Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En missään nimessä suosittele iltapukuliikettä Minna Lisaa!

Vierailija
02.10.2017 |

Olen siis nuori ja ostamassa vanhojentanssimekkoa. Varasin ajan liikkeeseen, ja liikkeen ainoa myyjä vaikutti olevan koko ajan hyvin kiireinen. Lopulta kun pohdin maksua ja varaamista, hän sanoi minulle hyvästit ja saatteli ovelle. Lieköhän siksi, että en näyttänyt maksavalle asiakkaalle? Laitoin heille sähköpostia ja kysyin mekon varaamisesta, kunnes kävi ilmi että toinen tyttö on kilpailemassa samasta mekosta. Kieltäydyin varauksesta, sillä en halunnut samanlaista mekkoa kuin toinen tyttö. Sitten minulle ilmoitettiin, ettei minulle myydä enää mekkoa ja sain eston instagramissa :D järkyttävää ja tylyä. Luulisi hänen haluavan asiakkaita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo puodin pitäjä muu kuin suomenkielinen? Jotenkin hassua kieltä noissa Instagramin teksteissä.

Vierailija
2/5 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Onpas outoa käytöstä. Toivottavasti löydät upean mekon muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo puodin pitäjä muu kuin suomenkielinen? Jotenkin hassua kieltä noissa Instagramin teksteissä.

Hän on Itä-Aasian suunnalta ulkonäkönsä perusteella. Palvelu tapahtuu englanniksi.

Vierailija
4/5 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Onpas outoa käytöstä. Toivottavasti löydät upean mekon muualta.

Kiitos Sinulle!

Vierailija
5/5 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä mutta onneksi iltapukuliikkeitä riittää, varmasti löytyy vielä upea mekko!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän