Patti häpyhuulissa?
Mulla on kipeä patti sisemmässä häpyhuulessa, aika lailla virtsaputken suun tienoilla. Hemmetin kipeä. Ehkä herneen kokoinen. Kannattaakohan käydä näyttämässä lääkärillä vai onkohan se todennäköisesti vain finni?
Mulla on bartholinin rauhanen tulehtunut joskus ja oli aika saman tyyppinen keissi mutta sehän sijaitsee vähän eri paikassa muistaakseni.
Kannattaako tota yrittää esim puristaa puhtailla käsillä kun tuntuu että siellä saattaisi olla jotain sisällä? Huomenna pitäis polkee 10km niinkuin aina arkisin, tykkääköhän kyttyrää?
Kommentit (11)
Voi olla myös tulehtunut talirauhanen, häviää itekseen muutamassa päivässä.
Suihkuta lämpimällä vedellä monta kertaa päivässä. Katso onko se finnin näköinen ja onko kypsynyt sen verran että näkyisi märkäpää.Puristelemaan en lähtis.
Finni se vaan on, itselläni niitä välillä tulee ja menee.
Vinkkinä ap:lle, netistä ei kannata tällasia kysellä, saat varmasti vastauksia siitä finnistä tuhanteen erilaiseen kuolemantautiin. Oli oireet mitkä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Finni se vaan on, itselläni niitä välillä tulee ja menee.
Vinkkinä ap:lle, netistä ei kannata tällasia kysellä, saat varmasti vastauksia siitä finnistä tuhanteen erilaiseen kuolemantautiin. Oli oireet mitkä hyvänsä.
Joo no en mä tähän ajatellut kuolla kuitenkaan :D ehkäpä vaan odottelen. Tosin jos tuo oletettu finni tuosta vielä "kypsyy" niin en ehkä voi vastustaa kiusausta posauttaa sitä :P
-ap
Update! Patti posahti tänään pyörällä ajaessani :D nyt on huomattavasti vähemmän kipeä <3 eiköhän tämä siis tästä.
On päässyt pöpö vaginaan, ja missäs sitä ollaan oltu, mitä tehty ja kenen kaa :D siistii!
Vierailija kirjoitti:
On päässyt pöpö vaginaan, ja missäs sitä ollaan oltu, mitä tehty ja kenen kaa :D siistii!
No varmasti olikin joku pöpö, ei kai sinne tyhjästä paisetta tule! Seksitauteja en kuitenkaan pelkää, olen ollut tasan kahden ihmisen kanssa sängyssä ja aina on käytetty kumia :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Update! Patti posahti tänään pyörällä ajaessani :D nyt on huomattavasti vähemmän kipeä <3 eiköhän tämä siis tästä.
Siinä meni patin paras puoli hukkaan. Mahtavintahan on, kun pääsee itse posauttamaan sen ja näkemään sieltä tulevan töhnän.
Lääkäriin asap