Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistäkin, että kivoja ja yksinkertaisia vaatteita ei löydy mistään?

Kiukkuinen
01.10.2017 |

Ärsyttää ja harmittaa, kun en löydä. Missään ei ole mitään kivoja, fiksuja, sporttisia ja yksinkertaisia vaatteita. Yleensä olen ostanut Carlingsilta, bikbokista ja muista ketjukaupoista, mutta nyt muoti on aivan järkyttävää horovaatteita, joissa kaikissa on rusetteja tai lukee "live, love&laugh" tai muuta paskaa ☹ olen kolunnut kaikki nettikaupatkin läpi.. toivottavasti muoti muuttuu pian!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile uniqloa.

Vierailija
2/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisista olen saanut jotakin kivaa. Vaikka siis en mikään sporttityyppi olekaan. Mutta värit ja materiaalit kivempia kuin kauppojen lumppukangas kauhtanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile uniqloa.

Olen katsellut, mutta en tykkää niin "toimistomaisesta" tyylistä

Ap

Vierailija
4/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, minä taas tykkään tämän ajan muodista. Jotenkin olen piristynyt ostamaan söpöjä ja naisellisia vaatteita. :D

Käy Zarassa, osa vaatteista siellä on hmmm, miten sanoisin, linjakkaampia? Ei maskuliinisia, mutta ei missään nimessä samaa tyyliä kuin Bikbokissa tai Ginassa. Outoa, ettet löydä Carlingsistakaan vaatteita.

Tai miten olisi junkyard-nettikauppa? Tai sitten Asos, siellä laaja valikoima. Tai urbanoutfitters, sopisiko se tyyliisi?

Uskon, ettet tule boohoon nettikaupasta mitään löytämään, mutta kannattaa kurkata, uskon, että tykkäät pienestä osasta sen kaupan vaatteita.

Vierailija
5/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, minä taas tykkään tämän ajan muodista. Jotenkin olen piristynyt ostamaan söpöjä ja naisellisia vaatteita. :D

Käy Zarassa, osa vaatteista siellä on hmmm, miten sanoisin, linjakkaampia? Ei maskuliinisia, mutta ei missään nimessä samaa tyyliä kuin Bikbokissa tai Ginassa. Outoa, ettet löydä Carlingsistakaan vaatteita.

Tai miten olisi junkyard-nettikauppa? Tai sitten Asos, siellä laaja valikoima. Tai urbanoutfitters, sopisiko se tyyliisi?

Uskon, ettet tule boohoon nettikaupasta mitään löytämään, mutta kannattaa kurkata, uskon, että tykkäät pienestä osasta sen kaupan vaatteita.

En tykkää urban outfittersistä, enkä zarasta, eikä asoskaan nappaa. Mut taidan tsekata junkyardin!

Ap

Vierailija
6/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kirppareilta jotai löytöjä!

Vierailija
7/7 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu. Lisäksi vaatteiden laatu on heikkoa.