat vaan sille että mitä sä jätkä oikeen yrität.

Miehet ei pärjää kisassa jos nainen sanoo ääneen rehellisesti totuuden eikä pelkää mitä hänestä ajatellaan. Se on thing called reilu meininki.

Noihan sitä pitäisi toimia. Mutta kun silmät on itkemisestä punaiset ja kun mies oli jo minun pyyntöni työkavereille kertonut ilkeästi sävyttäen asiaa, on tuo todella vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha?

Huhhuh. Pää pystyyn vaan! Kaikki ajattelee vaan mitä muut ajattelee niistä, ei ne ihmiset siellä töissä jaksa kovin pitkään sun asioita pyöritellä.

Vierailija
24/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samansuuntainen tilanne paitsi, että mies flirttaili ja lähenteli ihan kunnolla, pyysi treffeille ja olisi halunnut jäädä yöksi. Heti kun ilmaisin, että olisin myös kiinnostunut, niin nauroi päin naamaa ja sanoi, ettei ikimaailmassa edes harkitsisi olevansa kanssani. Sitten teki minut naurunalaiseksi myös yhteisten tuttavien keskuudessa ja puhui pahaa seläntakana. Olin kolmas nainen, jolle hän tämän tempun teki: esittää alussa kiinnostunutta, antaa ymmärtää että haluaa tutustua, tapailla jne. ja heti kun nainen ilmaisee kiinnostusta, alkaa kyykyttäminen, naljailu ja selkäänpuukottaminen. Varmasti on oma ihmistyyppinsä tällainen nöyryyttäjä, ehkä sadisti tai narsisti tai jotain sen suuntaista...

Mistä noin sekopäisiä miehiä sikiää?

Vierailija
25/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis itselläni juuri tuo sama juttu ukon käytöksessäkin...niin rajua flirttiä, vihjailua, hiplailua, intiimisti lähelläoloa ja suunnitelmia mennä yhdessä ulos yms että vaikea ajatella että olisi itse tulkinnut väärin. Kaikkea tuota samaa. Ja yhtäkkiä pensaista kihlausilmoitus :|

Vierailija
26/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös vetoaa siihen ettei koskaan suoraan samonut minulle mitään henkilökohtaista. Tekee siis luulotautisen minusta. Koskettelu ja flirttaaminen tapahtui pääosin kahden kesken.

Väitti myös minun tunkeutuvan hänen seuraansa. Se taas oli työni puolesta pakollista toimintaa, olisi voinut olla asiallinen ja pitää kätensä kurissa.

Vierailija
27/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin sen unohdin kyllä kertoa että sijaisuuden päätyttyä muutin kylläkin toiselle paikkakunnalle mutta en siis kyllä ukon vuoksi vaan muista syistä!

Vierailija
28/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha?

Huhhuh. Pää pystyyn vaan! Kaikki ajattelee vaan mitä muut ajattelee niistä, ei ne ihmiset siellä töissä jaksa kovin pitkään sun asioita pyöritellä.

Kyllä tämän nimi on myös Juha. Tummat lyhyet hiukset, siniharmaat silmät, hoikka, n 180cm, ei partaa.

Vierailija
29/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka teki näin oli ulkomaalainen ja j---- mulkku. Oikein sellainen joka tiesi vielä tarkalleen miten menetellä.

Vierailija
30/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän myös vetoaa siihen ettei koskaan suoraan samonut minulle mitään henkilökohtaista. Tekee siis luulotautisen minusta. Koskettelu ja flirttaaminen tapahtui pääosin kahden kesken.

Väitti myös minun tunkeutuvan hänen seuraansa. Se taas oli työni puolesta pakollista toimintaa, olisi voinut olla asiallinen ja pitää kätensä kurissa.

Täsmälleen sama kaava- eli nämä neitiäijät ovat siis oikein asiakseen omanneet tämän kusipää tavan?

Vierailija
31/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni käynyt täysin samoin.

Miten selvisit

No jaa en ole vielä selvinnytkään! Mies piti ovelasti henkilökohtaiset asiat itsellään joten tulikin täysin puun takaa kun facebookissa hyppäsi ilmoitus että on kihloissa tyttöystävänsä kanssa. En tiennyt mitään mistään tyttöystävästä. Kyseessä oli tavallaan itselläni lyhyt sijaisuus/tuuraaminen työpaikalla joten nyt en ole ollut saman katon alla neljään kuukauteen enää. Vihloo silti. Viimeisimmät työvuorot olivat kamalia ja tuntui kuin kaikki tietäisivät tapauksesta. Kysyin sitten kihlausaikana että mikäs tämä juttu on yms.niin tekikin sitten täysikäännöksen ja lopetti puhumisen kokonaan ja poisti facekavereista. Töissä vain pakolliset työasiat. Oli mukavaa.

Ihan sama kaava oli niin ooopen relationshipppiä jäbä kunnes kusitempun tehtyään olikin ykskaksi niiiin sitoutunutta että.

Vierailija
32/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kusipää j-mulkkupa oli vielä näyttänyt viestinikin toisille mutta niin tein sen jälkeen itsekin. Seuraukset kärsin kuitenkin minä, yksin.

Vierailija
33/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, toihan on ihan läpinäkyvää. Jätkä kokeilee leikkiä tulella omaksi huvikseen mutta heti kun tulee realiteetit onkin kovin kihloissa ja nainen on kuvitellut kaiken. Ja nainen on kovin kovin tuhma ja parempi tehdä naurunalaiseksi ettei vaan tuu sanomista kotina. Pelle mies.

