Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian laiska harrastamaan seksiä

Vierailija
01.10.2017 |

Mua kyllä haluttaa ja usein, mutta alkaa oikeasti vain laiskottaa niin paljon sen ensimmäisen 5-10 minuutin jälkeen. Varsinkin jos ehdin saada orgasmin nopeasti, niin sen jälkeen tekisi mieli vain maata kuin kuollut kala ja jättää mies hoitamaan hommansa loppuun... yritän silti kohteliaisuudesta olla vähän mukana hommassa, vaikka en jaksaisi esittää edes innostunutta. Alan kohta pelätä parisuhteeni puolesta jos en pääse tästä ongelmasta eroon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma, paitsi en jaksaisi edes aloittaa :(

Vierailija
2/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tällä. Jos nyt mies haluaa lahnaa joskus tuupata, niin antaa mennä vaan, mutta itse en jaksa osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehkäisyä te haluttomat käytätte?

Vierailija
4/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tällä. Jos nyt mies haluaa lahnaa joskus tuupata, niin antaa mennä vaan, mutta itse en jaksa osallistua.

Kyllä me halutaan.

No näin olen huomannut. Itse voisin vaikka virkata jotain sen toimituksen ajan. Olisi edes jotain mielekästä puuhastelua ajankuluksi.

-4

Vierailija
5/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ehkäisyä te haluttomat käytätte?

Meillä on vaan kondomi mutta 5kk ikänen vauva imee kaikki mehut ettei energiaa vaan riitä.

Vierailija
6/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me halutaan.

Mulla on mies, joka haluaa vain, jos olen täysillä mukana. Mulle kävis ihan hyvin nopea sessio jos mies haluaa enkä itse juurikaan, mutta sille ei käy. Aina pitäisi olla innostunut.

Vierailija
7/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän sun edes tarvitsekaan kuin maata. Itse ainakin en kaipaa miehenä muuta.

Tää on jotenkin lohdullista ja ällöttävää yhtä aikaa.

*raapii päätään*

Vierailija
8/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Useinkaan ei oo vaivan väärti edes, en tiiä miks se pelkkä tuuppailu ei tunnu yleensä yhtään miltään, niin ei jaksaisi monesti aloittaakaan kun tietää jo etukäteen että taas könötän 15-20 min mielenkiintoni menettäneenä odottamassa vaan että ukko saa valmista.

Vierailija
9/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikaa siltä mieheltä nyt hyvää seksiä ... herranjestas ei se ole pelkkää tuuppimista 😂😂 ei ihme että ei kiinosta jos mies ei osaa kun tökkiä n. 15 min

Vierailija
10/10 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frigidien planeetta tämä palsta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan