Tuntuuko teistäkin, että kivoja ja yksinkertaisia vaatteita ei löydy mistään?
Ärsyttää ja harmittaa, kun en löydä. Missään ei ole mitään kivoja, fiksuja, sporttisia ja yksinkertaisia vaatteita. Yleensä olen ostanut Carlingsilta, bikbokista ja muista ketjukaupoista, mutta nyt muoti on aivan järkyttävää horovaatteita, joissa kaikissa on rusetteja tai lukee "live, love&laugh" tai muuta paskaa ☹ olen kolunnut kaikki nettikaupatkin läpi.. toivottavasti muoti muuttuu pian!
Kommentit (7)
Urheilullisista olen saanut jotakin kivaa. Vaikka siis en mikään sporttityyppi olekaan. Mutta värit ja materiaalit kivempia kuin kauppojen lumppukangas kauhtanat.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile uniqloa.
Olen katsellut, mutta en tykkää niin "toimistomaisesta" tyylistä
Ap
Aa, minä taas tykkään tämän ajan muodista. Jotenkin olen piristynyt ostamaan söpöjä ja naisellisia vaatteita. :D
Käy Zarassa, osa vaatteista siellä on hmmm, miten sanoisin, linjakkaampia? Ei maskuliinisia, mutta ei missään nimessä samaa tyyliä kuin Bikbokissa tai Ginassa. Outoa, ettet löydä Carlingsistakaan vaatteita.
Tai miten olisi junkyard-nettikauppa? Tai sitten Asos, siellä laaja valikoima. Tai urbanoutfitters, sopisiko se tyyliisi?
Uskon, ettet tule boohoon nettikaupasta mitään löytämään, mutta kannattaa kurkata, uskon, että tykkäät pienestä osasta sen kaupan vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Aa, minä taas tykkään tämän ajan muodista. Jotenkin olen piristynyt ostamaan söpöjä ja naisellisia vaatteita. :D
Käy Zarassa, osa vaatteista siellä on hmmm, miten sanoisin, linjakkaampia? Ei maskuliinisia, mutta ei missään nimessä samaa tyyliä kuin Bikbokissa tai Ginassa. Outoa, ettet löydä Carlingsistakaan vaatteita.
Tai miten olisi junkyard-nettikauppa? Tai sitten Asos, siellä laaja valikoima. Tai urbanoutfitters, sopisiko se tyyliisi?
Uskon, ettet tule boohoon nettikaupasta mitään löytämään, mutta kannattaa kurkata, uskon, että tykkäät pienestä osasta sen kaupan vaatteita.
En tykkää urban outfittersistä, enkä zarasta, eikä asoskaan nappaa. Mut taidan tsekata junkyardin!
Ap
Kokeile uniqloa.