Olis kyllä itsellä kiusaus nalkittaa. Laittaa viesti tai soittaa kihlatulleen et tiedäthän sinä mitä sun boyfrend harrastaa, flirttaa ja antaa ymmärtää, leikkii vapaata. Voit kysyä vaikka työkavereilta, ei oo varmaan edes eka kerta. Mitään ei tapahtunut mutta on sikamaista käytöstä, hyvä sun tietää millaisen miehen kanssa oot kimpassa. Ja sitten vähän väritettyä ihan vittuuksillaan: Töissä kerrottiin että on ollut muutakin, ei oo sitä uskollisinta sorttia.

Vois tehdä jätkälle gutaa vaikka morsian sun silmille tulisikin. Kyllä siitä jotain jää kaihertamaan. Tulta munille, mitä menetettävää! :D

Vierailija
34/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut vähän samanlaista, paska juttu. Mutta voin kertoa sulle, että selviät siitä. Pää pystyyn vaan, tiedät itse, että et ole tehnyt kenellekään mitään pahaa. Itse sain kuulla sen jälkeen vittuilua ja kommentteja, että mitä se oikein kuvittelee itsestään. Ulkonäköäni haukuttiin ja miespuoliset työntekijät alkoivat heittämään seksuaalissävytteistä läppää. Olin jotenkin ihan vapaata riistaa kaikkien pilkata ja halveksua. Täytyy sanoa, että oli yksi vaikeimpia aikoja elämässä. Mutta oli kyllä ikäviä ihmisiä täynnä se työyhteisö, en ole sen koommin sellaista paikkaa nähnyt. Kai se vahvisti henkisesti, joten toisaalta olen jopa iloinen että kävin tuon paskan läpi. Nyt susta tuntuu pahalta, mutta tuo asia painuu taka-alalle pikkuhiljaa. Usein myös paha saa palkkansa jossain muodossa, niin sai tuo minunkin tapauksen tyyppi.

Vierailija
35/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minulla on ihan identtinen tilanne! Miehen kanssa oli silmäpeliä ja flirttiä ja hän kiusoitteli pitkään. Ei sitten ollutkaan kiinnostunut vaan muuttui erittäin kylmäksi ja vihaisen oloiseksi, kun yritin tehdä tuttavuutta lähemmin.

Kyllä tunnen itseni noloksi ja rumaksi. Oikeasti muut miehet ovat kiinnostuneita, mutta olisin halunnut vain tämän. En ymmärrä, miksi pitää pelata toisen tunteilla. Minäkin yhä haluaisin hänet, ei sitä heti ihastuksesta vapaudu, säälittävää.

Vierailija
36/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minulla on ihan identtinen tilanne! Miehen kanssa oli silmäpeliä ja flirttiä ja hän kiusoitteli pitkään. Ei sitten ollutkaan kiinnostunut vaan muuttui erittäin kylmäksi ja vihaisen oloiseksi, kun yritin tehdä tuttavuutta lähemmin.

Kyllä tunnen itseni noloksi ja rumaksi. Oikeasti muut miehet ovat kiinnostuneita, mutta olisin halunnut vain tämän. En ymmärrä, miksi pitää pelata toisen tunteilla. Minäkin yhä haluaisin hänet, ei sitä heti ihastuksesta vapaudu, säälittävää.

Ehkä jotain roolia vedetään töissä, toista kotona ja kolmatta jossain vapaalla. Silloin ei sovi kuvioon että joku alkaa tulemaan iholle. En tiedä millasia nämä miehet ovat aviomiehinä, onko joku naistyyppi joka sopii näille.

Itselle on nähtävästi tulossa tuo ap tilanne. Mies on ollut todella flirtti ja antanut hieman ymmärtää olevansa kiinnostunut. Tilanne on ollut jo pitkään tämä, mutta mies on ajan kuluessa alkanut yhä tuttavallisemmaksi. Haluaisin asiaan jonkun päätöksen mutta juuri tuo haukutuksi tuleminen ei kiinnosta. Tietenkään kaikki miehet ei ole samanlaisia mutta mielelläni olisin "varma" aikomuksista ennen tapaamisen ehdotusta.

Luin että mitä pitempään miesten flirtti kestää sitä todennäköisemmin se ei johda mihinkään.

Vierailija
37/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole maksanut potut pottuina? Jotenkin ihmetyttää miksi naiset jäätyvät tilanteisiin.. voisiko vaan sanoa suoraan mitä ajattelee moisesta pelleilystä.

Vierailija
38/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sinä olet se rohkea tässä.

Sinä olet puhunut tunteistasi aidosti, ja kun olet aito tulet myös saamaan aika ajoin aidosti turpaan kuten nyt.

Tuo mies taas: vaikea tietää mikä vika hänessä on, mutta mietipä että tuolta pohjalta kun lähtee pitkään suhteeseen, niin ei se homma hänen kohdallaan tule iloksi kääntymään.

Vierailija
39/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hito mikä äijä!

Aivan varmasti työyhteisö on tässä puolellasi, joten pää pystyyn vain ja töihin hymyillen, vaikka sisälle sattuu. <3

Työpaikan miehet ainakin virnuilivat tänään vaikkeivat sanoneet mitään. Tein vielä tänään tän miehen kanssa töitä ja hän jatkaa samaa touhua edelleen. En voi sitä ymmärtää.

Eikö toi nyt oo lähinnä seksuaalista häirintää?

Vierailija
40/41 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito ihminen saa aidosti turpaan, hieno kannustus :D