Miss Suomi 2017 OFFICIAL
Kommentit (668)
Laitan tännekin ketjuun, en tiedä oliko muut huomanneet: Mulla on kysymys: miksi tuulin hiukset oli järkyttävällä pallonutturalla, kun kaikilla muilla oli kiharretut auki tai puoliauki olevat hiukset. En ymmärrä, ei kuitenkaan varmaan itse ole päättänyt.
Erikalla ihanat hiukset jos oikeasti oma väri. Muuta ihanaa hänessä ei sitten olekaan.
Onkohan Beatalla vaippa käytössä?
Noi kaikki käveli aivan kuin hidastettuna
Järjestys tulee olemaan 7, 8, 10
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton essu ton Essin puvun päälle oli tungettu? Kuka nää stailaa? Vai onko nää mekot sen äskesen suunnittelijan käsialaa?
2 ja 3 puvuissa sävyt eivät sovi ollenkaan yhteen. Ja miksi naiselle, jonka kaula on muutenkin lyhyt, oli pistetty päälle mekko, jonka kaulus lyhensi kaulaa entisestään?
Miksi kaikki kävelevät, kuin olisivat suolla kumpparit jalassa.
Mun mielestä toi Shirly on kaunis, hyvin edusti universumeissa vaikkei pärjännytkään.
Roosa on suorastaan pelottavan näköinen, kuin haudan partaalla.
Hanna Kangasluoma ei todellakaan ole kaunis naamasta. Ihan oudot mittasuhteet. Samoin kuin Beatalla.
Vierailija kirjoitti:
Musta nää iltapuvut on ihan nättejä. Joskus on ollu tosi tätimäisiä ja raskaita.
Hyi. Jostain naamiaisasu-halpiskankaasta tehtyjä riepuja, värit ei sovi yhteen, Essi näytti kuin olisi ollut joululahjapaketti lahjanarulla.
Vierailija kirjoitti:
Hannalla Shirlyn vanha puku päällä? Shirlyllä oli sama asu Miss Universum kisoissa jossain tilaisuudessa...
https://im.mtv.fi/image/6267376/landscape16_9/1024/576/8cea503e5246abb5…
Hanna muutenkin vähän kuin Shirly Karvinen. Toivottavasti ei voita.
Veikkaan, että Essi, Adriana ja Michaela ovat kärkikolmikossa. Toivon Michaelan voittoa, veikkaan kuitenkin, että Essi vie...
Eikö tuo Roosa ole liian luiseva? Anorektikko ?
Michaela saisi voittaa. Kaunein ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Roosa on suorastaan pelottavan näköinen, kuin haudan partaalla.
Jäätävän näköinen nainen!
Beata kävelee kuin sillä olisi ballssit:DDdxDd