Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko teistä laiska?

Vierailija
01.10.2017 |

- töissä arkisin 8 h + matkat omalla autolla 1,5 h. Sen jälkeen en oikein jaksaisi tehdä mitään. Arkisin käyn n. 3* n. 1h lenkillä ja viikonloppuisin la kuntosalilla +1h & su 2-2,5 h lenkillä, kävelyä, pyöräilyä tai hölkkää.

Kotihommia teen viikossa n. 5-7 koneellista pyykkiä, 1* viikossa imuroin ja kerran ehkä teen ruokaa tai leivon, patistelen lapsia tekemään kotitöitä, asioiden järjestelyyn menee jonkun verran aikaa.

Aika paljon jää siis luppoaikaa. Silloin joko palstailen, luen ja olen lasten kanssa. Heidänkin kanssaan jaksan tehdä liian vähän.

Mies on työtön ja siksi käy kaupassa ja tekee pääasiassa ruuan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole. Ei se kerro laiskuudesta jos jää luppoaikaa, miksi ihmeessä edes pitäisi koko ajan olla suorittamassa jotain?

Vierailija
2/8 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole laiska, lastenkin kanssa on tärkeetä viettää aikaa ilman sen kummempaa tekemistä. Ihan peruspuuhakas tyyppi mielestäni olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olet lasten kanssa kunnolla? Ei siis mitään kännykkä kädessä/ ruoanlaiton yhteydessä tms. vaan ihan vain heihin keskittymällä? Entä kuinka paljon miehen kanssa samoilla ehdoilla kuin lastenkin? Jäävätkö mies ja lapset liikuntaharrastuksen jalkoihin?

En tiedä miksi kysyit laiskuudestasi, mutta nuo mainitsemasi kotityöt eivät kovin kummoisia ole, vaan ihan perussettiä perheellisellä.

Vierailija
4/8 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monesti jää joku aiottu tehtävä tekemättä, esim. tänään oli tarkoitus pestä wc. Ehkä osan pesenkin. Kaappeja on pitänyt selkata jo pitkään. Inhoan joka kesä tehtäviä hommia, kuten mattojen ikkinoiden pesu, enkä välttämättä tee.

Lapset eivät ole enää leikki-iässä, mutta keskustelen ja huomioin joka päivä arjessa, autan läksyissä... enemmän pitäisi varmaan järjestää tekemistä heidän kanssaan: pelailua, elokuvia...

Ap

Vierailija
5/8 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pois sieltä kotoo välillä. Toi just. Lapsille ei näytetä muuta kuin tylsää arkea. Se arki ei jatku viikonloppuna.

Vierailija
6/8 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää pois sieltä kotoo välillä. Toi just. Lapsille ei näytetä muuta kuin tylsää arkea. Se arki ei jatku viikonloppuna.

Missä voitaisiin käydä? Ehdotuksia..

Vierailija
7/8 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut sinuna mä vaihtaisin osan liikuntaharrastuksista hyötyliikuntaan kotona.

Vierailija
8/8 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mut sinuna mä vaihtaisin osan liikuntaharrastuksista hyötyliikuntaan kotona.

No ei millään pahalla, mutta olen töissä jo koko päivän sisällä ja unihäiriöitäkin on, joten hyvä sitä ulkoiluakin olis saada.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan