Jos käytte tankkaamassa, jätättekö lapset autoon odottamaan maksun ajaksi?
Kommentit (16)
Otan aina kaksoset irti turvaistuimistaan ja 4v isoveikkansa ja mukaan huoltamolle kun menen maksamaan. Autohan voi vaikka sytttyä tuleen millä hetkellä tahansa, etenkin kun se on justiin tankattu! Huoltamot on erityisen räjähdysherkkiä alueita. En ikinä antaisi anteeksi itselleni jos räjähhdys sattuisi juuri silloin kun olen maksamassa ja lapsiraukat olis autossa.
Hidasta ja tylsää jos joutuu menemään sisälle maksamaan.
ja 5 lasta. tottakai otan heidät mukaan jos asioin huoltamon sisällä noin 3 minuuttia.
Kun mukana on molemmat muksut, jätän ne autoon. Vanhempi on 12-vuotias ja saa katsoa silloin 4-vuotiaan perään. Molemmat istuu takana. Jos mukana vaan nuorempi, niin silloin otan sisälle mukaan.
Vierailija:
Sitten kävelen automaatille, laitan kortin suullani sisälle ja näpyttelen tunnusluvun nenälläni.
Kaikki aikaisemmat autoni kun ovat itsestään räjähtäneet aina kun olen ollut maksamassa, niin en halua riskeerata lasteni henkeä...
Vierailija:
Kaikki aikaisemmat autoni kun ovat itsestään räjähtäneet aina kun olen ollut maksamassa, niin en halua riskeerata lasteni henkeä...
Minulla on näitä tilanteita varten neljä kantoliinaa, johon laitan neljä lastani ja menen maksamaan. Yksi liina edessä, toinen takana ja molemmilla kyljillä yhdet.
Nuorempi on otettava lähinnä sen takia mukaan, kun pelkään sen lähtevän ykskaks autosta ulos. En pelkää mitään räjähdystä.
Vanhempi lapsista osaa odottaa jo yksinkin autossa.
huoltamon kassa on autosta näköetäisyydellä ja se riittäköön. Onhan tuo vielä elossa. Saatan jopa joskus jättää uhkarohkeasti koirankin lapsen kanssa autoon - varmaan yksi kaunis päivä ensin koira syö lapsen ja sitten auto räjähtää McGyver-maisesti taivaan tuuliin kesken maksutapahtuman....
Jos on pakko tankata muksujen kanssa menen automaatille. Kyllä voi auto räjähtää siinäkin mut elämä on..
Voiko siinä mokata niin, että menettää rahat saamatta bensaa?
ja sitten jos tulee joku hätä niin haet sieltä sisältä jonku mukavan pojan auttamaan;)
sekä tsekkaatte ettei pistoolista tule enää bensaa. sillä hyvä.
nelivuotiaani joskus autoon, jos itse suostuu siihen. Aina ei suostu.
Sitten kävelen automaatille, laitan kortin suullani sisälle ja näpyttelen tunnusluvun nenälläni.